Als het onder de 24 euro per maand zit, betalen ze in 1x uit, dat is wat ik gelezen heb in die brief. Dan in een keer ipv maandelijks
oow oke nou ja ik heb weer eens helemaal geen recht pff heb bijna nergens recht op en daardoor heb je onderhand net zoveel of minder te besteden bijna dan iemand die wat minder verdiend en wel overal recht op heeft.. maar goed klaag niet hoor haha
He das jammer Berna, zorgtoeslag en kindertoeslag namelijk wel van je verzamelinkomen... Draadloos printen, dat is modern Rox, ik ben ook een aardige digibeet hoor, nou eigenlijk klopt dat niet, het interesseert met gewoon niets Ik moet nodig nieuwe kleuren cartridges halen maar vergeet het steeds, morgen maar iets eerder naar huis, gelijk even kerstcadeautje voor Amber halen bij de Bart Smit.
U krijgt geen kindgebonden budget omdat het toeslagbedrag minder is dan 24 per jaar. Bedragen van minder dan 24 per jaar betalen wij niet uit.
wauw gelukt! Leuk man hiermee kan je ook kalenders enzo maken.. Voordeel van de draadloze printer is datie gewoon boven kan staan en ik beneden afdruk opdracht vanaf laptop kan doen
Brenda, heb je wel je verzamel inkomen genomen? Op basis van onze bruto lonen krijgen we het ook niet. Maar met verzamelinkomen wel Wist ik dus niet en had het nooit aangevraagd maar achteraf dus wel recht op.
Koemelk proberen Rox? Leuk Brenda, heel het huis vol met printsels Vermoeiend zo'n ochtendje kdv, mevrouw slaapt nog steeds!
ja oké per jaar. Maar dr stond ook in die brief dat als het lager was per maand dan zo'n bedrag dat ze het dan niet maandelijks betalen maar in 1x. Dan haal ik 2 dingen door elkaar denk ik
huh ik heb in 2006 die automatische beschikking gehad van zorgtoeslag en daar vragen ze toetsingsinkomen is dat veranderd?
grrr nou heb ik dus kerstkaarten besteld via wij en dat is dus ook webprint (arggggg ik had het kunnen weten) en ik heb ze nu nog niet. Terwijl levertijd op 2 werkdagen staat. Dus zondag besteld dan zou je ze toch woe kunnen verwachten? Nou mooi niet dus GRRR
http://www.begrijpelijkeformulieren.nl/ ... ds-20.html hier staat dus dat toetsingsinkomen zelfde is als verzamelinkomen Annelies
nah ik kom er niet uit met toetsingsinkomen of verzamelinkomen maar ik las dat de grens ligt bij 40.000 gezamenlijk inkomen nah dan hoef ik niet eens verder te zoeken meer..
wij zijn over op halfvolle melk, 300 cc per dag als volgt verdeeld 's morgens thee met een scheutje melk " 's middags 100 cc melk als laatste fles voor het slapen krijgt Tim 200 cc, ik houd die fles er ook nog even in want het is een beetje bij z'n slaapritueel gaan horen en idd 300cc en zelf kijken hoe te verdelen.