Maar een schone luier omdoen is een gevecht, jeetje wat zit er een kracht in dat kleine lijfje. Gelukkig wint mama nog steeds... en hoe bozer ik word hoe harder madame gaat lachen
gillen, krijsen, met alles gooien, zichzelf heel dramatisch opzij werpen, alles wordt uit de kast gehaald hoor. En als ze nou blijft liggen is het zo gebeurd!
Haha dat doet Emi als ze een truitje of romper aan moet. Spartelen met de armpjes en kraaien Ben boom aan het doen
Truste Annelies! Hier nog zo'n meid die vooral heel erg aan het wokkelen is op het aankleedkussen. En ze lacht me straal uit ook Is een woonzorgcentrum Lexie, huis vol met oudjes
ik was al hele tijd op bank hald slapend , pfff heb me zelf maar eruit geschopt en lekker kopje thee gemaakt , straks maar stukje chocolade pakken te ruste annelies
oo lekker dichtbij! Aah de Maten weet ik dat ook waar jij woont haha Mijn vriendinnetje woont in die wijk bij het station
whaha Esther ik mag dat soort dingen nooit kopen van Mark hahaah nu laat ik Jesse gewoon zeuren als ie 2 is ofzo hahaa
leuk film op 8 , mr bien stel die geen kinderen kunnen krijgen zijn dus naar gyn mr bien en die zegt dat met hun eiren geen omlet kunnen maken , lees baby dus opess de vrouw gaat nu vreemd , snel naar tv
Nou stel dat ik aangenomen word, dan hoop ik dat er een plekje is op een kdv tussen ons huis en mijn 'dan' werk 8) Staat ze al sinds juni 2007 voor op een lijst. Dusssssssss! Dan wonen ze waarschijnlijk in de parken, maar er zit nu een mega school achter het station, dus kan alle kanten op hahahahaha! maarten en marit hebben een verrassing voor mij, krijg het met de post, hij maakt me helemaal gek (omdat ik zo'n aagje ben)