Ik ben echt goed bezig, sinds ik besloten heb de stress uit te bannen voel ik me een stuk beter... Ik had gezellig de teletubbies opgezet voor Ymke, maar ze kijkt helemaal niet! Dan kijk ik mooi ATWT haha! Weet iemand waar je een cd met kinderkerstliedjes kan kopen? Hema misschien?
morgenmiddag met een aantal collega's de kroeg in, straks cb en vannavond etentje en dit weekend naar roermond, weert e.d. weekendje weg met een vriendin.
ballorig isleuker voor de kleintjes joepie maar is vlakbij utrecht... Gup ik heb er eentje die wel modern is.. wil hem wel branden?
ik heb m gegoogeld, anders had ik dan in mijn eentje in utrecht gestaan hahaha! houten vind ik ook prima!
Goedemorgen! Faye was hier tussen 5 en 6 wakker maar daarna nog geslapen tot 7.45. Het lijkt erop dat we overgaan op 1 slaapje. Rond 11u erin en dan rond 13u wakker en dan slaapt ze niet meer tot hlaf 7. Verpest ze mooi wel de tijden die op dr uitnodiging voor dr verjaardag staan haha. En eindelijk iets gevonden dat ze drinkt! Yoghurt met een beetje melk om te verdunnen en een klein beetje diksap. Thee was 2 slokken en klaar en zo ook met sap. Zo krijgt ze toch wat binnen! Als het droog blijft wil ik straks gaan fietsen!
Hm ze heeft dus nu 80cc yoghurt met melk en diksap op. 40cc melk en 40cc yoghurt en een paar druppels diksap..... Ik denk maar zo tis weer wat vocht wat ze binnen heeft. Hoe vaak zouden jullie het geven? Aangezien ze verder niks drinkt, denk ik 2x... Truus miss ook wat voor Joey? Of mag gewone magere yoghurt ook niet?
Mogguh! Haha lekkere verhalen hebben jullie gehad, badschuim nooit geproefd dus geen idee Drukke dagen San, ppfffftt. Nu ff koffie hoor.
Hm ben ik er weer eens is er niemand Zit er hier 1 heel driftig op een bijtring te bijten haha Maar goed ik ben weer weg
Lexie, klopt eigenlijk wel wat jij zegt. Enzo deed eerst een paar stapjes, maar wij hadden hem toen staand tegen de tafel gezet. Nu kan ie zelf gaan staan en verder stappen, hahaha! Kruipen doet ie nog steeds niet!
hier een poging gedaan jesse's stapjes te filmen maar lukt niet echt omdat het zo dichtbij is.. maar heb je beetje een indruk haha zit een onderbreking in maar hij gaat verder http://s274.photobucket.com/albums/jj27 ... 008081.flv
das idd een rare volgorde maar ach hij komt er.. dus kruipen heeft hij helemaal over geslagen? stapt ie ook los dan nu als ie zelf gaat staan? KLeine van mijn vriendin heeft ook nooit gekropen en toen ze net 1 was stond ze op en liep.. geweldig!
Jesse, wat goed zeg! Brenda, tis mij nog niet gelukt, alleen durf ik het niet zo goed, omdat ik dan net een seconde te laat ben als ie valt. Maar we doen filmpogingen . ga vandaag wel even wat mooie foto's maken.
ja dat is het voor ik de camera goed heb heeft ie al een paar pasjes gemaakt en dan ben je net te laat haha maar nu hij al wat meer pasjes zet kan ik het laatste deel er net op krijgen hihi... Jesse doet raar vandaag om 7.15 al wakker toen van 8.15 tot half 10 geslapen en net gapen ogen wrijven dus ik denk dan slaap je nog maar weer een uurtje voor je brood krijgt en nu hoor ik hem keten in bed.. en ik zou rond 12 uur naar mijn moeder gaan die oppast.. nah zie wel hoe het loopt
Enzo probeert los te stappen idd, van de bank naar de tv toe is bijvoorbeeld 5 stappen, maar vaak ploft ie op zijn kont net voor het kastje.