Hé meiden, Hoe is het hier met iedereen? Hier weer het nodige meegemaakt, wat dat betreft is 2008 ons jaar echt niet! Roy in het ziekenhuis gelegen en vandaag begrafenis van de moeder van mn beste vriendin die onverwachts overleden is. Met mij en Stef gaat het gelukkig allemaal goed. Niet gek zeg dat Stef last van zn tandjes had, er komen in één keer 4 tandjes door! De puntjes zijn er al doorheen, dus het ergste is achter de rug. x Linda
och Lin, sterkte vandaag! Hier goed geslapen, maarja stond stijf van de pillen. oor is geknapt maar druk is er nog niet af
Good morning Ladies Zo, dus nu heeft bijna iedereen z'n prikjes gehad ? En iedereen is lekker gegroeid las ik ? GEWELDIG ! Enne, Lin, rot zeg, er zit wel veel tegen zeg Jeetje ! Waarom lag Roy in het zkh? Ik ga denk ik volgende week ergens een kertboom kopen hihihi... (GELD=OP) -XXX-
pff hier ook een mega krappe maand met kerst en sint etc etc al die kado's ! Brenda en Jesse succes straks! Knap van Ymke slaapwandelen hihi Romano gaat nu ook in de box staan...ga er nu ff 1 terug in bed leggen en douchen!
word compleet gestoord hier HUis is een puinhoop, net of er een bom ontploft is. Joey wil niet slapen, gaat over de rooie als ie zijn bed al ziet. Zijn 2e tand zie ik ook al zitten... Zelf ben ik ook niet topfit. BAH! Einde ego bericht
Lexie thank you soooooooooooooooooooo much! Ik vind het nou toch wel heel jammer dat ik die aflevering heb gemist! Je hebt ook wel een schrijftalent of niet? Wij gaan er 1 euro op achteruit met kinderopvangtoeslag... Truus waar kijk jij GA terug dan? Ik ben er een uur mee bezig geweest, maar kon het niet vinden Oh ik ben ook zo benieuwd naar mijn kerstpakket! Krijg m vanavond! Oh die prikken kijk ik ook niet naar uit, maar Rinaldo gaat. Phoe het zal hem zwaarder vallen dan hij denkt (denk ik) Oh Marieke, ben je al toe aan werken? Tjee wat een stap weer lijkt me dat... Ik ga voor je duimen! Voor de 2e weet ik het nog steeds niet. Ligt eraan welke tijd jullie afspreken. Ik wil er echt geen drukke week van maken. We willen een dagje naar CP om te zwemmen en eten, en dan nog oudejaarsavond... Ik laat het dan wel weten. Oh Ymke intereseert het geen drol dat de kerstboom prikt, ze wil er aan trekkennnn! Oh het is zo'n draakje, maar wel komisch hoor! Sterkte Linda, het zit je niet mee zeg...
Goedemorgen. Jeetje Linda ts niet echt jou jaar geloof ik, dikke knuffel meis. Hier een zieke man, nouja ziek snotverkouden dus hij denkt dat hij doodgaat zo ongeveer, maar hij weet nog niet of hij zich ziek moet melden mannen. Emi is ook al snotterig en uit haar doen, nouja we zien wel wat vandaag ons brengt. Ik wil in ieder geval de dozen in de kamer opruimen en boeken op Bol gaan zetten. Hier ook een hele krappe maand maar dat heb je als je gaat verhuizen.
Ik heb de sint cadeaus in november gekocht en verder geen krappe maand hoor. Krijg ook 13e maand, dus voor de kerst ga ik qua eten alles kopen waar ik zin heb, weekbudget zal wel 3 keer zoveel moeten denk ik, haha! Mn verjaardag vier ik niet groot, ik denk dat hooguit mijn ouders op de koffie komen en zo wil ik het ook graag! Kan ik wel weer eens een taartje maken!
hoi heyyy auw linda dat is idd niet jou jaar zeg , sterkte met je vriendin jeetje wat erg allemaal knuffel arme stef 4 tanden tegelijk ja valerie selmen is 9130 en hij is iets langer 75 cm truus hoest met je oor nu? ymke slaapwangeling esther vervelend dat je hub ziek is , beterschap vanavd dus kerstmarkt , dus denk dat we op school lekkere hapjes eten voor avondeten
Ben ik weer, en ga gelijk ook weer Mag Amber weer ophalen, laat later wel weten hoe het was. Lieve Linda, dikke knuffel meid, jeetje zeg wat een hoop ellende. In 2009 alleen maar leuke dingen! Niks ernstigs met Roy? Peggy voor jou ook een extra knuffel, het zal wel extra moeilijk nu voor je zijn, die rot dagen zonder je moeder.
Haha, Meesa ! Leuk is dat hè, dat doet Damani ook al een tijdje... En mond, en lamp weet hij en klok dan maakt hij klakgeluidjes, echt schattig ! Wat worden ze groot hè ! -XXX-
hier ook geen krappe maand gelukkig 13e maand bonus en 1-1 kinderbijslag dus komt goed Zo we zijn weer terug. Alles was goed met Jesse was een vlotte zei ze haha. Jesse zat meteen te zwaaien naar de klok en te brabbelen dus dat hoefde ze niet meer te checken. Ze vroeg of ie allangs de tafel liep ja hoor haha! gewicht was 9960 lengte 74. Gewicht precies op de curve nu helemaal gemiddeld en lengte eronder maar die is er altijd onder geweest. Hij is 500 gram aangekomen in 2 maanden en dat was dus goed. MElk gewoon halfvolle melk.. opvolgmelk 3 mag wel maar is wat zoeter zei ze.. liefst laatste fles eraf maar dat was meer vanwege het flesje dan vanwege de melk.. ze zei anders geef je hem pap van een bordje maar Jesse vindt dat flesje nog zo lekker haha. Dus die hou ik er nog wel even in hoor! Prikjes gingen ook goed bij de eerste zette ie net aan om te mekkeren, eheh en doen was het al gebeurd en bij de tweede was het meer mopperen dan huilen maar hij vond het niet leuk. Hij pakte meteen zijn vingertjes in de mond en toen was het al goed.. mama's bikkeltje!
nou selmen begrijpt verder weinig , dus vind zo leuk als neusje wijst hahah net zat grote zus met hem oefenen praten , zegt dochter APPEL mmmmm selmen gelijk IJS whahahaahah we lagen in deuk , verkeerde woord jongen ,maar duidelijk zijn voorkeur voor ijs dus ahh goedzo jesse ook goed gegroeid , en knap dat je weinig gehuild heeft stoere jongen selmen is dood moe , vanmorgen heb ik uur lang met hem in bed gelegen ,ik viel in slaap hij niet , uiteindelijk eruit hij was toch niet moe ,nu is hij dus erg moe ,ga hem zo op bed doen
Linda, wat naar zeg, hopenlijk wordt 2009 een beter jaar voor jullie! Dikke knuf. Ojee Joey weer een tandje... Guppie schrijftalent?ik? hmmm zo heb ik het nog nooit bekeken Graag gedaan hoor. Wat een bikkel die Jesse! Goedzo! Hier maar zien heo het gaat vrijdag Ik ben ook druk met Demi aan het oefenen alle gezichtsonderdelen. En hieperdepiep, ik hoop dat ze tegen de tijd dat ze `1 wordt dr handjes omhoog doet als ze hieperdepiep hoort