Meesa, er kwam een meneer zijn zoontje inschrijven in de apotheek, die heette Selman! geinig he! moest meteen aan Selmen denken! hahaha Truus, beterschap meid! Dat doet echt zeer! Esther, hahaha, dat is idd het verrassingspakket, hier was ie dus leuk!
Dat klinkt goed dan Anita! Wist verders ook echt niet wat te kiezen, ja dacht nog foto op linnen maar de foto die ik wil moet ik eerst zoeken ergens in een van de tig dozen
Hahaha ach vind zo'n doos met spulletjes altijd wel leuk. Jan kreeg ook een mooie vandaag, groot en alleen maar lekker spul erin dus die komt wel op En een vuurkorf met alle benodigheden erbij. Van de week had hij ook al een klein pakket gekregen en dat was ook een leuke.
Leuk zeg! Ben benieuwd wat Mark krijgt die krijgt ook meestal een pakket... zo 3 stapjes zijn er al 5!
jeetje Jesse gaat echt megasnel zeg! Romano is net gaan staan en ik was al helemaal trots! hahaha Super goed zeg! Truus beterschap! wat balen zeg! Esther bevalt het al een beetje in je nieuwe huis? Peggy bedankt voor de link..ga die ff volgen! Jeetje Mirella wat heb je een lekker beertje zeg! haha poeh heej Angelo heeft een gewoon kerstpakket gehad, best leuk, ben benieuwd of ik iets krijg! 1e keer dit jaar bij deze werkgever, weet niet of ie iets doet hoop een bonus hahahaha Wij zijn ook naar het cb geweest vanmorgen voor zijn prikjes! Janken geblazen! en moest hem echt stevig vasthouden hij zou uit mijn armen gesprongen hebben zo zielig...daarna was het wel snel over en hij heeft (NOG) nergens last van nu, beetje dikke beentjes Cijfertjes: 73,5 cm en 9300 gram! hij was nu dus wel lekker gegroeid 800 gram en 3,5 cm in nog geen 2 maanden gelukkig maar
Ach gossie, Brenda! Hier zit Enzo nu in een valperiode, dan staat ie wil hij 1 stap zetten en laat zich zo poef, bovenop mama vallen en een schik dat ie heeft, hij giert het uit! grapjas!
Valerie, mooie cijfertjes, Enzo haalt Romano wel in nu! hij was namelijk met 9 maand, precies 9300 gram! Zal nu wel iets mee zijn, niet veel, want hij is natuurlijk flink ziek geweest! Hier zal het ook wel huilen worden donderdag, daarom gaan we ook 's avonds kan papa ook mee.
haha die Enzo en zeker ook poef op zijn billen! Maar in mama's armen vallen ken ik ja! Leuk he dat giechelen! Jesse deed het net op de commode ook toen ik zijn borst met Luuf insmeerde heerlijk dat baby gechiechel! VAl goed zeg van Romano! Mooie cijfers en aah die prikken ik denk dat Jesse ook heel boos gaat worden morgen met de prikjes hoor. Voorheen had ie het niet in de gaten maar heb zo'n idee dat ze het nu beter snappen en als nummer 1 is geweest mag nummer 2 niet meer gezet worden...
Bevalt goed hier hoor Val, voel me best thuis hier Eindelijk een echt huis. Arme kinders met die prikjes. Emi vond het de laatste keer geen probleem, even huilen bij nr 2 maar dat was eigenlijk alles. Volgende maand krijgt ze de BMR prik.
het was idd bij de 2e een stuk erger, toen moest ik hem echt vasthouden! Ja idd Anita...ik heb een kleintje haha Oh krijgen ze bij 14 maanden weer een prik?
Ja Valerie de bmr kunnen ze ziek van worden Fijn dat Romano zo lekker gegroeid is! Heb je ook lekker de kerst versiering al uitgepakt Esther? Zo opvangtoeslag aangevraagd, wat een geld zeg 411 euro per maand