hahah gekke jesse in je slaap praten deed mij dochter heel vaak , ook nu hoor ik haar vaak ,spongspop en dora in haar slaap praatjes oh denk dat ik spijkerbroek ga bestellen bij h&m , er is veel korting man , heb net besteld maar vooral voor dochter hoor
wij gaan zo ook naar bed! morgen weer werken en dan heeft marco 2 weken vakantie, heerlijk! Enzo ook lekker 2 weken bij papa!
haha ha een half half oom gek he....Hij vind het zelf ook ontzettend raar hoor, toen hij de tel. ophing zei ie: Jah, ik heb een broertje....jah hahaha gekke familie Oh nog ff de laatste afl. van Derek kijken
ik heb spectaculaire bevallingen op staan Mark komt vandaag eindelijk weer thuis maar had nog een etentje pff duurt ook wel erg lang zeg
oeh getsie brenda spectaculaire bevallingen waar is dat? das zeker lekker anita! Ik blijf morgen nog lekker thuis
http://www.bndestem.nl/algemeen/binnenl ... al-oma.ece moest het ff zoeken maar dit las ik vanmorgen...
tja idd jonge oma MAAR wat dacht je van 26 jarige vriend? is dat niet strafbaar? moeder is pas 16! (en ja ik weet heus wel dat meisjes van 16 niet allemaal meer maagd zijn maar toch?) Staat ook niet bij of het ongelukje was ofzo.....
volgens mij is dat nog steeds strafbaar ja? maar dan moet het wel aangegeven worden.. grens ligt geloof ik een beetje bij 16
neem aan dat het kindje gewenst is (misschien niet gepland) anders zoek je de krant ook niet op neem ik aan