Stoere Jesse! Nette cijfertjes Berna. Goed zo Selmen, knap dat je al weet wat je neus is! Zo Amber ligt boven te slapen, die was total loss. Ze had niet geslapen op kdv, maar dat had ik ook niet verwacht. Ze vond het prachtig, ze was samen met 3 andere meisjes. En zat heerlijk aan tafel boterhammetje te eten toen ik binnen kwam. Vrijdag weer van 9.30 tot 13.00. Poeh wat zal ik doen in die tijd zeg. Lexie, hier ook aan het hieperdepiepen Af en toe zwaait ze dr armen omhoog
Jesse schudt nee met zijn hoofdje als ik zeg hiep hiep hoera... die snapt het ook niet.. Ze hadden bij CB een tafeltje en stoeltje ik Jesse eraan gezet en hij bleef netjes zitten en ging spelen! Zo leuk maar toen ik weg liep om de tas uit te pakken ging hij brullen haha! Ook bij wegen en metenmocht die vrouw niet aan hem komen hij is zooo eenkennig op het moment! Meer kindjes last van? Als ie het eenmaal op een afstandje heeft bekeken is het goed maar het moet echt niet te snel gaan
oo wat fijn Annelies! Lekker met de kindjes spelen! Ik ben morgen vrij omdat MArk er niet is en ik vrijdagochtend geen vrij kan krijgen dus dan gaat Jesse vrijdag naar KDV ipv donderdag. MOrgenmiddag wel kerstborrel van mijn werk waar ik ff heen ga en dan past mijn moeder op...
ahh leuk amber met andere kindtje eten goedzo selmen schud gewoon nee hahah , als hij vol is schud hij zijn hoofd nee nee haha , maar hij kan nog geen handtje omhoop met hiep hiep hoera , ook druk aan het oefenen nou eenkennig weet ik niet , selmen is natuurlijk ook allen bij mama of papa ,met vriendinnen enzo vind hij alles best ,maar af en toe een vreemd in de kinderwagen kijken en praten vind hij ook niet altijd leuk hahah laatste huilen toen een moeder tegen hem ging praten ,de moeder gelijk weg rennen haha vond haar niet zo aardig geloof ik
sorry, jongens ben echt megadruk op het moment! kan niet reageren op iedereen. Alleen jesse, wat een bikkel ben jij zeg! ff vraagje, kreeg net een brief, we hebben recht op kindgebonden budget? 21 euro per maand kent iemand dit? (volgens mij was dit vroeger kindertoeslag?) (geen kinderopvangtoeslag )
nee weet dat het nieuw is Anita maar ik denk niet dat wij er recht op hebben ga eens kijken op site belastingdienst
oh das dan weer balen Anita! Goed zo Jesse! Net zo lang als Romano! Zeiden ze bij jullie dat ze dat al moesten kunnen langs de tafel lopen? En hoeveel melk moest jij nog geven? Hier zeiden ze straks met een jaar over op halfvolle ook en dan 300 cc per dag, maakte niet uit wanneer 's middags of 's avonds...die avondfles drinkt romano ook nog helemaal leeg dus straks maak ik gewoon een beetje melk warm en geef ik gewoon Romano doet zijn handen op zijn hoofd als ik hiep hiep zeg zo leuk! dus die kan het al voor zijn verjaardag...in zijn handjes klappen en als we zeggen: trek eens een gekke bek dan doet ie dat hahahaha das helemaal leuk en high five Echt leuk he dat je ze vanalles kan leren
oo oke Romano is ook niet zo heel groot dus... nee ze vroeg alleen of Jesse het al kon.. maar ja toen ik zei dat ie zelfs al los een paar passen doet zei ze oo hou maar op ik vul overal een kruisje in haha.. Ja leuk deze leeftijd he! Vooral hoe Jesse een varken na doet haha geweldig
ja haha als ik zeg hoe doet het varken doet ie kggggr kgggr zal het wel eens filmen eendje deed ie ook kwak kwak maar nu zegt ie het niet meer....
Haha Berna, ben benieuwd naar je filmpje van je kleine varkentje Amber is fan van de schaapjes, die probeert ze ook na te doen! Lachen hoor, je kunt ze nu alles wijs maken
ik heb ook een brief gehad, kregen een leuk bedrag. Mike heeft het opgeborgen en kan t niet meer vinden
Wij kregen ook een brief maar gaan allebei meer verdienen dus ben bang dat er niet veel van overblijft.... Oja de kinderopvangtoeslag is dat nav je verzamelinkomen of je bruto inkomen zonder hypotheek kosten enzo?
zo hehe we hebben eindelijk een printer net bezorgd ben hem nu aan het aansluiten zodat we draadloos kunnen printer maar dat is nog wel een klus...