nee niet meer ik ga kijken en dan ligt hij gewoon op zijn buik.. hij slaapt nog half... als het verlatingsangst is of als hij echt verdrietig is gaat ie wel staan nu lijkt het meer het verwerken van iets en niet goed in slaap kunnen komen maar wel willen slapen....
die 11 maandensprong heeft ie toch al wel gehad denk ik Rox.. ik weet het niet denk echt teveel geweest vandaag...
Hoeft geen sprong te zijn, he berna. Hier gheb ik ook al eens gedacht dat ze in de sprong was beland en toen was het ook zo over. Dus wieweet is het echt alleen van de drukte van vandaag. Demi werd net ook huilend wakker, ze laat veel windjes, dus wellicht wta buikpijn. Heb flesje gegeven en ze lounched nou nog ff bij papa en dan gaat ze weer op bed. Ze heeft vandaag voor de 2e keer kiwi gehad, zou het daar van kunnen komen? Na de 1e keer niets gemerkt geloof ik...
kan van kiwi LEx! juist kiwi kan krampen veroorzaken het is weer stil boven.. het heeft bij JEsse geen zin hem eruit te halen liefst wil hij gewoon met rust gelaten worden....
zit ff opMP te kijken voor een buggy met fietsendrager lijkt me toch wel handig want nu mag JEsse op de fiets en nog doe ik het nooit naar winkelcentrum ofzo vanwege het feit dat ik hem dan moet dragen maar foei wat een lelijke buggy's zijn er zeg hahaa!
hmm ze heeft em wel vanochtend al gehad bedenk ik me net, zou het dan niet een beetje late reactie zijn?
dat heeft Ymke ook na een drukke dag hoor! Vergeet niet dat Jesse zich als een razende aan het ontwikkelen is, en dan ook nog al dat sociale gedoe van vanmiddag, dat is nogal wat om te verwerken! Is vast morgen wel over! Ik ga altijd meteen troosten hoor, naast het bedje zitten is al heel fijn natuurlijk...
Oh ik heb nog wel een buggy, gratis af te halen! Bochten doet ie niet en piept vreselijk... Maar dan staat er wel esprit op Klote ding!
ja ben geweest Gup maar hij merkt het niet eens als ik er ben hij ligt op zijn buik en blijft liggen... geef hem een aai en loop weer weg. En ja al die mensen die blijven proberen of hij op schoot wilt terwijl Jesse duidelijk aangeeft nee dat wil ik niet...
whahah als er maar een merk op staat gup! haha Nou ja twijfel wel dadelijk kan ie goed lopen en gebruik ik dat ding nooit...
Graag gedaan Lexie, hee, een homemade banner? Leuk! Ik heb een mclaren buggy, erg fijn, maar wat een zwaar rampending om aan je fiets te hangen, het kan, maar ben net een slagschip dan Onze boom: Met ons harige kindeke Jezus onder de boom Ik ga er weer vandoor, lekker m'n warme bedje in.... Zzzzzzzzzzz :-$
op vakantie hebben we het veel gebruikt, dus we moeten sowieso een nieuwe. Maar nu ga ik voor de zap, die is ook meteen heel licht aan de fiets. Ik wil van het voorjaar/zomer wel lekker met de fiets naar de stad enzo! Maar ik check mp ook wel even... We gaan naar boven, Ymke slaapt nog, dus ik DUIMMMMM heel hard! Ze is maar 1 keer kort wakker geweest... Doeg!