Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

ik ga ook

ymke en jesse lekker doorslapen
    en mama's ook

xx

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik mag toch wel hopen dat Jesse doorslaapt haha die wordt echt nooit wakker ';s nachts ... maar ja jullie horen het morgen wel

doei!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mogge dames,

Ben benieuwd of JEsse en Ymke nog wakker zijn geweest...

Demi is weer lekekr gaan slapen en is nu nog niet wakker. DUs die neemt het er ff lekker van ;)

Leuke boom Marieke en grappig die kat er onder hahaha
    KUn jij de kerststal zo laten staan joh, zonder dat Marit er aan zit? Zou hier neit lukken denk ik.

Enneh yep homemade banner ;)

4. Niet meer actief

lexie, leuke banner zeg!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jaa Jesse heeft lekker geslapen hoor vannacht heb hem om 1 uur gehoord maar niet huilen maar was echt dromen. Dus hij had een hoop te verwerken. mark is om half 7 vertrokken ben benieuwd deze week haha. Op KDV kroop Jesse meteen weer naar me toe toen ik hem neerzette maar toen de leidster hem op de arm nam was het goed en zwaaie hij me uit.
    Hij heeft vanmorgen weer stapjes gezet! Zo leuk om te zien!

Lex mooie banner! Ik ga hard aan het werk!

6. Niet meer actief

Goedemorgen!

Moet ff vertellen wat ik net mee maakte met een moeder op het kdv

Ik kom aan lopen en zie die moeder lopen die net bevallen is van de tweede, dus ik feliciteer dr. Zegt ze pff tis best zwaar hoor 2 van die kleintjes (oudste is 3) Ik zeg ja wij houden het lekker bij 1 haha. Zegt ze nou wees dan maar blij dat je meteen een meisje hebt gekregen! Ik zeg hoezo? Ze zegt nou iedere moeder wilt toch een meisje? Daarom wilde wij nog een kindje. ( de eerste was nl een jongen en nu heeft ze een meisje) Ik zei nog van nou maakt me niks uit als het maar gezond is. En ben toen maar weggelopen......

Wat een maf mens zeg! Weet niet of het de cultuur is ofzo want ze is Hindoe...

Nu ga ik gauw, heb vergadering, daar gaat mn poetsochtend :(

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Duh, natuurlijk heeft Ymke niet doorgeslapen...
    We moeten echt drastisch een groter bed gaan kopen, ik kan niet meer in mijn favo slaaphouding liggen nu :(
    Verder wel een aardige nacht gehad hoor.

Marieke, mooi boompie!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Onze boom

Kom later weer terug mevrouw wil AANDACHT! en het liefst non stop

9. Niet meer actief

rare opmerking sab, lekker belangrijk wat je krijgt toch

Mooie boompje Marieke!

En leuk gedaan je banner lex!

Meiden die aan t werk zijn werk ze!

Marieke bedankt ook voor de leuke kaart!

Ben benieuwd hoe het met Esther is! of ze niet super gestresst is!

Wij komen net weer terug van de homeopaat, dus ik advies gevraagd aan hem wat betreft de buisjes en amandelen, zegt hij ik zou er nog ff mee wachten omdat hij nu heel goed vooruit was gegaan en die amandelen er niet voor niks zitten en dat schijnbaar elk kind vocht in zijn oortjes krijgt als ze verkouden zijn en dat uiteindelijk zelf ook weggaat...pff wat moet ik hier nou weer mee...
    nah ja 5 januari moeten we weer terug naar hem en 19 januari naar de kno arts..vind het echt moeilijk hoor!

En mijn spiraal is eruit gehaald vanmorgen,viel reuze mee alleen aan een touwtje trekken haha
    Nu ga ik weer ff de pil proberen voor een paar maandjes kijken hoe het gaat hopelijk is mijn lichaam snel weer een beetje de oude...

Nu ff kadootjes inpakken :D

10. Niet meer actief

Mooie boompjes allemaal!

Valerie, dat maakt het nog moeilijker he! nog ff afwachten maar.

11. Writer

Writer Niet meer actief

hoi hoiii
    weinig gesproken hier

rare opmerking sab idd , meeste in andere culturen zijn juist blij met een jongen , als maar gezond is toch pffffff

mooie boompie annelies en amber ook scheetje

guppie jammer dat ymke nog steeds niet lekker door slaapt , selmen komt ook soms bij ons hoor dan lig je heel stijfjes in je bedtje ken ik

we zijn terug van cb ,selmen is heel weinig aangekomen maar 100 gr :( hij is dus 9130 en een cm langer 75 cm ,maar de vrouw zei zoals hem zie zo actief jongen is logishe dat hij niet veel aangekomen is

hij heeft prikjes gehad , auwwww deed het eff tot we uit kamer waren ,toen was hij weer stil aangekleed en thuis wou hij al meeten kruipen en staan haha ,nou gelijk in bed gedaan ,en hij sliep meeten

hij had sjans met kleine baby meisje hahah , hij keek zooo nieuwsgirieg naar d'r ,zo kleine popje denk 2 maanden ofzo

ze zei vanaf volgende maand kunnen we op koemelk halve vol dus dat gaan we doen ook
    verder alles alles prima hij speelde met speelgoed die hij kreeg enzo actief kindtje ;)

12. Writer

Writer Niet meer actief

oh dat is idd moelijk valerie ,wat moet je ermee ,kan je nog steeds in spanning afwachten , hopelijk is het niet nodig ,sterkte ,mij pc vind steeds verdachte bestanden en gaat vanzelf uit mmmm , snel eff op oke knopje drukken voor dat hij weer uit gaat :(

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo meesa Selmen ook niet veel aangekomen Jesse ook niet wij moeten woensdag.

Nou ja Sab whaha wat een opmerking nou 2 jongens lijkt me ook wel heel stoer hoor! Maar ja maakt me echt geen zak uit..

Val.. ff aankijken nog dus..

14. Niet meer actief

Marit was ook minder aangekomen, maar da's ook zo'n actieve :)

Leuk boompie ook Annelies!

Hm, Val, ik zou het het idd ff aanzien en kijk naar Romano he, lastig hoor, wat zegt je gevoel?
    Ik ga met Marit haar traanoogje ook wachten hoor, vanaf een jaar kan er medisch ingegrepen worden, maar ik wacht het rustig af.

Esther, waar ben je?

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meesa, leuke foto's! Stoere Selmen met de prikjes

Jullie krijgen allemaal de groeten van Esther, ze heeft nog geen internet!

Ik ga er weer 1 uit bed plukken.. wordt niets vandaag. Ze is echt chagerijnig :D Eens moet de eerste keer zijn!

16. Niet meer actief

Hier ligt er 1 lekker te slapen , kan ik mooi even huishouden doen.

Enzo's oogjes zijn al weer bijna beter, de zalf helpt goed.

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier begint het ook stil te worden, zou ze dan gaan slapen?

Dan kan ik aan mijn strijkberg beginnen.
    Poetse Anita ;)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooie boom Annelies!

Ik ben goed bezig, heb concertkaartjes besteld ga ik met een vriendin heen, en ik ga op mijn verjaardag naar de kapper en doe ook meteen highlights als cadeautje voor mezelf. :D

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lekker Guppie, waar ga je heen?

Nou poging 3 hier, Amber net weer op bed gelegd. Was niets geworden net.
    Wel weer poepbroek nummer 3.... Ja hoor weer tandjes op komst, waarom krijgen ze er zoveel ;)

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat geven jullie 's ochtends als ontbijt? De bv is nu echt klaar, en wil wel iets van pap geven. Anders komt Amber nooit aan haar vocht.
    Is dat heel dik, want moet wel in de tuitbeker...

Deel Deze Pagina