Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jij mag het zeggen Marije.... Heb jij al een roze rollator?

2. Writer

Writer Niet meer actief

Morgen komt hier die vrouw van Felicitas....
    Mijn antwoord zal steevast zijn: sja, dat moet ik met m'n man overleggen!
    Hahaha

da was ook mij antwoord bij mij dochter :) zal straks weer zelfde antwoord geven , ze zullen we denken die vrouw heeft niks te zeggen thuis :)

3. Niet meer actief

Guppie, nee hoor, als je man geen herpes heeft kan het eczeem ook niet besmet worden.
    Gewoon goed in de gaten houden en anders ff voor de zekerheid naar de ha, kan jou het schelen ;)

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Dank jullie wel meiden voor jullie antwoorden!
    Ik ga er deze week eens voor zitten met hem en er eens rustig over praten, dat kan altijd! ;)
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij erg moeilijk zal doen.....dit is voor hem ook niet leuk natuurlijk!

Ik voel me in ieder geval alweer stukken beter, bedankt! :D

5. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

@ Guppie, als jouw man verder nooit een koortslip heeft gehad dan lijkt het me stug dat dat het is.
    Het kan natuurlijk gewoon een korstje of plekje zijn door weersveranderingen.
    Hebben wij hier ook last van momenteel.
    En als jullie niet zeker zijn kun je idd even met de h.a. bellen.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Thanks Marieke!

Was mijn antwoord ook steeds toen die felicitas vrouw er was. Ze was ook zo weer weg trouwens!

7. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Wahaa Marieke! Ik had me (ik ben normaal altijd erg meegaand en durf niet zo goed nee te zeggen soms)eigen voor genomen om nu maar eens compleet eerlijk te gaan zijn en precies te zeggen wat ik dacht.
    En het is me nog gelukt ook! Ik vond bijvoorbeeld de babyalbums wel mooi maar erg duur! Bij de action heb ik al albums voor nog geen 4 euro b.v. en dat heb ik haar ook gezegd! :)
    En toen kwam de tas gevuld met spul van Nuby voor elke leeftijdsfase dat ze zogenaamd voor een zacht prijsje aanbood, leuk maar ik vond het duur en de helft gebruik ik niet, en dat heb ik haar ook heel eerlijk gezegd!

Maar er waren ook dingen die ik wel besteld heb hoor! ;)
    Maar ook alleen maar omdat ik die echt graag hebben wilde!
    Dus als je iets niet wilt......gewoon zeggen! ;)

8. Niet meer actief

Ik laat het wel weten.... Hoop niet dat ze op provisiebasis werkt....
    Aan mij is weinig te verdienen!

9. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Owh Marieke, ik hoop voor je dat je bestand bent tegen de sesamstraatserie want als ze Elmo eenmaal uit haar tas haalt.......... :oops:

Elmo heeft mij wel overgehaald!
    :) :) :)

(Nee hoor, lijkt me gewoon een heeeeeeleeee leuke serie!)

10. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

En die identificatie/adresplaatjes heb ik ook besteld, zijn ijzeren plaatjes aan een ketting voor om de nek van je kind of als ze nog heel klein zijn aan de kinderwagen.
    Die droegen wij vroeger ook, geeft toch wat geruststelling!

Maar dat was het dan ook hoor! ;)

11. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Meiden ik ga er vandoor, nogmaals bedankt!

Tot morgen en een fijne avond allemaal......en dat alle kindjes mogen doorslapen vannacht....amen! ;)

:D

12. Niet meer actief

Amen! ;)

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hahaha Ja ook AMEN hoor...

vanavond belde hier ook de vrouw van Felicitas, ik heb gezge dat ze niet hoeft te komen. Ik ken mezelf, ik koop toch wat ik leuk vind, kan ik mezelf beter besparen... Ook genoeg leuke dingen al, en wat ik graag wil kan ik ook wel ergens anders aanschaffen.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha sterkte met felicitas heb ook het eea besteld haha

Denk dat ik Jesse maar wat eerder de fles ga geven ben moe

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen!

Luna laat steeds lamger tussen de voedingen zitten 7 uur vannacht! :whistle: Heerlijk zeg!

Nou de kleine gaat vandaag trakteren op school dus moet nog even snel wat zakjes vullen!

Trouwens dus dat amen is hier uitgekomen hahahaha :)

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mamalou om Elmo had je het neit hoeven doen hoor, die is ook wel voor een eurie of 10 te krijgen in de speelgoedzaak LOL

Bij mij haalde ze die niet uit de tas, vond het ook wel een dure serie eigenlijk. En heb al zoveel Disneyboekjes van de Disneyboekenclub (tja toen ik stopte met de pil lid geworden en als je 6 jaar bezig bent om een goede zwangerschap te krijgen, kun je nagaan hoeveel ik er inmiddels heb)

Ze heeft trouwens bij mij niet verteld wat het cadeau was als je lid werd van de "WIJ jonge ouders". Ze had volgens mij al gauw in degaten dat ze van ons niet rijker ging worden LOL ze drong ook niet echt aan ofzo. Kon wel zien dat ze teleurgesteld was, nou ja jammer dan het is toch geen verplichting. Zei ze zelf ook toen ze net binnen was.

Maargoed om kort te gaan; ik heb me neit laten verleiden HAHA!~Maar kan me goed voorstellen dat er mama's zijn die dat wel hebben gedaan hoor, want er zat leuk spul tussen.

Zo vandaag om half 11 naar het CB voor de eerste prikjes. Spannend hoor, hoop maar niet dat ze er al te ziek van wordt, die arme schat. Ze is al niet zo happy omdat ze midden in dr 2e sprongetje zit.
    Nou ja we zullen het wel zien.

FIjne dag dames!

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen!

Joey kwam hier om 4 en om 7 uur en ik ben voor mijn gevoel gewoon uitgeslapen! Zal wel komen omdat ik weer dat ik niet meer terug hoef naar mijn oude filiaal! Heerlijk!

Ik heb goede zin vandaag, joey ligt alweer op zijn bedje, is al 2 weken niet meer gebeurd! Even lekker tijd voor mama

18. Samama

Samama Niet meer actief

Lexie, bij jou ook al? Hoe verloopt het bij jou? Nikita doet niets anders dan huilen en zichzelf wakker houden... Arme kind is hartstikke moe! Niets helpt, beneden in haar reiswieg niet, maar boven in haar eigen bedje ook niet.

Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken?

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sam heb je een draagdoek? Anders kan je haar daar in leggen.

20. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Rox wat fijn dat je ook eindelijk eens lekker aan het genieten bent! JOEPIE. Lekker voorutzicht dat je naar dat nieuwe filiaal mag straks zeg!

lexie sterkte vandaag met de prikjes. Hoop dat het allemaal mee valt.

Sam, ik heb ook een draagdoek, en die gebruik ik eigenlijk alleen als Sten helemaal uit zijn doen is, hij slaapt dan zo..... misschien inderdaad een ideetje zoals Roxy al zei..

Deel Deze Pagina