Brenda, doe ff een briefje in je jaszak met een 06 nr. en dat er een 'baby' daar en daar ligt te ronken....
ahjoh zoo leuk de kids idd beginnen nu steeds meer te snappen de vrouw vroeg of of hij dingen begreep zoals bv gaf ze( als je zegt we gaan naar buiten ) ,,, ik zei nouuu dat snapt hij nog niet hahah maar wel(NIET DOEN)dat snapt hij nu wel goed haha enzo en jesse ook stapjes super leuk , selmen blijft nog bij eff los staan ,maar nog geen stapjes , ,hij pakt soms een vinger van mij en loop naar me toe ,maar dat is nog niet helemaal zelfstandig vind ik joh berna gaat heus niks gebeuren als je 5 minuten wel bent wel goed dat je vriendin inlicht
Het ging zo snel joh, in een flits had ze die stapjes gezet en met die handjes in de lucht, idd beetje corrigeren. Alleen wil ze nu niet slapen, zeker onder de indruk van de stapjes nog
Ja, idd! Komt goed joh, maar snap je wel hoor. Ik snap niet dat mijn buurvrouw haar ene kind naar school brengt terwijl de ander in haar bedje ligt te slapen....
Meesa moet je eens op de grond gaan zitten en dan Selmen voor je neerzetten en dan zeggen kom maar bij mama.. misschien dat ie dan een stapje doet en als ie valt valt ie in je armen.. zo is Jesse begonnen met zijn stapjes. En idd ook aan 1 vinger en die laat ik nu dan stiekem eens los maar dat heeft ie wel snel door haha
nee dat vind ik ook te ver gaan. boodschap zou ik ook niet doen.. maar dit heb ik 1 keer eerder gedaan toen Jesse nog niet zo oud was en het zo enorm stormde
haha ik laat Tim mijn vinger vastpakken en tijdens het lopen laat hij weleens per ongeluk los, dan schrikt hij van zichzelf dat hij los stond want zo snel heeft hij het ook weer door dat hij niks vast heeft.
marit is ook snelle dame hoor , ze lijkt ook steeds ouder haha zo wijs als ze altijd kijkt ja dat doe ik ook berna , kom naar mama ,vind hij zooo leuk ,maar vinger wil hij niet los laten hahah , ach ja het is eigelijk nog vroeg ,vandaag trouwens boekje mee gekregen staat ,tussen 13 maanden en 15 maanden doen ze eerste stapjes 8) hahaha de van janu beeb zijn dus erg snel marieke ik snap ook niet dat mij buurf elke avond ging joggen voor 15 minuten en kindtje allen thuis liet ,maar goed ben wel gewend aan moeders die hun kleine thuis laten terwijl de oudste ophalen
Ja, ik snap best dat ze de kleine wil laten slapen en het is natuurlijk veel handiger. Maarrrr.... Kun je zeggen, doemdenker, maar er kan zoveel gebeuren, brrrr! Maar goed, ieder z'n keus
vind ik ook hoor Marieke als je de weg op moet hier is het een woonerf ons huis is de 2e in de rij en naast het eerste huis ligt een groenstrook dus echt heel dichtbij..
ik heb 2 keer mij dochter allen gelaten als baby en raad het niemand aan eerste keer was snel naar de super om de hoek,maar de rij was wel eff lang dus wel 10 minuten weg gebleven , was niks ana de hand , de keer ging snel door regen ook wat halen was ook met 10 minuten terug ,ging met fiets ,kwam thuis dochter had zo veel gehuild en overgeven zoo zielig , toen ik haar pakte bleef ze overgeven ,denk kwam door dat ze overstuur was , nou ik heb nog nooit in me leven zo schuldig gevoeld dus doe het nooit meer , maar boel mensen vinden dat wel oke , zo zie dus tijd niks zegt,eerste keer was langer weg gebeurde niks 2de keer korter en bahhh trouwens laat mij dochter van 6 ook nooit allen ,ja als naar brievenbus loop of vuilens buiten zetten
Hee, net als bij ons in de straat Wij zijn het eennalaatste huis, en naast de buurman is een veldje. Nou, dat is lekker belangrijke info he.... Ladies, alvast truste, fijne avond nog
peggy: bedankt voor je kaart! Als het hier stormt en het kan niet anders ga ik 2 min de deur uit met de honden als timo slaapt. 1x hem meegenomen toen het zo hard waaide, de kw waaide zowat de sloot in. Als ik afval acchterin de tuin weggooi ben ik langer onderweg! vandaag nog thuisgebleven, morgen ga ik weer werken!