Jeroen, Sandra en Timo Marlou, Rene, Michael en Romano Demi en haar mama Stef en mama Emi, Esther en Jan bedankt voor de leuke kaartjes!
Voel me al beter! Lekkere douche doet wonderen Wij gaan ff boterham eten! Hoe heeft Tim het verder nog gedaan Peggy? Geen last van de drukte/indrukken gehad?
nee nog niet maar ik denk dat het al door de kerstdrukte komt want het kaartje van mijn vriendin heeft er ook langer over gedaan ik laat het hier wel weten als het aankomt
jawel hoor Hij werd gisteren om 23 uur wakker helemaal overstuur, om 2.30 hetzelfde liedje en vanmorgen om 8.30 werd hij wakker maar helemaal wakker was hij nog niet
maar ben wel blij dat we het toch zo hebben gedaan, ik had het in 2en kunnen verdelen maar dan was het 2 keer drukte geweest en nu hebben we het gehad
Ah ons kaartje ook niet op tijd.. Ik was er al bang voor met die kerstkaartendrukte... Ik maak me niet zoveel zorgen om het leeftijdsverschil. Je zult altijd wel strijd hebben tussen broers en zussen, of juist niet. Ligt meer aan het karakter en de gezinssituatie dan het leeftijdsverschil zelf denk ik. Rinaldo is helemaal nog super jong en die is wel zo ongelooflijk sterk heb ik de laatste tijd gemerkt, aan hem zal het zeker niet liggen
ja idd dacht ik ook al. Maar wij moeten het wel in 2x doen anders past t niet! Had t liever zoals jullie gedaan....
geeft niet dat heb je in deze tijd....als er nog kaartjes komen zal ik het laten weten Sab zelfs hier was het ook nog krap....
haha ja idd ik zag mensen in de keuken staan! Maar toch de kinderen hadden nog de ruimte om te spelen dat vind ik dan nog het belangrijkste!
ik ga als Tim wat ouder wordt de ouders met kinderen apart uitnodigen dan hebben de kinderen zeker genoeg ruimte om te spelen maar nu heeft Tim daar nog helemaal niks aan
Ze reageerden er trouwens niet echt op...... En schoonpapa twijfel ik nog over, was dat die man die op het laatst met Faye aan het gek doen was? Nee toch?
haha nu al uitgehuwelijkt Oh ons kaartje ook niet aangekomen...hoop dat ie nog komt dan! Ik zou het liever ook in 1 keer doen maar past ook niet...