Ik zit met een dillemma. Ik moet goede stevige schoenen hebben omdat ik steunzolen moet. Nou zit ik te denken aan Doc Martens, maar twijfel heel erg welke kleur ik nemen zal. Ik twijfel tussen de paarse en de jeansblauwe. Hmmm wat zal ik doen?
dus 's morgens geen pap peggy maar al echt boterham met thee? goed al zeg.. bij mij is het ook gemakzucht die fles hoor heerlijk nog ff lekker in bed een flesje drinken... en 's avonds ook ritueel en hij vindt het zo lekker die warme melk in zijn buikje.. bij de boterham drinkt ie vaak thee of paar slokjes gewone melk. hehe ik hoor wat beweging boven haha mag ook wel vanaf 12.15
ja idd boterham en thee (wel met een scheutje melk anders drinkt meneer het niet) Ik blijf die avondfles gewoon nog ff geven hoor vind het wel gezellig nog een flesje en hij drinkt goed uit de tuit en de gewone beker gaat ook goed dus waarom niet? trouwens een tip voor degene bij wie de gewone melk straks niet zo wil lukken een beetje warm maken helpt hier goed. Tim wilde nl geen gewone melk drinken maar nu geen problemen meer mee, hoef het zelfs niet meer warm te maken maar ik zorg wel dat het niet rechtsstreeks uit de koelkast komt
Ik heb net geroeid! Echt gaaf zeg, de leerlingen ook stralen! Heb wel zere handen en flink spierpijn, maar wat tof om te doen! Heeeeeeerlijk! Jesse lekker gegroeid ook, je dacht toch dat hij afgevallen was Brenda? Stoere bikkel hoor! Anneliesje wat fijn dat Amber het leuk heeft gehad! Wat mij betreft had ik 1 jaar de beste leeftijd gevonden om met KDV te beginnen, maar beste is niet altijd ideaal. Daarom geloof ik wel dat Amber het echt leuk vond! Ymke moest er eerst een beetje in groeien... wij krijgen ook geen kindgebonden budget, kan me daar wel druk om maken, maar ik heb me net voorgenomen om RUST te houden Rox ik zou me er niet druk om maken, gewoon blijven aanbieden en anders diksap geven. Wat maakt dat nou uit, duurt vast niet lang? Ik krijg van webprint altijd alles op tijd Lexie ik zou voor de groene gaan, maar ik heb een tic met groen...
hmmm kan ik je geen tip voor geven voor de dr. Marten's lex...vind ze allebei niet zo eerlijk gezegd Waarheb je geroeid gup? Wij krijgen geloof ikook geen kindgebonden budget zo hier word er ook 1 wakker!
Brenda, ik zal morgen op mijn werk het wel ff voor je uitzoeken, tijd zat dan Zo hier is er eentje wakker, we gaan boodschappies doen. Lex, ik zou voor paars gaan! Eens wat anders. Goed van Tim al lekker melk drinken, ik ben zo bang als ik daar over op ga dat Amber niet genoeg voedingsstoffen meer binnen krijgt. Gup, sportief hoor! En bij een volgende zou ik het denk ik weer zo doen, eerste jaar thuis en de oma's en dan vanaf 1 naar dagverblijf. Ik zag haar echt genieten van het aan tafel zitten met andere kindjes. iemand hier ervaring met Online internet? Via t mobile nu goede aanbieding maar heb geen zin in gezeur.
wij hebben online! Op zich prima internet hoor, heb nog geen ervaring met de service maar toen het nog orange was vond ik die heel slecht. Ymke gaat pas in augustus 2 dagen naar het KDV, daarvoor haalde ik haar om 15:00 op, dat is nu wel iets later geworden.
Lexie, ik zeg paars! Gup, zo ineens wilde hij het niet meer. Wil juist dat hij niet altijd zoetigheid drinkt
dan kom ik een dagje bij jou in training, Joey is een drama vandaag met slapen, net nu ik effe rust nodig heb!
klopt gup ik had verkeerd gekeken hij woog 9400 de vorige keer ik dacht 9900 nah gaat lekker hier 5epoepbroek en niet zomaar nee alles maar dan ook alles onder bleeh vieze natte spuitpoep! maar voel niks in zijn mondje nog
zo vond ik alle mais vanochtend terug in Demi's luier. Zit mais in het 8mnd potje van AH en dat verteerd dus niet haha ook zo smakelijk Guppie ik houd nie van groen en idd ik neig erg naar paars.
waarom zou ze niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgen? Als ze verder alles goed eet krijgt ze binnen wat ze moet hebben hoor. hier gaat het ook niet alle dagen goed hoor, zeker niet als Tim weer eens besluit zelluf te willen eten want dan komt er meestal niet genoeg groente naar binnen. Als je gewone melk of maar 1 fles opvolgmelk geeft, dan moet je wel extra vit D geven.
shit zeg net hutspot gegeven.. 2 happen kokken en toen hoppa alles eruit gekotst... weer schonen kleren.... Toen potje gemaakt 3 happen en begon ie weer te kokken maar kwam niks mee. Toetje wilde hij wel en ik heb hem nu maar een soepstengel gegeven.. heeft ie iig iets binnen... denk toch beetje ziek