Even denken hoor Guppie, misschien niet in de juiste volgorde, maar ik probeer de verhaallijnen even omhoog te halen: * de assistenten mogen niet meer op hun eigen specialiteiten worden ingedeeld en zo beland bv Christina in de kliniek (wat ze vreselijk vindt natuurlijk) Ook Karev en Izzy moeten naar de kliniek. Als Izzy bij nader inzien toch een interessant geval krijgt, pikt Karev deze in. Later pikt zij de patient weer op slinkse wijze terug. Irritatie onderling wordt uiteindelijk uitgepraat met een borrel in de bar (helemaal op het einde vd aflevering) * Derrick vindt het dagboek van Merediths moeder en Merediths is hier over hevig ontstemt. Het idee dat hij rondsnuffelt in haar kasten, komt even te dichtbij haar blijkbaar. Hierover maakt ze her en der nog opmerkingen tegen Christina bv. Oa over Derrick dat die in haar kasten zit, waarop Christina aangeeft dat ze hem zelf in huis genomen heeft. En Meredith twijfelt of ze wel wil weten wat er in het dagboek staat. Uiteindelijk eindigt de aflevering ermee dat Christina naast Meredith zit terwijl meredith voorleest uit het dagboek. * Hahn en de ex van George (hoe heet ze ook al weer) besluiten een echt afspraakje te doen samen, dineetje, kaarsje enz. Ex vGeorge vindt dat nogal spannend want ze weet nog niet of ze wel verder wil gaan dan kussen. DIt bepraat ze met Bailey wat een ontzettend leuk fragment oplevert (ik heb er hardop om moeten lachen). Die kop van Bailey onbetaalbaar echt! Anyway, Bailey beweert eerst dat ze helemaal niets wil weten van privelevens laat staan sexlevens van haar "residents" maar eindigt uiteindelijk wel met een goed advies richting exvGeorge nl "spreek regels af en bespreek het gewoon met elkaar". Dit doet ze ook tijdens het diner en daarna gaan ze ontspannen dineren. Meer zie je niet. george zelf is nerveus, wanneer komt d euitslag van zn examen. Uiteindelijk krijgt hij de uitslag en samen met Lexie opent ie de envelop. Hij is uiteraard geslaagd en LExie wil het met hem gaan vieren, maar hij is al hard op weg geholt om het zn vrienden te gaan vertellen ( Izzy, Christina, MEredith enz) Lexie hevig gedesillusioneert achterlatend... zij eindigt uiteindelijk aan de bar bij McSteamy. Christina moet voor een patient een zalfje halen bij dermatologie en blijft daar bijna de hele aflevering hangen. Alles gaat daar zo relaxt, de assistenten in opleiding worden gemasseert tijdens het werk, krijgen complete facials ed op kosten van de baas. Ademloos zit ze dit een poos te bekijken en langzamerhand krijgt ze steeds meer gezelschap. Eerst Meredith die heeft lopen opscheppen tegen Hahn dat ze een bepaalde chirurgisch ingreep zou kunnen doen. Christina leert haar de ingreep zodat Meredith later geen flater slaat. Dan volgt Izzy die klaagt over Karev omdat die die patient afgepakt had. Later George die hen weer wakker schut als het ware... Als MEredith overigens die ingreep doet onder het oog van Hahn, blijkt dat Hahn wel doorhad dat Meredith blufte. Hahn zegt nl "zeg tegen Yang dat ze een betere lerares is, dan ik verwacht had". George maakt nog een goede beurt bij een jong patientje wat erg bang is voor een operatie die hij moet ondergaan. George merkt dat het helpt om die jongen een en ander te laten zien zodat de jongen weet wat hij verwachten kan. Ouders zijn erg blij met George. Volgens mij was dit het zo ongeveer
nou ik vroeg me af of ik niet te weinig heb gehad maar goed wacht wel op de definitieve berekening..neem aan dat je nog een brief krijgt dat je alles moet opgeven? of hoe controleren ze dat? Mark heeft ook ouderschapsverlof heb brutoloon genomen - het ouderschapsverlof volgens mij is dat goed.. volgens mij moet je gewoon sv loon pakken... Krijgen iig veel terug in juni vanwege kosten voor omzetten hypotheek.. kunnen we eindelijk weer beetje sparen en hebben we een buffer dat hebben we het hele jaar niet gehad... Wat lief Annelies! Hier staat de kerststal ook maar die komt gewoon van de intratuin... Wij hebben samen boerenkool gegeten Jesse vond de rookworst heerlijk haha.. hij ligt nog te maffen... ik maak hem zo wakker en dan laten we samen de hond uit.. doe het niet zoals gisteren Senna houdt het wel vol van half 8 nu tot half 9 morgenvroeg...
Brenda, ik kreeg toevallig 1 week geleden een brief met de voorlopige kinderopvangtoeslag voor 2009, we krijgen 30 euro minder dan dit jaar per maand. (en we moeten 20 meer betalen aan de opvang, gaan er dus 50 euro op achteruit per maand) maar als jij denkt dat je te weinig krijgt dan krijg je dat geld toch met de definitieve kinderopvangtoeslag berekening van 2008? (zal ergens in 2009 zijn denk ik)
ja denk ik ook maar heb toch maar een wijziging gestuurd aangezien we 2 uur minder hebben opgegeven dan we daadwerkelijk betalen 2009 gaan we er niet op achteruit.. ons KDV houdt zich aan max tarief 6,10 volgens mij moeten we uiteindelijk net zoveel bijleggen als afgelopen jaar
nah ga Jesse wakker maken half 8 is echt veel te laat eigenlijk die is al aan de nacht begonnen haha!
Die Jesse denkt wat krijgen we nu, laat me slapen! Ik denk zo Lexie heeft een heel verhaal geplaatst.... Valt tegen Zo en nu ga ik alle toeslagen eens aanvragen, aanpassen Heb zo'n hekel aan dat soort klusjes
Wat lief Anneliesje! Enneh hier geen verstand van kinderopvangtoeslag. Maar zou het niet zo zijn als met de andere toeslagen? Dat ze definitieve berekening doen aan de hand van je belastingaangifte over dat jaar?
Haha Lexie en ik maar denken waar heeft ze het over Emi heeft vandaag meegegeten met ons maar ze was niet onder de indruk geloof ik. Had couscous met balletjes en sperziebonen gemaakt. Na een paar happen wilde ze alleen nog maar gooien met het eten. Dus maar een klein appelmoesjes gegeven als toetje. Vanmiddag heeft ze een klein wafeltje met pindakaas gekregen, mocht ik gaan proberen. Heb een tinteling gekregen van mijn werk als kerstpakket en probeer nu dus mijn tinteling te bestellen maar die site is zo traag. Jesse kun je wat slaap naar Emi sturen? Die wil regelmatig gewoon niet slapen.
Ja das waar en ze wordt ouder en wil vaker niet meer slapen, merkte het in het oude huis al. Maar komt wel goed Ze ligt nu lekker te prutten in bed.
Anneliesje, is minder spannend dan het klinkt hoor! hahaha. Boekje met allemaal dingen die je als kerstpakket kunt uitkiezen.
Marco houdt van eten dus die heeft een eetpakket uitgekozen, hij is heel leuk, allemaal bruikbare dingen zitten erin en er zit een tas bij!
hey meiden, effe ego, heb wel alles gelezen maar zit te huilen van de pijn. vanmiddag bij HA geweest, heb een kuurtje gehad. Ga nu effe GA terugkijken op Internet, gister was de laatste X