Rox wat een naar bericht en inderdaad hoor je het steeds vaker. Die Etos spenen zijn volgens mij hetzelfde als die van Avent, behalve dan de prijs en inderdaad was dat een tip van mij Hier gaat het gelukkig weer goed nu, Emi had ineens weer eczeem en heftige kramp. Geen idee waarvan al kan de eczeem van de Neutral creme zijn geweest. Maar vandaag gaat het weer helemaal goed met ons dametje en is het eczeem weer weggetrokken. Zitten druk in discussie wat voor wipper en/of kinderstoel het nou moet gaan worden, wil uiterlijk morgen de knoop doorhakken. De Bloom is geweldig ook in real life maar echt gewoon te duur, blijft toch gewoon een kinderstoel. Uitvaart is hier bij de Aegon geregelt, moet voor Emi nog doen, straks ook maar even checken. Moet straks ook nog collecteren en dat met dit weer Maar ja tis voor een goed doel dus we gaan er maar gewoon door. Ben trouwens ook Buzzer!
wat is Buzzer? Fijn dat de eczeem is weggetrokken. Ik weet ook niet welke kinderstoel we moeten nemen misschien maar gewoon die van ikea makkelijk om mee te nemen ook haha
ramen doe ik morgen wel ga nog maar wat strijken en dan zal Jesse zo wel wakker worden neem ik aan.... onze slaapkop..
als je buzzer bent dan mag je producten testen, daarover schrijf je dan een rapportje en dat verzend je per email terug. ik kreeg een uitnodiging om dubbelfriss te buzzen, dus vandaag ontzettend veel dubbelfriss gekregen om te testen. (het is trouwens gratis)
Ik zit bij Monuta en dat bevalt prima! Heb je daarmee al eens contact gehad? Ligt ook een beetje aan de contactpersoon denk ik, hoe zo'n persoon overkomt bedoel ik he.
@ Roxy, Wat een vreselijk nieuws om te horen van Mike's baas! En het word allemaal nog erger als er kleine kinderen in het spel zijn. Een vriendin van mij zit in zo'n zelfde situatie maar ze vecht keihard terug en het lijkt vooralsnog te werken ook. Hij moet niet opgeven wat de artsen ook gaan zeggen! Ik hoop echt dat ze hem nog kunnen helpen! @ Esther, ik heb hier de kinderstoel van Ikea en die bevalt me echt prima! Hij is in een wip uit elkaar en overal mee naar toe te nemen! Bovendien is hij met blad erbij maar een euro of 15 geloof ik. Ieder voor zich natuurlijk, maar ik vind hem ideaal! @ Anita, ik heb ook de spenen van kruidvat en ze zuigen idd wel eens vacuüm maar ik dacht eerlijk gezegd dat het erbij hoorde. Persoonlijk vind ik de aventspenen zo stug, vooral met dikke voeding. Ik zal ze ook eens bij de Etos halen dan.....ben benieuwd.
@ Lexie, fijn dat ze zo goed groeit! 1200 gram zei je toch? nou dan mag je volgens mij echt niet klagen! En hopen dat ze geen last gaat krijgen van de prikjes en dat ze vannacht lekker slaapt! Ik heb nog even uitstel van executie, moet de volgende week donderdag!
Lekker rustig dagje vandaag, was gedaan, gestofzuigt, net een dweiltje door de kamer gegooid! En nu bezig aan een veel te lange pauze! Romano heeft om 7.15 een fles gehad en wilde er 2 uur later alweer 1. Heb het gewoon gegeven en hem rond half 10 naar bed gebracht waar ik hem om 13.15 echt wakker moest porren voor zijn fles! Heerlijk joh, ik wist echt niet wat me overkwam! Inmiddels ligt hij er alweer een uurtje in maar nu hoor ik hem weer even dus ik ga even kijken wat er is, hij is nu onrustig... O tussen gisteravond en vanmorgen heb ik hem al 3 keer om moeten kleden omdat ie zoveel gepoept had ineens dat het gewoon tussen de luier vandaan kwam! En als ik hem optil vind ik hem enorm zwaar geworden. Bij een globale weging is hij zeker meer als een kilo aangekomen dus ik ben benieuwd volgende week! Meiden tot vanavond!
Mamalou bedankt voor je Ikea stoel tip maar aangezien ik een enorme kluns ben en bij Ikea al drie keer over de poten van dat ding ben gelazerd lijkt mij dat voor hier geen slimme stoel Nog meer tips betreft kinderstoel/wipper? Oh en dames met de Doomoo seat, hoe bevalt het en gebruik je ook nog een wipper of is dat overbodig?
Juni; Demi was 3340gr bij geboorte MissFrodo ik vind de DOMOoseat duur, persoonlijk zou ik er dan geen wipper meer bij kopen, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik heb de kruidvatkinderstoel, die was onlangs weer in de aanbieding. Prima stoel wij gebruiken de Difraxflessen en spenen. Bij de ene fles zuigt ie vaker vaccuum als bij de ander. En ook voor Demi hebben wij al uitvaartverzekering geregeld. Gewoon waar ik ook verzekerd ben (Yarden).
ik vind de domoo seat geweldig, wij hebben geen wipstoeltje, maar de seat vormt zich helemaal aan het lichaampje van je kleintje waardoor ze heerlijk liggen, plat of iets omhoog of bijna zittend, zo makkelijk vervormbaar. Hij is ook makkelijk te wassen, je ritst de bovenste laag eraf en huppekee in de wasmachine. En als je kind peuter is dan heb je een leuke poef.
mama's met difraxflessen gebruikt iedereen nog de standaard speen? Wanneer moet je over na een andere speen de M? En ik snap nog steeds niet goed waarom.. zuigen ze minder hard als ze ouder worden? Jesse doet wel wat langer over de fles heb ik het idee
Ik heb het er toevallig gisteren op het cb over gehad, ik heb het idee dat Tim meer moeite heeft met de fles. Ik heb de difrax met s-speen (kers, newborn) er op en volgends de arts is de m speen vanaf 3 maanden dus die zou ik kunnen gaan proberen. Maar ondanks dat Tim af en toe moeite lijkt te hebben is de fles als hij eenmaal weer de slag te pakken heeft binnen 10 min leeg.....ik ga dus wel een m-speen halen om uit te proberen maar of ik hem erop zal laten weet ik niet, misschien is een 1-2-3 speen meer iets voor Tim, eerst makkelijk en daarna moeilijker. Lexie: ik herken ook dat ie de ene keer eerder vaccuum zuigt als de andere keer maar het maakt hier niet uit welke fles hoor. Volgens mij ligt het meer aan hoe strak je de achterkant erop draait.
oh ja, wij zijn verzekerd bij Dela van thuis uit meegekregen dus daar maar gebleven. Tim hebben we inmiddels ook al meeverzekerd.
Stoel besteld, de meegroeistoel van Prenatal in rood met de felgekleurde bloemetjes stoelverkleiner en een nieuw matras voor haar ledikantje. Nu nog de zitzak of de wipper.