Marieke helaas kan ik je filmpjes nog steeds niet zien, ws een instelling ofzo hier kweet t ook nie. dus helaas.
Voor de ladies die 'm niet kunnen zien staat ie ook op onze hyves Val, mijn broertje is net 17 geworden, ons nakomertje
oke leuk marieke! gezellig.. Oh Oh Romano gaat steeds zitten in bed, nu slaapt ie volgens mij na een uur! haha kom ik boven zit ie te spelen Boef!
zijn we lekker paar daagjes weg Peggy die ene oud client van je komt hier nu iedere dag en wilt door mij geholpen worden pfffffff irri mannetje! Maare zwemt in het geld zeg!
En hier dande cijfertjes van Demi: Gewicht 10.700 (dus amper aangekomen idd) en lengte 74 (ik geloof plus 4cm) En het was wel even huilen tijdens de prikjes vooral bij de 2e, maar het leed was gelukkig ook weer snel vergeten. Wij hebben meteen onze kerstpakketten even opgehaald bij de zaak en wij komen d ewinter wel weer door met al het vlees dat er in zat hmm 27 en 28? jamaar dan ben ík er wel!
hoiiiii zo demi ook mooi gegroeid , ja minder komen ze nu aan he bedankt voor het uitleggen van de(zoete inval) had ik nog nooit gehoord haha , dus begreep ik verkeerd , snap nu de opmerking van berna nu dus 27,28 goeie datum mij vriendin is 28ste jarig dus daar zijn we hele dag z'n beetje zo eff filmpie van marit chekken zo selmen en ik hebben lekker geslapen van half 10 tot 11 uur , lekkereee laatste dag school was het dus van dit jaar , hadden ze oliebollen buiten neergezet jammmie iedereen kreeg dus ,eens ,kinderen wel 2 of meer hahah net dus selmen stukje gegeven , hij vond lekkkkker hahah , vakantie is begonnen
mooie cijfers voor Demi! 27 en 28 dec oke! Kletsen we wel via hyves of Yahoo toch? ( mail) aah Marit Mandarijntje! Lief!
ja mark was half 12 thuis en ging om half 7 vanmorgen weer ik heb halve dag gewerkt Jesse net op kdv opgehaald die staat aan de tafel lekker te poepen nu
zwemmen in het geld? toen ik werkte (zo'n 5 jaar geleden) had ie nog geen stuiver om z'n kont mee te krabben...hihi Hij stond zelfs bij BKR geregistreerd vanwege z'n aankopen bij wehkamp. Hij kan wel heel goed verhaaltjes vertellen, hij ging altijd met de deeltaxi naar eindhoven want daar moest hij voor zaken naar toe....ahum zaken? zaken met z'n zaakie! Luc heeft hem vaak moeten rijden die reed toen nog in de weekenden taxi. Enne erg irri mannetje idd, kan best dat hij door jouw geholpen wil worden omdat hij ons laatst samen heeft zien praten.....zou er niet op in gaan, gewoon door iemand anders laten als dat kan hoor, anders kom je er voorlopig echt niet vanaf!
Goedzo Demi, jij bent ook al goed gegroeid! Joey krijgt zijn prikken pas 6 Feb, anders had ie ze 23 Januari gehad. De volgende dag vieren we zijn verjaardag dus vond ik geen goed plan. Eerder kon natuurlijk weer niet... Stomme CB Ik zag bij Joey zijn 2e boventand en een hoektand zitten, nog een dun stukje huid en ze zijn door!
nou dat was al voordat ie ons samen zag! en hij zegt ook steeds dat ie niet teveel kan uitgeven anders wordt zn begeleider boos. Maar idd praatjes heeft ie! Hij zegt dat ie veel opdrachten heeft voor reportages daarom heeft ie net weer een lens gekocht...... Koop dan eerst eerst kleren zonder gaten enzo zou je zeggen! En een lekkere douche zou ook niet verkeerd zijn bleegghhhh. Hij probeerd ook steeds foto's van me te maken maar dan wordt ik boos en stopt ie gauw, gelukkig!
Dikke PFffff van mij! Tjemig wat een week was het, maar ik moet zeggen... 4 flinke applauzen en 1 staande ovatie is wel lichtelijk orgastisch. Ik ga nu mijn zwarte gat in vrees ik, jeetje wat ben ik moe! (Ymke vannacht van 02:00 tot 05:30 geslapen, hoe doet ze dat?)
aaaaaaah shit ik ben je helemaal vergeten succes te wensen! Was het leuk?! Ze zal het overdag wel bijslapen of niet Gup?
Het was superleuk! Ik ging wel dood van de zenuwen op onze locatie, maar de leerlingen gingen uit hun dak. Ik werd er helemaal verlegen van... Ik zou niet weten of Ymke bijslaapt. Ik ga haar pas rond 4 uur ophalen, eerst zelf even bijkomen. Maar het lijkt me toch niet gezond, zo'n kort nachtje... We praten weer over de optie "laten huilen". Pijnlijk, want het zal uren gaan duren. Maar misschien dat we het in de vakantie toch een keer gaan doen, want dit gaat de verkeerde kant op vrees ik... Of zal het door mijn drukke week komen? Ben er wel relaxed onder geweest hoor!