ja die had het er wel vaak over en toen ik zei oke maar ik wil wel eerst trouwen heeft ie me heel snel ten huwelijk gevraagd haha in november 2006 getrouwd toen aanbouw die was in maart klaar en in april was ik zwanger duh!
Haha ja Anneliesje houdt me jong Jan wilde eerder ook niet, althans hij wist het niet en toen ineens eind 2006 wilde hij wel.
Helaas ik heb te grote poten haha ik heb een vriendin van 36 die nog twijfelt over de 1e! Ik probeer haar toch steeds duidelijk te maken dat ze niet te lang meer moet wachten, want wat als het niet zo makkelijk gaat?
Ik dacht jonger Esther! Amber, lekker mokkeltje! eeuuhhm, ben t kwijt nu! Owja, toen ik Mike leerde kennen toen ik 15 was (hij 19) had ie t al over kindjes
waaa gave foto brenda! Esther hoe lang duurde het bij jou voor je je kerst/verhuiskaarten binnen had?
Jesse is the man! Wat een lekker bekkie zeg. Poeh lex dat is inderdaad wel aan de late kant om te twijfelen.... Maar ja je weet nooit hoe het loopt natuurlijk. Mijn zus is bijv. 31 wilde nooit kinderen, heeft nu geen vaste relatie maar wel een steeds sterkere kinder wens, ja dan wordt het echt lastig om nog voor je zeg maar 35e kinderen te krijgen.
Ik heb 39, dus dat ga ik mijn pootjes niet aandoen Haaa, Jesse-man Marit zegt nu steeds Klaaaa (oftwel klaar) en bij hoera gaan haar armpjes huppakee de lucht in, hihi, je kunt ze echt vanalles leren! En dat koppie, al die verschillende uitdrukkingen ineens, genieten joh! Nou, heb weer ff gezwijmeld Marit spam, kan geregeld worden, hahahaha, maar nu ff niet, moet nog uppen....
Wow Rox ken je Mike al zo lang? Mark en ik kennen elkaar volgend jaar 6 jaar! We kenden elkaar een paar maanden toen we ons eerste huis samen kochten, iedereen dacht dat we gek geworden waren
Die kaarten waren hier best snel, paar dagen volgens mij. Truus nog jonger Schelen 5 jaar maar hoor de laatste tijd wel vaker dat hij er zo jong uitziet. Zou haast denken dat ik een ouwe kop aan het krijgen ben Jesse lief!
Haha Anneliesje, ik leerde Jan kennen in de tein/op het station en na 10 minuten besloten we samen op vakantie te gaan. 2De kerstdag was ons afspraakje en binnen 2 maanden ofzo woonden we samen. Kennen elkaar inmiddels 8 jaar.
ik zit een film te kijken waarin johnny depp zou spelen, ik kon die hele vent al niet vinden. En jahoor na een uur film komt ie ineens in beeld
Welke film kijk je Lexie? Hier 2 verslaafden aan Depp movies vandaar Marieke iedereen die die kaart van jou ziet denkt dat Marit Emi is
Esther, ik had Jan een jaar of 26 gegeven hihi Annelies, ja idd, we zijn volgende week zaterdag 7 jaar samen