Luc en ik zijn in april 11 jaar bij elkaar, we hebben eerst zo'n relatie op afstand gehad want hij studeerde in amsterdam....
misschien laat ik die wel op canvas doek afdrukken we hebben er nog geen een op canvas die van de zomer op het strand wil ik ook nog steeds op doek doen die is leuk voor op de slaapkamer en een zwart wit in de woonkamer denk ik
Mogge dames! Wahaha leuke foto van Amber! Heej en daar is Enzo weer. Huh Anita, hij loopt toch al een paar stapjes? Ging ie nog niet zelf staan dan? Aparte volgorde Of begrijp ik het nu verkeerd, gaat ie staan zonder zn handjes te gebruiken? Dat zou idd erg knap zijn. Gatver Brenda en Rox zo kan die wel weer he Nou ik ga nog 1 ochtendje werken en dan heb ik weer weekend. ha volgende week lekker maar 3 ochtendjes ipv 4 en de week erna ook. Vervelend zeg
Mogguh! Wel weer lekker geslapen. Ymke was pas na 7 uur wakker en we zijn erin blijven liggen tot het bijna 8 uur was. Daarna was het opeens krijsen tijdens de pap, wilde ik haar goed zetten, werd ze driftig! Oeh zo had ik haar nog nooit gezien... Maar ik heb rust dus ik kan het allemaal handelen. Daarna krijsen in de box, heb het lekker genegeerd. Nu zit ze zoet te spelen. Ik leer het nog wel Brenda, wat een prachtige foto zeg! Rox hoeveel buddy's heb jij wel niet? Rinaldo denk ook dat je van sex beter wordt. Toen ik de laatste keer ziek was kwam dat door sextekort volgens hem... Hij kletst maar.... Brenda en Rox zijn lekker bezig geweest... Mooie (gekke) Amber weer, haha wat een super foto! Nou ik ben er weer door! Wachten op de vaatwassermeneer nu...
yo go guppie! Jesse was al om 7.15 wakker! tsss! nou ja volgens mij werd ie wakker van de honger hij heeft gisteren natuurlijk niks meer gegeten behalve een toetje.. toen ie de fles op had zat ie al weer te gapen en ligt nu nog lekker te pitten! Kan ik nog ff wat werk doen. Zo vannacht slaapt Mark weer thuis gelukkig hij is er wel laat want hij heeft een kerstdiner maar dat maakt me niet uit haha. pff we doen dobbelspel zo op het werk en iedereen moet een kadootje kopen voor 5 euro.. ik weet echt niks
Oh jeetje ik zou het ook niet weten! Ik heb net de foto's van het roeien bekeken en er zitten best mooie tussen! Ik vind buiten foto's echt veel mooier... Ga ze zo even branden en dan proberen of ik ze vanmiddag nog even langs kan brengen, leuk voor de leerlingen toch! Moet toch bodschappen doen. Ga nu even aanklederen, Ymke heeft al die tijd in de box gezeten en dat vond ze niet de hele tijd leuk, maar nu lacht ze weer gewoon. Ik denk dat ik begonnen ben met opvoeden hahaha!
haha ja ze proberen het hoor, Jesse moet nu ook wat vaker in de box nu Mark er niet is en ik toch wat dingen moet doen en dan gaat ie zitten jammeren soms schreeuwen en ineens zit ie lief te spelen... maar zodra je kijkt dan is het weer jammeren... haha heerlijk toch!