Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He zie ineens dat Sten vandaag 2 maanden oud is.... hihi ik zit eigenlijk nog steeds naar de weken te kijken (dus zondag 9 weken, haha). Even weer een foto met de beer dus!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije gaat snel he! Jesse was gisteren 9 weken...
    Lexie succes met de prikken wij mogen woensdag..ik hoop dat het meevalt!

Roxy lekker dat klinkt positief.
    Jesse om half 8 fles gegeven toen weer teruggelegd ik heb nog een uur geslapen maar meneer is nog steeds wakker hihi nou ja hij vermaakt zich maar in zijn bedje hoor

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik weet het ook neit wat je het beste kunt doen. Wellicht draagzak proberen idd.
    Demi slaapt op zich wel, maar minder en huilt tussendoor veel en soms tot krijsen toe idd. Echt zo sneu ze krabt zichtzelf ook. Dus ik ga zo even wantjes halen bij de HEma, zijn 2 euro en dan kan ze neit met dr nageltjes bij dr wangetjes.

pff ben helemaal zenuwachtig voor die prikjes :(

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!

Heb heel slecht geslapen door al het gedoe van gisteren. Probeer het goede erin te zien. Vanavond etentje met collega's, moet zeggen dat ik er nu iets minder zin in heb;)
    Ik hoop dat ik voor die tijd al gebeld ben en dat ik goed nieuws krijg!

Ik vond die felicitas series ook heel erg leuk, maar voor ik zoveel geld aan boeken uit ga geven, wil ik ze eerst wel even ingezien hebben! (en dat kan niet...)

Lexie, succes met de prikjes!

Het gaat idd snel dames! Ik vind 8 weken al heel wat voor zo'n kleintje, maar als je het vergelijkt met 8 weken zwangerschap... En die zwangerschap ging best snel, dus ik ben heel streng naar mezelf als ik merk dat ik even niet aan het genieten ben ;)

5. Niet meer actief

lexie, succes vandaag, enzo krijgt ook vandaag zijn 1e prikjes, maar om 18.15 pas!

Roxy, fijn dat je je goed voelt, heb jij zeker wel verdiend!

samama, is het zo erg met Nikita? ach gossie, je kan zo weinig doen, draagdoek is misschien een goed idee inderdaad

6. Niet meer actief

guppie, duim hier voor goed nieuws voor je!

ik krijg zo nog kraamvisite, dus tot vanmiddag!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    kinderopvangtoeslag is al gestort! gaat snel dus
    Ben chagi.. hele week goed op eten gelet niet gesnoept veel gesport... halve kilo erbij... snap je toch niet? Of het ligt aan mijn weegschaal want elke keer als ik er op sta geeft hij wat anders aan zit soms een pond verschil tussen maar goed.. ik ga maar door moet er toch een keer afgaan?

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Aaah Berna, dat is niet leuk!
    Ik heb me gisteren en eergisteren niet heel braaf gedragen, dus ik had niks eraf vanmorgen. Vanavond etentje en zondag gourmetten. Dat wordt niks deze week :(

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee wij hebben 2x brunch in het weekend maar ik had goede hoop omdat ik het zo goed had volgehouden deze week maar ja ik ga door blijf iig veel bewegen ooit moet het eraf gaan toch? Het gaat alleen niet zo snel als 2 jaar geleden helaas

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Berna, heb je een electrische weegschaal?
    Dat is snel van de belastingdienst! Eindelijk word er aan de slogan gehouden! :leuker kunnen we het niet maken.....

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja heb een electrische zelfs met vetmeting maar daar geloof ik niet zo in..
    nou ik ga iig 2 liter water drinken vandaag misschien houd ik wel vocht vast? En ik weet dat als je veel sport je kan aankomen doordat spierweefsel meer dan vet weegt dus ik ga morgen maar alles opmeten kijken of ik in cm wel ga afvallen tis gewoon niet meer leuk ik wil die 80 niet meer zien op de weegschaal bah

12. ProudMum

nou berna, ben jaloers, zag ik die 80 maar.... ik zit er best nog ver boven

13. Samama

Samama Niet meer actief

Anita en Lexie , succes vandaag met de prikjes!

Rox: fijn dat het weer wat lekkerder met je gaat!

Marije: gaat snel he!

Ik heb overigens zo'n babybjörn draagzak. Ze slaapt nu wel, maar erg onrustig. Hoop voor haar dat het sprongetje snel over is.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja maar ik woog altijd rond de 70 en nu 86 das voor mij gewoon veel te veel.

o en het weer werkt ook lekker mee zie ik al whaha vandaag verklaar ik tot baaldag!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoop ik ook samama!
    Die van mij tukt nog lekker verder... zou ik ook doen als ik hem was hihi

16. ProudMum

ik ga lekker niet naar buiten! straks heb ik weer een bui op mijn kop. Vandaag mamaJoey dag!

17. ProudMum

kleintje ligt hier ook alweer op bed!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tsja ik weeg ook nog echt te veel, zou ook best blij worden van 80 rond hihi.
    Toch ben ik op het moment niet ontevreden, al ga ik voorlopig echt wel door! Vrijdag kijken op de sportschool. Ik hoop dat deze ook kwartaal abbonementen biedt, anders gaat mijn zusje niet mee...

Berna, ik dacht ook meteen aan spiermassa. Je bent zo fanatiek weer gaan sporten, zou goed kunnen dat je spieren goed vol zitten en dat weegt idd zwaarder!

Roxy, lekker zo'n dagje toch!

Ik moet wel naar buiten, moet ook naar de supermarkt maar heb geen zin bleh!
    Zit zelfs te overwegen de hond mee te nemen naar de supermarkt, maar ben daarop tegen. Lastig zo'n conflict met jezelf!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie ik dacht het laatst ook... wilde naar de supermarkt met Jesse en dacht ja kan ik net zo goed Senna meteen meenemen. Zeker hier in het dorp zal er niet snel iets gebeuren en als iemand wat zou doen zou een ander diegene eropaanspreken maar heb het toch niet gedaan. Naar de apotheek, bakker enzo doe ik het wel omdat je dan nog gauw ff kan spieken maar in de supermarkt lukt dat niet.. lastig he.. sluit niet uit dat ik het ooit wel zou doen.

En tja vandaag moet ik er sowieso nog uit met de hond volgens buienradar is het rond 12 uur droog hier.. zou mooi zijn.

Nou eerste halveliterflesje is al leeg..

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah mijn zoon roept, ga hem aankleden ff wassen en flesje doen. Tot later meide

Deel Deze Pagina