Lexie, we nemen nu tele2 (10 x zo snel, 1e half jaar 14.95 en daarna hetzelfde als bij ziggo, oh ja =wel inclusief bellen trouwens!, was bij ziggo niet!)
Tim heeft dus niet meer geslapen, we hebben maar kerstkaartjes rondgebracht hier in de straat op de nieuwe fiets, daarna gegeten en net in bad, laatste fles zit er ook al in kan meneer zo naar bed want hij is doodop!
zo ben ik weer! Jesse ligt lekker op bed. Was al moe dus lekker in bad flesje en nu net op bed gelegd. Mark belde net zit in super de luxe hotel hmm ik zei al ik kom die kant wel op haha Hier ook pap in fles 's morgens. Leuk joh als ik nu de fles pak en er water in doet doet Jesse het deurtje van de magnetron open en draait hij aan de grote rode knop haha . Ze hebben het snel door!
grappig Brenda! Hier ligt enzo er ook al in vanaf 18.30, hij had gegeten en het was op, ging ie brullen! wou ie meer! hahaha, hebben we hem maar direct de yoghurt gegeven en toen naar bed gedaan!
29,95 voor internet en 9.95 voor bellen en dan de belkosten Bij Tele 2 is het 1e half jaar 14,95 en daarna 29.95 maar wel voor internet en bellen samen. (en 20 mb internet, ziggo maar 2 mb)
zozo alle kindjes moe? OF komen ze er nu nog uit over een poosje? Demi ligt vanaf kw voor 6 al. Een rietjesbeker snapt Demi wel, maar als ie wat leger wordt heeft ze de neiging om de fles omhoog te houden om het laatste eruit te krijgen en dat lukt dus dan niet. Dat krijg je dus als je tuit en rietjesbeker door elkaar gebruikt tele2 geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat het bevalt straks, Anita Hier kpn internetPlusBellen.
wij ook 29,95 voor internet 9,95 voor telefoon maar daar gaat dan 5 korting af dus eigenlijk 4,95 en daarnaast nog gesprekskosten maar tele2 is dus 29,95 incl bellen? wij zitten er ook aan te denken om over te stappen nl
nee Jesse slaapt neem ik aan tot een uur of half 9 morgenvroeg! oo ik moet straks iets doen wat tegen mijn principes is... de hond uitlaten als Jesse ligt te pitten.. ik heb uit het werk samen met Jesse een goede ronde gedaan dus nu is het naar het einde van de straat nog geen 100 meter Sen laten plassen en gauw weer terug.. maar vind het nu al niks dat ik dat moet doen maar ga Jesse echt niet uit bed plukken
Marit heeft net 3 stapjes los gelopen, met de handjes in de lucht, hahaha, komisch gezicht joh! Wij zijn trotsssss
zou jesse niet wakker maken hoor , als je klein bloke gewoon in jullie straat eff snel ommetje maakt is toch niks aan de hand , kan je babyfoon wel meenemen? we hebben ook tele2 bellen internet 29 euro denk ik bellen zit erbij maar allen start moet je dus 4 euro cent ofzo betalen , we bellen vaan naar buitenland nou dat zit dus niet bij he
wat goed van marit , als eerste hier lopen? vandaag bij cb zei ik ,selmen kan klap in zijn handtjes ,mennertje gaat gelijk klappen zo grapig dat hij dat begreep ,toen zei ik en zwaai zwaai , ja hoor menner doet het gelijk voor
Zo hee, die Marit, wat knap!1 Super logisch dat je trots bent, Marieke! Die Selmen, die zal ze wel ff inpakken daar op het cb charmeur
yeah Marit ook stappen goed zo! Dat is ook een vlotte tante geworden he Marieke! Leuk hoor! Meesa Enzo was als eerste geloof ik Jesse zet ook een pas of 3 los.. en nu Maritje ook al! En misschien faye onderhand ook al? die was zo vlot? Aah Selmen is ook slim zeg! Leuk! NU komt er echt een leuke tijd aan vind ik! Ze gaan steeds meer snappen heel leuk! Ik neem babyfoon mee en bel ondertussen mijn vriendin die woont in de buurt dus als er iets gebeurd.. maar het is in de straat zelf rustig straatje ga er niet vanuit dat ik omver wordt gereden haha
Marieke is ze zichzelf ook dan steeds aan het corrigeren? Jesse doet ook zij handen in de lucht en je ziet hem na elke stap zijn evenwicht bewaren. haha filmen joh! Bijzondere momenten!