hahah handig zo'n hond, Brenda! Ik durf ook neit te ver van huis hoor als zij op bed ligt. Misschien even snel de grijze bak bij de weg zetten ofzo, maar veel verder kom ik ook niet.
Ja ik heb weer internet, vraag niet hoe want heeft me heel veel moeite gekost, grrr ziggo. Maar goed ik ben er weer! Bedankt voor de smsjes en de leuke kartjes van Marit en Ymke. Heb intussen wel alles gelezen mar ga nu echt slapen, doe morgen wel verslag
MOgge dames! Heej daar is ze weer, toch snel hoor! Toen wij 6 jaar geleden verhuisten duurde het een paar maand voor je weer internet had.
goedemorgen! jee wat rustig hier zeg! Nou heb best nog goed geslapen ondanks dat ik alleen was alleen ging er rond 12 uur een speeltje van Jesse af.. ik schrok me dood joh!
Zo rustig hier zeg! haha Lexie, dat deed Ymke ook met de rietjesbeker! Ik heb m meer gekocht zodat ze misschien iets meer drinkt, en dat lukte gisteren wel! Knappe Marit hoor! Brenda, lijkt me lastig hoor en de hond uitlaten en Jesse die zo'n slaapkop is Ik vind het soms ook vreselijk hoor, vooral als het regent ofzo.... Slapen was weer een drama. Toen ik thuiskwam was Rinaldo al anderhalf uur met Ymke bezig, vind ik ook wel overdreven hoor. Vanaf nu even geen nieuwe aanpak, behalve dit: RUST! Gewoon lekker in ons bed slapen en verder geen geklier. En dat lekker tot het einde van het jaar volhouden en dan zien we wel weer. Ik denk dat we een nieuw bed gaan kopen hahaha! Ik vier vandaag mijn verjaardag vast met een groepje dat ik voor het laatst heb, krijg ik een cadeautje! Dat is heel wat voor dit milieu vind ik. Echt lief hoor! Het is nog van douglas ook!
Mark, Brenda en Jesse bedankt voor jullie kaartje. Het is idd rustig hier. Leuk Maaike een kadootje, da's altijd leuk he wat het ook is maar idd als het van douglas komt helemaal... vervelend zeg dat Ymke zo slecht slaapt, idd rust is het beste wat je kunt gebruiken denk ik en als dat betekend bij jullie in bed dan is dat maar even zo toch!?
Zo is het goed bij te houden Lex, fijn dat je eindelijk een goede beker hebt gevonden! Drinkt ze er goed uit? Brensa, beetje kunnen slapen alleen? Merk je dat Jesse papa mist Amber gaat steeds meer aan Mark hangen, eerst was alleen ik goed genoeg maar nu moet ik haar steeds meer delen! Guppie, je hebt helemaal gelijk vind ik. Als jullie allemaal weer uitgerust zijn kun je weer eens wat anders proberen! Marit, wow zeg wat goed al los stappen! Wat zullen jou mama en papa trots zijn! Hey Esther! Alles goed daar? Morgen maar pap gaan kopen, bambix dus... haha ze wil de borst niet meer, gaat op mijn tepel blazen Gek kind. En van een lepel lijkt me zo'n gedoe, lekker makkelijk juist in bed een fles
Nou hier belde vanmorgen schoonmoeder weer op wat ze nou toch moest kopen voor Tim voor sinterklaas ......dus ik zeg dan ben je er vroeg bij (ff klieren) nee zegt ze kadootje voor kerst hier. Dus ik zeg weer ach ik heb het lijstje pas 3 keer doorgemaild zal ik het nog een keer sturen? oh wordt niet goed van die mensen, nu was ook de tijd weer een probleem want ze wil dat we om 10.30 komen terwijl wij zoiets hebben van we gaan 's middags wel als Tim geslapen heeft (Tim slaapt van 10.30 tot ongeveer 12.30) anders zitten we daar echt de hele dag, pff is ook al niet goed Tim kan daar makkelijk slapen want ze heeft nog een bedje staan. blegh dat bed is meer dan 30 jaar oud, nou maakt dat voor het bed niet zo uit maar het matras is net zo oud en 3 kinderen hebben dat al gebruikt...(ik heb niks tegen 2e hands ofzo hoor maar ik zou nooit een matras zo lang bewaren en zeker niet als daar al 3 kinderen op hebben geslapen en al wat ze nog meer doen) sorry voor mijn klaagverhaal weer maar baal hier zo van en al helemaal dat ze ook nog denken ach de moeder van Peggy is er niet meer dus dan komen ze wel hier, ze snappen gewoon niet dat ik liever ben bij mensen waar ik ook nog iets aan heb in die dagen!
Jee peggy is het kaartje er nu pas?! nah! Ik heb nieuwe printer besteld vorige week en die is er trouwens ook nog niet grrr Nou ja nieuwe ik had nooit een printer nu een die ook kan scannen kan ik eens wat baby foto's van mezelf in scannen haha Gup hoe gaat het oefenen? Wanneer ben je jarig? Ik heb nog niet hetidee dat Jesse Mark mist maar toen Mark belde en ik hem op de speaker zette zat Jesse wel de hele tijd naar de deur te kijken en Mark te zoeken. jesse 11 maanden vandaag! morgen prikjes!
Ja Brenda kwam pas net binnen He Jesse gefeliciteerd met je 11 maanden! Tim zoekt ook altijd papa als ik hem op speaker zet grappig om te zien. Balen van je printer, ik moet ook nog steeds foto's van mij inscannen..
Jeej Jesse, ook al je laatste baby-maand begonnen voor jou! Ik ben over een week pas jarig hoor! Maar dit is zo'n leuk groepje, ze hebben zelf een playstation geregeld en buzz en nog een ander spel. Gezellig toch! Anneliesje, Ymke is ook zo papa fan aan het worden, wat toevallig! Apart he, als je moet delen. Maar ik vind het ook wel heel mooi om te zien... Met rust bedoel ik ook dat we niet gaan zitten moeilijk doen, geen dingen opzoeken op internet ofzo, gewoon als ze wakker is en niet meteen meer kan slapen gaat ze bij ons in bed. Punt. En dan zien we daarna wel of we er nog iets aan gaan doen. In andere culturen doen ze dat veel meer, dus zo slecht kan het ook weer niet zijn. Het kerstspel gaat goed trouwens! Ik ken nu mijn tekst en het wordt gewoon lachen. Vind het wel eng hoor, maar nog 2 keer oefenen gelukkig!
Jee Jesse 11 maanden alweer! Leuke foto's trouwens van Tim zijn verjaardag Peggy! Mooie kerstbomen ook voorbij zien komen. Gup leuk dat je een cadeautje hebt gekregen, en groot gelijk hoor als jullie zo een beetje rust krijgen. Hier werkt internet en de telefoon inmiddels weer kan alleen niet draadloos want krijg de router niet goed. Maar denk dat ik alles daarvan opnieuw moet installeren. Goed dat komt wel eerst nog een lading dozen legen....wat kan een mens toch vel spullen hebben. Sab had de potjes al op mijn lijstje staan thanks! Emi is wakker dus we gaan ff eten nu.
Hey Dames ! Sorry, maar het is TEVEEL om bij te lezen, heeft er iemand een update ? Vanmorgen zijn we naar het CB geweest en hij heeft z'n prikjes gehad, zo zielig, hij ging krijsen ! Maar gauw daarna was het weer over gelukkig Hij weegt nu 11559g en hij is 78 cm lang ! Ze vond hem een wijs kereltje en dat hij het al goed deed, en ook ik heb dit keer te horen gekregen dat we over mogen op gewone halfvolle melk. Opvolgmelk 3 is overbodig, want de vitamines zijn extra en dat kan zich gaan stapelen ! Dus alleen vitamine d Tabletjes of druppeltjes erbij geven. Ze zei dat we makkelijk tabletjes konden geven ! Dus dat wilde ik ff kwijt, hoe is het met alle kindjes ? -X-
He Damani, wat wordt jij toch een grote vent zeg! prikjes zijn ook niet fijn he! Guppie, gelijk hebben jullie hoor, gewoon lekker bij jullie in bed! Hier Enzo gisteren huilen, om 21.30 was dat, helemaal overstuur, dus marco haalt hem uit bed geeft hem bij mij op schoot en toen werd ie rustig, dus ik geef hem aan marco, Enzo weer huilen! dus marco weer naar mij, was ie weer rustig. Nog 2 x geprobeerd maar nee hoor, papa was niet goed, alleen mama! (ik vond het wel sneu voor Marco hoor!) Wat een boef he! telkens als ie bij mij kwam werd ie direct rustig en ging ie zelfs lachen!
Damani wat ben je groot zeg! goed hoor! Ben benieuwd naar Jesse morgen ik gok zo'n 75 cm? AAh die Enzo.. hihi zeker boefje ben benieuwd hoe het gaat als Mark er vrijdag weer is hoe Jesse dan reageert op hem