nee haha kende hem al van mijn HBO opleiding maar tijdens stappen is het dan wel echt geworden jah daarvoor al een keertje gezoend
Práchtig, Brenda! Ja dat snap je toch nooit bij die mannen. Als ik ziek ben denk ik echt aan alles behalve sex. moet er dan echt neit aan denken. Als meneer Lex ziek is, kan hij gewoon hoor. En dan denk ik, hoe ziek ben je dan, als je dat nog gewoon kunt op zo'n moment. En dan maar klagen dat ik em niet geloof. zucht, mannen! Ik zweer je ze komen van een andere planeet
ik heb nog meer buddies Lexie. Ik klets ook mee bij de Kruimels en Spruiten Club. Joey is het oudste Spruitje!
Ik dacht hetzelfde Lex Ik ga nokken, morgen weer werken bleegh, sfeer is op het moment zo klote op het werk Welterusten allemaal! Nog 1 nachtje alleen Brenda?
sex tijdens ziek zijn? mwah, ligt eraan hoe ziek je bent. ik klaag al niet meer over keelpijn want Mike heeft daar een medicijn voor
Mike en ik zijn in totaal 3 nachten zonder elkaar geweest. 2 nachten ZH, maar vond ik niet erg want Joey lag naast me 1 nachtje en toen gingen we allebei stappen. Doe het nooit meer, stappen zonder elkaar
inbraak van een februari 2008 mama worden jullie ook lid van de grootste mama hyves? http://grootste-mama.hyves.nl/
Nou ik ga afsluiten, jammer voor johnny maar ik ben te moe Ga liever ff van em dromen Tot morgen dames!
Haha Vind Buckleys er ook wel een beetje zo uitzien en dat werkt wel heel goed Oh zo Truus, ik zat aan hele andere buddies te denken vandaar mijn vraag. Ga zo maar naar bedje toe, trok net een doos open met allemaal hobbiebladen en boeken en weet echt niet waar ik die ga stallen dus nok voor vandaag maar.