nee dat geloof ik niet.....die kunnen niet echt gek doen met kleine kinderen ik denk dat dat mijn oom was vader van Luc kwam nog even bij Tim staan met de taart oranje trui aan geloof ik
ik denk dat ze boos was ze deelde me mede dat we 1e kerstdag om 10.30 werden verwacht en ik heb gereageerd dat ik dat nog even met Luc zou overleggen omdat we meer plannen hebben
heb 2 uurtjes kunnen slapen en toen was het weer feest! ik ga straks effe mijn haar verven, epileren enz, dan voel ik me alweer een stukje lekkerder!
haha ik vroeg me al af Sab, of jij de schoonmoeder nou in het echt had gezien! Peggy zo reageerde Ymke bij ons met Sinterklaas, dus we gaan haar verjaardag rustig houden, gewoon het normale clubje dat bij elkaar op verjaardag komt... Maar wij hebben helemaal geen kleine kinderen in dat clubje, dus eigenlijk niks aan voor Ymke
Hm nee schoonpapa heb ik gemist haha Schoonmama zei dus eigenlijk niks toen Luc Faye voorstelde ze lachtte alleen even.... Oh jee de kerst! Ga je dat weer krijgen! Anders ook gewoon hotelletje boeken Faye heeft 3 stukjes brood op en 2 happen pap. En zo gaat het dus nu al een week! Dat kind moet toch eens honger krijgen! (oke gister wel taart op he)
haha dit was het club(je) dat normaal op ene verjaardag bij elkaar komt de enige die nu extra waren zijn Faye, Joya en Lotte met papa en mama (en vriendin uit Aruba maar man en 2 andere kindjes waren er nieteens bij,,)
Hier verder ook geen kleine kinderen! Ja de buurtkindjes die komen ook even langs maar in de vriendenclub zijn we de eerste! (2e komt eraan, in juni uitgerekend )
ik heb 5 goeie vriendinnen en die hebben allemaal kindjes! en ook nog klein 3 zijn net een jaar geworden en de ander is 7 maanden! dus die doe ik dan maar apart dan zijn alle kleintjes bij elkaar hihi
tja wij gaan al sinds mijn vader is overleden (al 19 jaar) naar mijn oom en tante op 1e kerstdag en dat was nooit een probleem voor m'n schoonouders maar nu kunnen ze ineens niet op 2e kerstdag......dus moeten we maar de 1e komen alleen de manier waarop al!
hier eigenlijk veel kinderen uit de buurt tussen de 3 en 7 jaar, alleen mijn neef heeft een dochtertje van 2 en die vriendin uit Aruba heeft 3 kids 4, 1 en 10 maand waarvan alleen die van 4 erbij was
hier komen 2 kinderen van dezelfde leeftijd als JEsse 1 van 2,5 1 van 5 daarnaast onze ouders, mijn 2 oma's.. 6 vrienden mijn zusje en dan is het wel genoeg vind ik
goeiemiddag allemaal oh truus wat erg zeg zo weinig slapen , miss vanmiddag een tukje doen? romano zozo lekker geslapen je goedzoo , wel zielig dins prikjes? wij dus morgen , sterkte al vast hier ook goed geslapen maar toch voel me nog moe om 1 uur naar bed gegaan om half 8 wakker door dochter , die heb ik naar beneden gestuurd ,toen ik weer wakker werd door selmen was al 8,45 nou lekkerrr maar slaap schema in de war dus , ik douchen , haar gedaan , natuurlijk kids eten gegeven toen rond 10 uur weer naar bed met selmen , maar hij wou niet slapen logishe ook hah maar half 11 viel hij toch in slaap en werden om half 12 wakker nu weet ik niet wanner hij zijn 2de slaapje gaat doen hij heeft vanmorgen trouwens zo opeens hele melk overgegeven , was niks aan de hand , vrolijke jongen toen we trap op gingen KOTSSS trap vies , daarna nog wat water gegeven , maar hij is nu erg vrolijk aan het spelen met zijn zus ,dus zieke indruk maakt hij niet gelukkig hij zit trouwens hele tijd te dansen hahah , zo zittend zijn kontje heen en weer omhoog? kennen jullie dat hahahaah hier wel kids , mij lieve dinnetje heeft dus net een meisie gekregen , andere vriendin heeft dochter van 6 , maar niet zo veel hoor
Nou, mijn schoonvader heeft daar ook een handje van Peggy. Die belde gister wat onze plannen waren en of hij welkom was omdat zijn zus vroeg wanneer hij kwam. Nu hebben we hem maar gevraagd voor 2e kerstdag, terwijl ik liever naar de meubelboulevard ga. Maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om hem thuis te laten. 1e kerstdag is lekker van onszelf dit jaar. Volgend jaar ga ik lekker een paar daagjes weg!