pff is er gewoon ineens veel gekletst vanavond zeg! Jeetje Jesse jij loopt als je 1 wordt! Valerie mooie cijfertjes en goed hoor Romano al gaan staan! Tim heeft nu uitgevonden dat hij ook kan gaan zitten als hij staat, hij steekt gewoon z'n kontje naar achteren en laat zich dan op z'n billen vallen, zo'n grappig gezicht!
Dames hier is gezegt dat BMR zelfs na 2 weken nog reactie kan geven Brenda (en Truus), ik ben wel vrij de 2e maar wat was jullie plan?
Ik hoop van wel Brenda Kan me voorstellen, zou het nix vinden als mannetje paar dagen weg is.... Hihi bounceluier, met dikke vering erin, poingggggggg! Hihi zie het helemaal voor me!
Weet je wat leuk is Tim, eerste je broek helemaal volpoepen en dan elke keer op je billen bouncen! Geeft leuke effecten op je romper!
Annelies, ik weet niet of je het nog hebt meegekregen maar de brabo's en een zeeuw hebben as zaterdag een meeting in R'daal als je ook zin hebt? ben je nog jurken gaan passen? truus helemaal vergeten, bterschap he met de oren, pff dat kan idd erg veel pijn doen! Oh Marieke solliciteren? ben benieuwd 12 uur is idd leuk!
weet je wat dan zet ik het in de agenda en kijk ik nog even hoe Tim het doet, we hebben nl 1 jan zo'n verplichte nieuwjaarsreceptie...
Whaha wat heb je toch een heerlijke gezellige schoonfamilie Peg! Ik vind het knap dat je er ook nog aan mee doet ik ben wat dat betreft veel tegendraadser
hmm tussen 10 en half 11 is dan weer lastiger want dan gaat Tim meestal even tukken...nou ja ik kijk nog wel of het gaat lukken houd in ieder geval maar geen rekening met ons, wij passen ons wel aan aan de afspraak als we toch me gaan.
ik hoop dat je toch gaat.. ik ga het zo uitkienen dat Jesse een uurtje in de auto kan tukken en ik neem de wandelwagen mee