Aah Jesse toch! Hij had ook een beetje verhoging toch? Meiden nog iets anders; mijn vriendinnetje heeft voor mij gependeld...... Maart 2010 zwanger van een jongen Augustus 2013 zwanger van een meisje
Even snel... Roy heeft een ontstoken hartzak... Waarschijnlijk opgelopen door een griep die niet goed uitgeziekt is! Hij moet nu echt heel veel rust houden, anders kan het zijn dat ie er iets blijvends aan overhoudt. Veel rusten dus, en dan zou het vanzelf over moeten gaan... Maar dat was wel ff goed schrikken! Hij kreeg ineens zo'n pijn op zn borst en was er echt van overtuigd dat ie de ochtend niet zou halen...
Sjee Linda das schrikken, wat eng lijkt me dat. Wel fijn dat het met rust vanzelf overgaat. Haha Truus spannend. Arme Jesse, dikke knuffel!
Ach arme Jesse, niet helemaal fit? Dikke knuf! Jee LInda, doodeng lijkt me dat. Laat em maar mooi rustig aan doen dan! Zozo Rox nog 2 nou hopen voor jou dat het zo zal zijn.
zoo truus leuk nog 2 kids erbij haha linda wat erg van je hub , dan maar veel rusten , hoop dat hij snel beter word ahhh zielig jesse overgeven tandtjes of ziek? hier naar kerstmarkt geweest van school , nou viel erg tegen , eten hadden ze allen worstenbroodtje en kippensoep zelf kopen ook ,vorige jaar was nog veel meer hapjes en allemaal gratis noujaaa , ik had echt honger dacht lekker te eten daar , dochter heeft wel worstbroodtje en kippe soep gehad , ik vond niet lekker uitzien , hoorde dat school naast patatjes hadden nou selmen en ik snel daar heen met nog andere mama , patatjes gehad jammieee , gewoon betalen maar maak niks uit had zoo hongerrr dochter is daar nog ,komt straks met een moeder terug , selmen hield het niet vol en begon te huilen dus maar naar huis verder was circus wel leuk selmen mee klappen hah , en nog een kunst spul van dochter gekocht nu we thuis zijn wil hij geen melk maar wel spelen miss te veel indruk hoop dat hij zo meeten wel lekker kan slapen
Esther, Joey is nog nat achter zijn oortjes... Nr 2 Hoop ik wel nog te mogen krijgen, en Nr 3; Zou leuk zijn, maar als we maar gelukkig zijn!
over een jaar of 2,5 mogen we weer. Planning nu is om rond Joey's 3e verjaardag de Mirena eruit te laten halen. Dan zou ik vrij snel zwanger zijn volgens de pendel. 1e ronde na de pil was het ook raak, dus je weet maar nooit
Hoeveel gaatjes? Stalen neus? Haha niet nieuwsgierig hoor Heb momenteel laarzen van DM, heerlijk vind ik die.
Zitten lekker Lexie, zeker na een tijdje als ze naar je voet zijn gaan staan. Hier ook die toeslag of budget.