Anneliesje, Demi drinkt erg goed uit deze beker, ja, gelukkig wel. Guppie leuk dat cadeautje. Jesse gefeliciteerd met je 11 mnd!
Marco haalt Enzo altijd op van het KDV, maar als Enzo papa dan ziet, hups armpjes wijd en hij laat al zijn speelgoed vallen, dan wil hij wel graag met papa mee, hahaha. Brenda, zal wel een leuke reactie zijn vrijdag! Jesse, 11 maand inderdaad!
hey meiden zo damani lekker flink grgroeid jongen heeel goed ahh enzo niet zo vriendtjes met papa gisteren wel zielig idd haha hey esther leuk dat je weer bent ben op kraamvisite geweest van mij vriendin , Oh meiden wat een kleine mooie popje zeg , 3 weken tevroeg dus ze heeft kleren maar 44 wowwww zooo klein en fijne ding in mij handen , kreeg bijna kriebels hahah maar echt zoo mooie lieve meisie mmmm ben verliefd toen ik thuis kwam selmen helemaal gillen van blijheid hahah , hubbie zat ook zo te kijken van goh dat doet hij nou niet bij mij , hij zat in box snel opstaan, lachen en willen naar me toe komen zooo lieffffff morgen is kerstmarkt op school , leuk gaan we met paar moeders gezellig jesse 11 maanden joeppiee
Ach goss... Arme Marco, sneu is dat hè? Maar goed, wel vleiend voor jou ghehe Enne, tsjaa, Damani groeit als kool ! Laat je 't ff weten Bren, hoe Jesse is gegroeid Ben benieuwd hoor.. Zijn jullie kindjes ook af en toe zo driftig ? Hihihi, dat schijnt uitproberen te zijn ! -X-
Oh maat 44 daar is Emi ook mee begonnen, had het van de week met opruimen nog in mijn handen. Hier komen er 2 tandjes bij, eentje is al half door en de andere schemert een beetje. Damani zozo grote knul!
Lief weer die kleine kleertjes, Amber is begonen met 50 en 56 ook nog lang aangehad, dat heeft ze nu wel weer ingehaald! Damani, lekker gegroeid, aahhh zo zielig gehuild! Anita, vind ik stiekem wel lief hoor dat Enzo mama wil. Amber morgen voor het eerst wennen op kdv, volgens mij vindt ze het heel leuk met al die andere kindjes. Alleen wel lastig we moeten er om 10 uur zijn en ze slaapt altijd tussen 9.30 en 12.00.
Valerie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=126306 Ik heb het niet gelezen maar moest aan je denken toen ik het zag, miss heb je er iets aan.
oo wat fijn annelies dat ze het leuk vindt daar! Merk ook dat het nu echt leuk gaat worden voor JEsse daar.. oo kleine boef staat bij de magnetron te rammen... honger! hij moet toch echt ff wachten haha
Geweldig die Jesse! Hoe hij dat al aan kan geven dat ie wil eten. Wat is hij al wijs zeg. Berna, morgen moet ze voor het eerst Peggy, wat een gezeik zeg met je schoonouders
kijkt iemand van jullie Greys anatomy? Is het gisteren geweest? Wat het de laatste? Ik kan het niet terugkijken Anneliesje, succes morgen! En Ambertje natuurlijk ook...
haha ik las het verkeerd Annelies ik las ze vindt het heel erg leuk met al die kindjes maar dat is jouw verwachting natuurlijk haha Ja Jesse is niet dom.. nou ja soms heeft ie wel weer hele domme acties hoor hihi
whahah ik hoor Jesse door de babyfoon zingen heel lief.. mamama mamama .....prrrrrrrrr...mammama mammama
Meiden met kinderopvangtoeslag ff vraagje was even bezig met wijziging voor 2009 en keek die van 2008 nog even na.. ik zag dat ik volgens het rekenprogramma recht had op 350 euro per maand aan toeslag. NU heb ik elke keer maar 317 gekregen per maand. wel heb ik in maart al een soort van voorschot gehad van 300.. hebben jullie dat ook gehad toen en kan het zijn dat die 300 euro die ik toen exta heb gehad elke keer maandelijks wordt verrekend en ik daarom minder krijg?
Haha Mirella, wat een beer joh! Zo Amber ligt op bed, en ons neefje (6) is hier even, en wat is ie aan het doen, playstationnen met Mark haha makkelijk oppassen zo! Amber heeft een hele mooie kerststal van mijn moeder gehad! Ik kreeg echt even tranen vanmiddag, zo mooi mijn moeder die nooit laat merken wat ze voelt en best afstandelijk is was zo aan het kroelen en kusjes geven met Amber. En Brenda wat staat er op het menu vanavond Hier staat de pizza in de oven! Geen idee van toeslag, ga zo 2009 aanvragen.... Was het vergeten, hoop dat ze het een beetje snel verwerken!
Ik zou het niet weten Brenda. Ik heb destijds heel ingewikkelde berekeningen gemaakt omdat ik lager loon had met ouderschapsverlof. Ik ga ervan uit dat je alles achteraf moet invullen? Dan kan het maar zo zijn dat wij moeten terugbetalen. Al dacht ik dat het voor 2009 op het hoogste inkomen gebaseerd zou worden... Nou ja, anders betaal ik wel terug wat ik teveel heb gehad, daar lig ik niet zo wakker van.