Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke roept ook. Ga een badje maken en dan een lekkere fles!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

meiden, hebben jullie al een uitvaart verzekering voor de beepjes?

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Uuhh nu je het zegt Rox... De eerste zit wel in het pakket maar de nieuwe nog niet...

4. Niet meer actief

Goedemorgen!

Guppie: duim voor goed nieuws voor je vandaag! Als je nou goed nieuws krijgt, ga je dan nog nadenken over die nieuwe baan of dan niet meer?

Stef heeft na zn laatste sprongetje geluidjes geleerd ;) Zo grappig af en toe, die geluidjes die uit zn mond komen. Zeker als ie in de box ligt haha.

Stef gaat trouwens motorracer worden later als het aan zn vader ligt. Maar of mama daar zou blij van wordt :( ? Hij heeft zn 1e shirtje van KTM racing al binnen. Gonna be faster then u soon, staat er op... ;)

5. Niet meer actief

Hey meiden..

Zo pfff ben ff 3 kwartier bezig geweest met alles bijlezen op mijn gemakje hahah en ik moet nog zoveel doen! en ik weet de helft al niet meer erg he? :)

Lexie en anita: heel veel succes met de prikjes!hoop dat het meevalt, en ik was ook zenuwachtig hoor lexie! ook mee zitten janken haha

Rox: gelukkig voel je je weer wat beter! en ook goed nieuws he...en ik heb nog geen uitvaartverzekering nee nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk

Berna: gelukkig is het goed gegaan zeg op het kdv, neemt wat zorgen weg he!

Nou ik zit hier in een leeg huis met alleen een stoel/tv/box /bed en babykamer hahaha wel saai hoor niet echt gezeliig maar goed is maar 1 dagje morgen romano zijn kamer verhuizen en dan gaan we daar slapen en hoeven we hier nog een beetje op te ruimen, schoonmaken leeghalen en volgende week vrijdag moet ik naar de notaris om te tekenen en de sleuteloverdracht! zal blij zijn als het voorbij is..

Oh en ik moest romano om 8 uur wakker maken vanochtend! wat een slaapkop vandaag!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, dat weet ik nog niet!

Rox, Ymke valt wel onder onze verzekering maar ga een dezer weken een aparte verzekering voor haar afsluiten!

Nou kga boodschappen doen zonder hond hoor! Volgens de buienradar blijft het voorlopig droog, dus later nog een keer eruit met de hond dan...

7. 12309

12309 Niet meer actief

hoi!

ik heb pc narigheid en kom dus waarschijnlijk niet hier....

8. ProudMum

Mike is zeg maar "over verzekerd" die heeft zoveel polissen dat hij dat nieteens op kan maken zeg maar. ik ben zwaar onder verzekerd volgens mij en wil Joey ook goed verzekerd hebben maar ik weet niet echt welke verzekering ik moet afsluiten. Wel moet het een kapitaal verzekering zijn zodat zelf gekozen kan worden wie wat waar en hoe. maar bij geen van de aanbieders heb ik een prettig gevoel. dat is het ook niet als je nadenkt dat het over je uitvaart gaat maargoed.....

9. Niet meer actief

Berna, ik heb vannacht zelfs gedroomd dat marco me mee nam naar een snoepwinkeltje en ik allemaal lekkere dingen had gekocht en die aan het opeten was, grrr..., gelukkig was het een droom. Ik zal blij zijn als mijn gewicht weer in de 60 zit, nu nog 71 namelijk.

Hier is de kinderopvangtoeslag ook al gestort!

roxy, een uitvaartverzekering, dat is een goeie, niet over nagedacht nog

missme, jij bent dus lekker druk bezig, wel fijn zometeen lekker in het nieuwe huis! Romano heeft lekker geslapen zeg!

linda, leuk he die nieuwe geluidjes, zo schattig, leuke tekst trouwens op dat shirtje.

Hier net weer leuke kleertjes gekregen van de kraamvisite, was weer gezellig!

Ook nog gelachen, ik had mezelf als testpersoon opgegeven om de nieuwe "dubbelfriss minder zoet" te testen, komt de postbode net een doos brengen met 6 literpakken en 36 van die kleine pakjes, ik heb dus de hele koelkast vol dubbelfriss liggen :) .
    Meteen de kraamvisite maar laten testen, het is trouwens erg lekker hoor.
    Maar ik ben ook een echt sapjesmens. :D

10. ProudMum

buzzer jij ook anita?

11. Niet meer actief

oh anita dat is makkelijk! hoef je voorlopig ff geen drinken te halen! hihi en is ie lekker ja? ben ook een dubbelfris en sapjes fan! en gelukkig dat het een droom was ja hahaha

Romano zit nu in zijn wipper naar de wereld is mooi te kijken hahaha en tegen de tv te kletsen :)

12. Niet meer actief

Roxy, ja een buzzer inderdaad, dit is trouwens mijn 1e buzz hoor, doe jij het ook?

13. Niet meer actief

Berna, misschien moet je maar 1x per week wegen op een vaste dag en tijd. Anders is het zo frusti!

Marit staat bij mij op de uitvaartpolis, vrij snel al geregeld, is het maar klaar!

Gewicht, pfff, zal blij zijn als ik weer onder de 80 zit!

Nou, de felicitasmuts is geweest, hihi! Ik heb haar een Senseo next generation aangepraat, omgekeerde wereld he!
    Heb alle folders liggen en gezegd dat ik alles op m'n gemakje samen met hubbie ga bekijken! Heb dus nix, nada!
    Wel een pak maandverband, kan ik goed gebruiken! En Elmo lag te pitten geloof ik, heb ik niet gezien.
    Wel van die schattige vingerpopjes ;)

Beneden is alles gedweild en nu zo Marit wakker maken....
    Dametje had om 5:30 alweer trek, hoe bedoel je gulzig?!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Grappig Anita, ik heb me laatst ook opgegeven, ben benieuwd wanneer ik mag :D

Demi slaapt. Huilen deed ze alleen toen het prikje gezet werd en daarna is ze meteen zoet gaan slapen. Mama heeft meer gehuild dan Demi, men wat vind ik dat moeilijk zeg om te zien dat ze mn meissie pijn doen. WEet dat het goed voor dr is, maar toch. Ik hoop van harte dat ze zo weinig last blijft hebben van het prikkie.

Alvast een dikke knuf voor Enzo en sterkte gewenst.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    He Marieke vingerpopjes heb ik neit gezien gister...

Demi is overigens nu 54,5cm lang en 4700 zwaar.
    Ze is 1200 gr gegroeid in de vier weken, keurig toch!

16. Niet meer actief

Ja, die horen bij die educatieve serie, met die doos die poppenhuis kan worden. Van felicitas zelf!~

Nu echt weg!

dag dag

Enne arme demi, hopelijk heeft ze er net zo weinig last van als marit en Enzo ook!
    arme kleine dingskes.... :(

17. Niet meer actief

Oh Lexie dat is zeker netjes! Ik ga romano maandag weer eens wegen denk ik.. En ik hoop ook voor je dat ze er geen last van gaat krijgen! ERg is dat om te zien he? zo zielig....

En knap hoor marieke dat je niks gekocht heb! hahaha

18. Niet meer actief

Zeer netjes hoor lexie.
    Nou jij hebt het alvast gehad, ik moet nog de hele dag wachten, ben er ook wel zenuwachtig voor hoor, ze gaan mijn kleine ventje pijn doen, snik snik.

Ik weeg me trouwens ook maar 1 x in de week, op maandag (anders maak ik mezelf gek met de weegschaal).

Nou ik ga Enzo zometeen weer even een flesje geven en daarna even de stad in als het droog is.

19. Niet meer actief

Haha, nu ligt Enzo lekker te pitten in de box, doet ie altijd vlak voor ie de fles krijgt, nou dan wacht ik nog wel even.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo pff lekker gewandeld stevig doorgelopen dus voel mijn beetjes wel! Goed voor de verbranding haha.

Lexie netjes zeg dat ze maar heel eventjes huilde. Ik hoop dat ze gewoon lekker slaapt vandaag en er geen last van krijgt.
    Mooi gegroeid ook!

Deel Deze Pagina