Nee, ik hoop het ook niet, Brenda, ik weet het ook neit hoor of het uberhaupt kan. Of zou eht zo zijn dat ze daar met een jaar wel overheen zijn en het dan ook niet meer krijgen ofzo? Heb werkelijk geen idee.......
ik weet het ook niet straks komt er een leeftijd dat ze enge dromen hebben enge beesten enzo zien.. kiesjes komen er ook nog aan dus ik ga er niet vanuit dat wij altijd zullen kunnen doorslapen hoor
Op mijn werk komt er een mama met een dochter van 14 mnd, die is ook al 2 mnd lang bezig met wakker worden snachts enzo. haar wallen hangen op haar kin, dus denk dat we het tegoed krijgen
nah Jesse heeft dus niet meer geslapen.. heb ik hem eruit gehaald een banaan gegeven toen was ie toch aan het gapen dus heb hem er maar weer ingelegd hihi..
ja zeg brenda, jij bent lekker! Ons nog de schuld ervan geven ook . Wij zijn ook goede slapers hoor, we zouden er een wedstrijd mee kunnen winnen Ben ik ook altijd geweest, maar mijn moeder heeft ons wel laten huilen. Al vind zij ook dat Ymke erg extreem huilt hoor. Ik denk dat Ymke een uitzondering is, ik hoor zo weinig dat het zo extreem is. Maar laat haar dan maar een uitzonderlijk kind zijn, heeft ze vast profijt van En minder slaap nodig, oke... maar 4 uurtjes? Ach Ymke is gewoon Ymke en ze is hierom voor mij niet minder hoor. We redden het allemaal nog prima, en dat is wat telt. Ik ga me er gewoon niet meer druk om maken. Waarom geef je zo'n fruitreepje eigenlijk? Ik wil wel iets meer varieren met tussendoortjes, maar die repen lijken me vooral erg duur. Ik denk dat ik maar gewoon een pak soepstengels insla. Ik ben het relaxen wel weer zat, ga mijn haar en kleding fatsoeneren en Ymke zo lekker ophalen! Ben benieuwd of ze geslapen heeft!
haha gup. Maar wel gek dat ze de eerste maanden daar helemaal geen last van had he? nou ja zal een pittig ding worden komt ze iig ver mee later! Ik geef tot nu toe tussendoor: Liga, soepstengel, rijstewafel of een crackertje
Hier ook vaak soepstengel of rijstewafeltje of zo'n babykoekje van bolletje. Net het fruitreepje geprobeert, nou dat vond mevroi niets hahaha dat gezichtje bij het proeven haha Nou vandaaag maar een koekje dan, heeft ze wel verdiend na die prikjes
nou nu ik dit heb gelezen laat ik het laten huilen wel uit mijn hoofd. Ik wist het eigenlijk al hoor... Maar even weer met mn neus op de feiten! http://www.hechtingsstoornis.com/articl ... cle_id=139
ja alleen dat baby bij je dragen enzo pff niet mijn ding... yes mijn externe harde schijf is er! Mark is 10 km van utrecht alleen de hele a 12 staat vast zag ik net.. ben benieuwd
ja nu is pakketservice er slaapt Jesse nou ja dan vanavond maar wat boodschapjes doen als Mark er is... heb zin in vette patat! en dat ga ik eten woog vanmorgen 78,2! gewoon ruim een kilo kwijt deze dagen door verzorging Jesse en daarnaast de hond 4 x pd uitlaten
Pff moeilijk he gup! ben ook nooit zo voor het 'laat maar huilen idee' geweest, maar ja straks wil ze niet anders meer dan bij jullie slapen? kan het me wel goed voorstellen hoor, ik denk dat ik hetzelfde zou doen, maar op een gegeven moment moet je wel iets proberen toch? Dat erbij gaan zitten en over haar hoofdje aaien helpt dat wel? anders dat ff volhouden en elke dag iets minder lang? wel makkelijk om in de vakantie te proberen ja pff Succes ermee iig! Dat buikdragen is ook niet mijn ding, denk ook niet dat ik dat zou doen, ja misschien bij een huilbaby ja als het niet anders kan dan doe je dat wel, maar gewoon zomaar? nee denk het niet Romano loop ook te klieren hoor hiero, hij is met zijn slaapjes aan het klooien elke keer duurt het meer dan een uur voordat ie slaapt, ach ja misschien is ie aan het overgaan op 1 slaapje, zal dat ook nog wel eens proberen binnenkort
Gup, ik geen zo'n reepje voor tussendoor. Er zit fruit in en calcium, dus leek me geen kwaad te kunnen. Zit vol fruit met granen, GEEN suiker toegevoegd, geen conserveer middellen, geur-kleur en smaakstoffen. Het is dat ze voor de helft waren op het werk, anders had ik ze laten liggen. Ze hoeven er ook geen 3 in de week lijkt mij, zo af en toe tussendoor kan het geen kwaad.