Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jee ik hoorde Jesse huilen ga ik kijken ligt zijn beertje in de andere hoek van zijn kamertje... ja hoor... maar dat die kleintjes er zo verdrietig van kunnen zijn als ze hun knuffel niet hebben zeg! poeh!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja Gup mijn vriendin heeft een meid en ze zijn er wel eens de strijd mee aan gegaan maar wilde niet lukken.. dus maar een tijd in bed genomen.. toen hebben ze het toch weer eens geprobeerd... 2 uur lang huilen en toen heeft dat kindje zich er bij neergelegd... volgende nacht een kwartier en sindsdien slaapt ze in haar eigen bedje.. ik vind het zooo moeiljk wat te doen.. laten huilen is zielig maar wat is het? is het ik wil gewoon lekker bij papa en mama slapen of heeft ze het ook echt nodig?
    Je kan het eens proberen maar als het je te erg wordt het huilen en je er in principe geen problemen mee heeft als ze nog een tijd bij jullie in bed slaapt dan zou ik het op een gegeven moment wel stoppen en haar oppakken...
    Wat ik zou doen is verder denk ik niet relevant ik weet van mezelf dat ik gewoon wat harder in ben.
    Het is jouw kind jouw leven!

3. Writer

Writer Niet meer actief

dat is idd korte nachjes guppie, zal je kapot zijn meid :confused: jeetje , miss idd paar keer laten huilen , ook al is het zo zielig misschien helpt het wel

wat leukd dat feesje zo naar je zin hebt gehad :D

fruitreepjes van nestle ,ken ik niet

selmen op bed gedaan maar hij zingt nu nog :)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aaah een slaapliedje meesa? Jesse slaapt nu inmiddels...

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga er nog een met Rinaldo over praten, we hebben samen anderhalve week vakantie min de feestdagen nog, en ik wil niet de hele vakantie verpesten door dat slaap gedoe.
    Ik wil misschien de wilson methode ook nog proberen, maar we moeten of laten huilen, of die methode kiezen, want vakantie is ook wat waard!
    Het moet sowieso al na nieuwjaar, want met kerst en oud en nieuw slaapt ze eerst weer ergens anders, en dat maakt het al lekker ingewikkeld!

Ik ga eens kijken of we nog iets lekkers in de kast hebben!

6. Writer

Writer Niet meer actief

volgens mij slaapt hij al haha , ja zingt zich zelf in slaap :)

ja idd guppie het is goed , lekker vakantie hoef je ook niet zo vroeg uit enzo , kan je haar paar keer laten huilen , , ze sliep normaal in eigen kamer? , dan is het miss goed om eerst bedtje bij jullie in kamer te doen, en rustig afbouwen tot eigen kamer eigen bedtje?

moet zeggen selmen slaapt dus nog steeds bij ons in kamer , dat door gebrek aan kamers :rolleyes: , hebben maar 2 kamers , maar hij komt ook vaak even in onze bed , maar leg hem dan weer terug als hij slaapt ,

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wel gezellie Meesa! Jesse slaapt als we weekendje weg zijn ook op onze kamer ik vond dat wel gezellig alleen hij snurkt een beetje haha. Op vakantie had ie wel een eigen kamertje

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ooh Gup, was het deze week? HELEMAAL VERGETEN!
    Sorry!
    Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was meis!

9. Writer

Writer Niet meer actief

hahah jesse snurken grappig
    selmen doet het niet , maar zijn papa wel :x hij word dus vaak naar de bank gestuurd :)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Een bedje naast ons bed werkt niet, dan gaat ze net zo hysterisch doen als dat we haar alleen laten.
    De wilson methode houdt in dat we op haar kamer moeten zijn en in bed troosten als ze huilt. Als ze slaapt weglopen en als ze weer wakker wordt er weer bij gaan zitten. Zo deden we het ook, maar dat is niet vol te houden. Als we vakantie hebben kunnen we afspreken dat de nachtbreker mag uitslapen en dan om de beurt. Wellicht nog de moeite waard om te proberen...

11. Writer

Writer Niet meer actief

dat is goed guppie ,maar vooral niet te lang erbij gaat zitten hoor , dan heeft het geen zin denk ik , ik doe met selmen zo , snel speen en terug in bed ,eff huilen weer speen,knuffel en snel weer terug leggen , liefste ziet hij dan mij niet ,dan slaapt hij sneller

12. ProudMum

Volgens mij fiets Joey er dan echt doorheen als ik het zo hoor.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja dat werkt hier dus niet. Dan gaat er een alarm af waar het -eerste maandag van de maand geluid- niks bij is!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik sluit me heir bij aan. Lijkt me erg moeilijk en id dkom er maar eens achter waarom ze het doet...
    Goed idee om er ind e vakantie eens wat mee te gaan proberen te bereiken. Heel veel succes!

En ook ik was vergeten dat je deze week al je "optreden" had, sorry.
    Fijn dat het zo goed gegaan is allemaal.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja, of zouden die van ons het nog kunnen krijgen op een later tijdstip, je weet het maar nooit natuurlijk

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow zo'n fruitreepje heb ik hier ook liggen van uit de logeertas/doos. Zal het eens proberen als ze wakker is.
    Zo heb ik ook van dat knijpfruit liggen ook uit die doos, is ook vanaf een jaar, misschien binnenkort ook vast proberen. Had iemand die al eens aan zn beebje gegeven?

Overigens zei het cb hier ook met 1 jaar mogen ze met de pot mee, maar alles wat te voor staat is voro volwassenen niet goed maar ook voor de beeb. Min. 300 ml zuivel en idd vit d bijgeven.

17. Writer

Writer Niet meer actief

guppie doe maar wat je denkt dat het beste is , je kent je dochter als beste , en iedere kind is verschillend , dus je mama weet het beste hoe/wat beste voor ymke werkt ,succec ;)

18. ProudMum

Hier nog geen knijpzakje gegeven, maar voor de afwisseling een keer zo'n reepje gaan we wel doen (wel prijzig; 3 stuks voor 1,95)

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ? ik hoop het iig niet...

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wow wat slaapt Demi lang, is rond 12 uur op bed gekomen!

Deel Deze Pagina