Jesse werd straks overmoedig en ging los rennen en viel plat voorover! ik schrok me een ongeluk! dat kan natuurlijk niet.. achter de loopkar lukt dat wel maar los natuurlijk niet nou heeft ie WEER een blauwe plek erbij!
oke leuk! nou Jesse gaat echt niet slapen dus haha .. laat hem nog ff liggen dan broodje en naar mijn moeder.. vond het al zo gek hij was net een uurtje op
Wow goed zo Jesse! Badschuim? Hoe smaakt dat dan? Rare gewoontes houden jullie erop na Nou, voor als je wilt weten waar de kerstman vandaan komt: http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=10974 En deel 2 Veiligheids instructies over de kerstman: http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=10973 Indien iemand zich zou kunnen gaan vervelen.... Adios, ik ga sportennnnnnnn 8)
zal zo es kijken marieke nou ik baalde dat ik deze week niet kon sporten maar ben kilo kwijt haha zo druk ben ik haha
leuke filmpjes van jullie mannetjes! en wat goed zeg! verder weet ik het niet meer ben gister ziek in bed gegaan en moest net TEVEEL bijlezen! haha vandaag thuis gebleven
Wow Jesse wat goed! lekker sab nog maar een weekje Anita leuk Enzo zo aan het babbelen en wandelen Tim kruipt ook nog niet, hij gaat nu wel steeds vaker op z'n knietjes zitten. Eerst trok hij zich op tot staan vanuit zit maar nu gaat het beter als hij op z'n knietjes zit en heeft hij ook meer mogelijkheden om zich op te trekken tot staan, ik denk dat Tim hier als eerste van de tafel naar het tv kastje loopt is net 3 stapjes, hij staat al vaak te wijzen en te kijken maar blijft dan lekker aan de tafel staan of laat zich op z'n kont vallen en gaat dan weer aan het tv kastje staan... zal weleens proberen te filmen vandaag.
De vaatwasser is binnen! De boodschapjes meteen daarna gedaan en kerstcd gevonden! Heb nu al de kerstspirit, want beetje dure boodschappen gedaan, oeps. Ahum, we eten wilde zalm vanavond hahahah! Ik heb nijntje broodjes gekocht en dat zijn gewoon witte bolletjes! Ik dacht melkbroodjes ofzo. Ymke is er nu 1 aan het oppeuzelen! Ik dacht haar vanmorgen niet op bed te leggen, maar toen viel ze in de kinderstoel in slaap. Ik denk dat ze zo wel weer wil slapen, de laatste maand slaapt ze ook tussen 14:00 en 19:00 niet meer. Ik heb Ymke even het filmpje van Jesse laten zien, en ze moest er wel om lachen! Nou hopen dat ze er wat van leert Knappe Enzo deed het ook goed, Ymke heeft ook van jou genoten!
Dit gaan jullie nooit geloven... Mijn vorige berichtje is pas 20 min geleden... Ymke ging net los staan, nog een keer los staan en... ze liep! 3 hele stappen en toen had ze door dat ze mij niet vast had. Jesse bedankt voor het goede voorbeeld he
Yeah Ymke! ik zal Tim het filmpje ook eens laten zien! Ik heb net wel een leuk filmpje gemaakt van hoe Tim van de bank naar z'n speelgoed wandelt en gaat zitten. ben aan het uppen dus ff geduld nog
Wauw! Wat een knappe kindjes! Echt knap hoor! Wij zijn vandaag naar het cb geweest, en Joya's cijfertjes zijn nu, schrik niet........................................................ 67,5 cm en 7270 gram! Hahaha, zit iedereen nog op zijn stoel hihi. Joya is gewoon klein duimpje in vergelijking met de reuzen van jullie. Kreeg het advies om vanaf 1 jaar, 300 - 500 cc melk te geven, en de vit D schijnt verhoogt te zijn naar 10 mg. Moet in de gaten houden of ze wel goed hoort, vocht achter de trommelvliezen en daardoor kan ze een achterstand krijgen met praten. Als ze er last van krijgt moet ze buisjes. Ach, zal wel loslopen. O, en ze was echt een bikkel met de prikjes, de 1e geen kik en de 2e even een gil. Kanjer!