haha ja inderdaad! en wij dan? Nu is mijn moeder nog steeds heel makkelijk; als je wilt komen, ben je welkom. Heb je geen zin, geniet dan lekker van je gezinnetje.
ja mijn moeder ook... voel je niet verplicht maar als je zin hebt ben je welkom met Kerst gaan we lekker gourmetten zei ze.. dat is dan weer heel anders he ,, het is niet of we komen bij de schoonouders maar WANNEER we komen....
Peggy, wat vreselijk om dat zo even mee te delen van de kerst, blehh... dan wil je niet eens meer gaan. Hier zit 1e kerstdag overdag iedereen hier want dan is Marco jarig! 's avonds is iedereen weer weg en gaan we lekker met zijn 3 eten en van de avond genieten. 2e kerstdag is ook voor onszelf, wij hebben niet zoveel met familie. (en dat bevalt prima ) Iedereen is welkom hoor, maar wij bepalen zelf wat we doen.
Heerlijk toch als het op die manier kan? Zo wil ik Joey ook niks opdringen als hij op zichzelf woont enzo. Kom je dan kom je, en anders lekker je eigen ding doen!
das lekker Anita! Nu hebben wij besloten eerste kerstdag gewoon rond 11 uur naar mijn schoonouders te gaan tot Jesse naar bed moet rond half 2 ofzo en dan lekker 's avonds met zijn drietjes eten, 2e kerstdag gewoon lekker thuis overdag of meubelboulevard en dan tegen half 5/ 5 uur naar mijn ouders om te eten... nieuwjaarswensen zijn we gelukkig wel vanaf sinds 2 jaar! haha
nou inderdaad schoonma wil ons het liesft met kerst, oud/nieuw, hun trouwdag begin januari en dan is 16 jan ook jesse nog jarig ja daaaag!
Anita, heerlijk zo toch? Nieuwjaarwensen is onderhand verplicht bij schoonvader. komen we ech niet onder uit
ja hoor zul je net zien.... jesse slaapt altijd minimaal 2,5 uur om half 3 hebben we verjaardag dus ik denk doe ik hem er rond half 12 in dan is ie tussen 1400 en 14.30 wakker en nu hoor ik hem dus nu al haha portret! nou ja hopen dat ie het volhoudt tot vanmiddag probeer hem nog kwartiertje in bed te laten liggen.. rust ie ook uit toch?
nou meiden ga kijken of er nog wat van mijn gezicht te maken is ff opruimen hier en dan Jesse uit bed plukken en een koekje geven en dan eens kijken hoe hij het vindt zo'n kinderfeestje haha. Hij is gek op kinderen dus dat scheelt! tot later!
Wij hebben echt geluk met de feestdagen! Rinaldo wil niet naar zijn familie en daar bemoei ik me ook niet mee. Mijn moeder is 2e kerstdag jarig, daar gaan we rond 3 uur heen. 1e kerstdag is lekker voor onszelf! Oujaarsavond zijn we uitgenodigd bij mijn ouders door mijn broertje, en dan blijven we ook meteen slapen. Aangezien we Ymke never niet meer in slaap krijgen midden in de nacht.
Ik heb Ymke net in de box gezet, omdat ze constant met haar vingers op mijn laptop aan het rammen was, zit ze gewoon uitgebreid te spelen in de box! Af en toe is ze echt raar hoor, ze wil nooit in de box!
selmen vind soms ook wel leuk hahah , verbaasd kijk ik dan ohhh doe hem wel vaker in denk om patatjes te gaan halen moest net zo wel lachen om mezelf , allen in weekend doen we aan lekkere chips en dat soort dingen , dus gisteren gezellig een bakje gehad , vroeg dochter net of ze chips mag , zeg ik net , neee we hebben gisteren gehad en niet gezond om nu weer chipjes te eten ondertussen wel denken patat te halen #-o