Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Thanks, ja is idd vaak mis gegaan. Waren nu met onderzoeken bezig waar het vandaan zou kunnen komen, maar die zijn nu even stop gezet en word nu goed in de gaten gehouden of het nu wel in orde blijft gaan.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    He bah, Anneliesje dat is niet leuk van je collega!

Ymke is net wakker gebeld door een folderbezorger die om geld kwam bedelen. Ik heb niks gegeven omdat ik baalde dat Ymke wakker werd van de bel, erg he...
    Maar ik wil ook alleen maar geld geven aan de persoon die de krant komt brengen die we ook echt willen hebben...

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gefeliciteerd Joyce!

4. Niet meer actief

Joyce gefeliciteerd! we duimen voor jullie!

joepie, wij moeten pas om 18.30 naar CB!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke gaat auditie doen voor the exorcist, ze ziet zo'n duistere geluiden te maken onder tafel :)

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Middag ladies, ben ik ook weer.
    Veel te veel gekletst tijdens mijn afwezigheid :evil:

Guppie allereerst goedzo! en mijn man zegt ook dat ziek zijn komt door te weinig sex. Sja ben nou eenmaal neit een vrouw die een aantal x per week persé sex wil en dat wist ie voor ie met me trouwde, dus....

San hoe was het op het cb?

Sab Coole wordart! thnx!

Anita, wat apart dat ie niet kruipt, misschien slaat ie dat wel over dan, als ie nu al stapjes zet, gaat ie vast eerder lopen!
    Anita, leuk filmpje en ja de ab's blijven in trek, hier ook.

Wow Jesse, wat goehoed!1 8) 8)

Val., beterschap!

haha die Ymke! Goed zeg!

Wow Suuzje wat een kleintje is Joya dan! :confused:
    Goed dat ze zo'n bikke lwas met de prikjes.
    Yeah en een tandje! 8)

Meesa, beterschap meis!

Peggy, leuk filmpje van Tim, leuk gezicht zo helemaal langs de hele bank en dan ineens hopla, zit :)

Joyce gefeliciteerd, ik hoop dat het deze keer goed mag gaan :)

Ach Guppie ik heb er ook zo'n hekel aan aan dat gebedel. Ik geef ze neits hoor. Ik bedankt ze vriendelijk en wens hun ook fijne dagen.
    Kan wel aan de gang blijven. Ik weet ook niet wie de werkelijke bezorgers zijn. ehbben andere jaren ook mensen aan de deur gehad met kaartje die neit bezorgden. Ben gekke henkie niet natuulk

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Demi is zo heerlijk zoet aan het spelen vandaag. Echt super. Zo nu en dan beetje aandacht vragen maar vooral veel zelfvermaak. Leuk!

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ow enik heb nog steeds mn kerstkaarten niet :(
    Wat nou 2werkdagen, tis inmiddels al 4 werkdagen

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat heerlijk! Hier ook zo, geniet jij daar ook zo van?
    Ik moet er af en toe een nieuw speelgoedje bij zetten, en dan kan ik weer toekijken...

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja dat vind ik ook heerlijk om te zien, hoor, absoluut.
    Ik meot dr alleen af en toe even van de poes afleiden, maar verder vermaakt ze zichzelf prima

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo ik ga straks naar huis en duik lekker mijn bedje in, Mark haalt Amber op.
    Morgen Amber naar kdv van 9.30 tot 13.00 komt wel heel goed uit, kan ik ff bijtanken!

Het lullige is dat die collega naar huis is gegaan omdat hij het niet eens is met salarisverhoging werkdruk enz. Maar nu zit ik er mee de baas merkt het niet hoor. Ben echt boos :evil:

Lex, heerlijk he hoe ze kunnen spelen, ik vind het zo leuk wat ze verzint om te doen zeg maar! Balen van je kerstkaarten

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    lekkere collega Annelies :(

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hahaha, ben ik net Demi aan het verschonen en verkleden om naar bed te gaan, heb ik net de luier af, en wat denk je? Ze plast me de hele boel onder en ze had het pyjamajasje al aan en armen in de mouwen van de slaapzak, dus pyjama en slaapzak nat hahaha.
    Dat is me zeker al een half jaar ofzo niet meer gebeurt. Ze plast (en poept) altijd keurig als de luier om is normaal gesproken.
    Dus ik zat gewoon raar te kijken hahaha

14. Niet meer actief

Lexie, hahaha, had Demi je mooi tuk!

Nou Enzo is helemaal goedgekerud op het bureau!
    9710 gram en 74 cm.
    Ze vonden hem keurig gegroeid dit jaar ivm zijn lage geboortegewicht (2780).

Verder moest ie laten zien wat ie kan, voorruit kruipen/tijgeren niet maar wel langs de tafel lopen, hahaha, ze moest lachen, hij maakt het zichzelf wel moeilijk zei ze ;)

Vanaf 1 jaar mag ie volledig met de pot mee eten, ook zout en kruiden!
    En idd halfvolle melk met vitamine D en geen opvolgmelk meer. (je mag nog wel opvolgmelk geven maar hoeft niet perse, ik mocht kiezen)

Bij de prikjes huilde hij alleen bij het zetten, tussendoor was ie stil en toen weer een gilletje en daarna weer lachen!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hé goed Anita! Fijn joh! Hij is evenlang als Jesse, leuk! En bikkeltje geweest dus!

Zit te denken wij eten regelmatig pasta met saus uit een pot of zo'n zak van bertolli.. zouden ze dat dan ook al mogen? zit wel zout in maar ja.. beetje zout is juist ook wel goed toch?

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    huh ik krijg een mail van een nieuw bericht hier maar kom meer dan 10 pag terug uit....

Haha die Demi had je mama te pakken

Enzo mooie cijfertjes weer

17. Niet meer actief

Ik denk het wel eigenlijk. Beetje zout moet kunnen.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    maakt het wel makkelijk alleen samen eten gaat nog wel eens lastig wordt mijn eten koud haha

19. Niet meer actief

Bikkeltjes onze beebjes!

Kusje voor Enzo van Marit xxx

Allemaal mooie cijfertjes :D

En wat een leuke filmpjes allemaal, echt leuk ook die snelle beebjes van ons :baby:

Maritje ligt er lekker vroeg in vandaag, wilde vanmiddag niet slapen. Zal mij benieuwen hoe laat ze morgen wakker wordt.

Hier ook advies met 1 jaar over op halfvolle melk en de dosering aanhouden die op de verpakking staat van de vitamine D, verschilt nogal namelijk per merk.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse heeft trouwens tussen de middag thee op met een scheut melk hij vond het lekker! dronk de hele beker leeg terwijl het helemaal niet zo''n goede drinker is! Mooi dus.
    Kerstborrel was een aanfluiting vond ik maar JEsse heeft lekker met mijn moeder gespeeld.. heb meteen daar gegeten scheelde weer...

Deel Deze Pagina