Heloow! Nou kerstborrel/maaltijd was leuk, dus maar goed dat ik naar jullie heb geluisterd! Kerstpakket viel tegen, beetje jammer dat we de bezuinigingen zo moeten merken... Haha Rox je bent nogal wat van plan dan! Ik heb pumps van DM, zou je niet zeggen, maar ze zitten wel zo lekker degelijk! Is een goede investering hoor! Oh ik had het nog met collega;s over kinderen, echt geweldig dat iedereen daar gewoon openlijk lekker over kan klagen. Wel jammer dat mensen het meteen veroordelen als je zegt dat je kind bij je in bed slaapt. Zij vonden wel dat een hele nacht laten huilen een optie is. Ik kon ze niet aan het verstand krijgen dat ik zo mijn kind niet wil laten opgroeien... Maar geeft niet, niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn!
Bah ik ben me toch ineens aan het snotteren. Sinds Amber er is ben ik veel vaker en eerder verkouden. Bleegh
waarom zou dat niet kunnen met Sparky? Helium is niet giftig ofzo he anders had ik het ook niet op een kinderverjaardag gedaan! Ja ik had van de week al iets voor Tim gekocht maar het is weer eens veel voor meisjes en weinig voor jongens
kindgebonden budget kwam toch ipv de kindtoeslag oftewel gewoon de naam veranderen of heb ik het nu ook verkeerd begrepen?
Guppie, lekker toch even gegaan dus. En laat die mensen maar lullen Die hebben zeker allemaal een kindje wat de hele nacht doorslaapt. Ik twijfel ook over onze kerstborrel, is as. vrijdag. Amber gaat naar mijn schoonmoeder dan vanaf 14.30 tot 18 ongeveer maar ze moet nu ook wennen op het kdv van 9.30 tot 13.00 ben bang dat het een beetje teveel voor dr is....
Nou niet omdat het giftig is, maar Sparky is gek op ballonnen En we wilden er maar een paar doen maar met dat helium wil ik er veel meer haha. Dan gaat ie de hele tijd staan piepen onder zo'n ballon Nu ga ik echt ff douchen
Annelies kan je schoonmoeder dan evt niet bij jullie thuis oppassen? dan is Amber lekker in haar eigen omgeving Maaike idd gewoon lekker laten lullen en doen wat voor jullie goed voelt
zo hehe ik zit haha Jesse had weeeeeeeer alles onder gepoept nou ja poep het was waterdun... verder is ie wel heel vrolijk, flesje wilde hij ook niet meer net.. Lief joh de kerstkaart van Emi hangt op de deur van de kast en daar doet Jesse elke avond even naar zwaaien voor ie gaat slapen! Gup toch lekker geweest! Ik ga morgen ook ff eruit ben ik wel aan toe na 3 dagen intensief in mijn eentje met JEsse ( en dan is ie nog wel zo makkelijk maar wil er ff uit!)
Stuur maar even een PB naar MissyZuilen met je volledige naam en je geb datum en je vraag. Vandaag gaat niet lukken, ze zal zsm pendelen voor je
Oh Truus mag ik ook vragen? Pffft heb inmiddels iets van 60 boeken op Bol te koop gezet. Gup gewoon doen wat voor jou goed voelt hoor, dat gemuts altijd.
ja hoor, vraag maar. Zolang het onder onze mama's blijft is het niet erg. Dus ook niet in onderschrifte vermelden hihi