Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha Brenda dat word stoppen met werken! dan ben je zo 10 kilo kwijt! haha

Wat voor leuks heb je besteld?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Brenda, dat word een latertje voor Mark....

3. Niet meer actief

Ik heb dat geprobeerd maar alles zat onder haha Faye bleef knijpen! Dus gewoon in bakje en lepelen maar :D

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hahaha die Faye
    Ik wacht nog wel ff, ze zijn nog wel ff houdbaar zag ik ;)

Ik wil mn Docs! Potver, ik vrees dat ze morgen pas komen :(

5. Niet meer actief

oh en Faye was gister tussen 5 en 6 wakker en vannacht vanaf half 4 en om 5.15 sliep ze weer......

6. Niet meer actief

Ik ga weer verder erg druk hier! Zin in morgen! Ballorig :D alleen klein probleempje, mn linkerarm doet t niet meer :S ben bang dat ik weer een ontsteking heb, aantal jaar geleden ook gehad en toen moest er zo'n grote naald in brrrr..... Krijg m nu niet meer recht erg vervelend!

Doeiiiiii

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou Ymke heeft bijgeslapen hoor! Van 12 tot 15! Ze dachten dat er iets mis was met Ymke, maar ze wisten gelukkig wel van de korte nacht.
    Ze is hartstikke vrolijk, dus ik ben een tevreden mama...

Valerie, ik maak me over dat bij ons slapen niet zo druk hoor. Er zijn volken genoeg die dat doen en die kinderen gaan uiteindelijk toch echt in hun eigen bed slapen.
    Ik heb er echt wel vertrouwen in, het nadeel is dat we zo'n klein bed hebben.
    Maar dan heb ik iig een bestemming voor mijn verjaardagsgeld!

8. Niet meer actief

Guppie ik zat laatst nog te denken, dat ik soms toch wel jaloers ben (klinkt vreemd), dat Ymke bij jullie in bed wilt slapen. Ik krijg Faye er echt niet in haha Zou t ook wel s lekker vinden met zn 3e in t grote bed! Ik denk dat ze de BV trauma's nog aanvoelt die we daar hadden ;)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke heeft opeens moppers, ik denk dat ze honger heeft. Ik heb haar 2 legen colaflessen gegeven, daar speelt ze nog aardig mee!

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hahaha dus Ymke kan ook zo lang plezier hebben met plastic frisflessen? Hier nog zo 1. Wat ze er aan vinden, ik weet het niet, maar Demi kan zich er ook best mee vermaken :D

11. Niet meer actief

moet je s een klein beetje water in doen, das nog leuker

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik weet het, we geven Demi wel eens een fles die nog niet helemaal leeg is ;)

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow en volgens webprint zou mijn bestelling gister verzonden zijn, dus nu ben ik afhankelijk van wanneer de tnt het denkt te bezrogen, ook zo leuk.
    En dan moet ik de kaarten zelf ook nog versturen als ik ze eenmaal heb.
    Nou tzal een wonder zijn als de mensen ze nog voor d ekerst binnen krijgen vrees ik
    bah, verstuur ik eens kaarten, loopt het zo.
    Ben meteen weer genezen geloof ik haha

14. Niet meer actief

oh nee daar is mn stinkende vriend weer.... Peggy weet wel wie haha

15. Niet meer actief

oh Lexie jij hebt echt pech ja bij hun! volgende x 1 van ons laten bestellen haha

Mn collega helpt de stinkerd hehe

Zo lekker chinees of visjes halen.....

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ah bah sab je hebt een stalker! een vieze stalker nog wel.
    haha hij kan zo goed douchen......hij gooit gewoon een handdoek onder de douche en klaar! en idd fatsoenlijke kleren is ook geen overbodige luxe.

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha Sab stinkende vriend, maar zonder dollen vervelend zo'n klant.

Zo hehe ff tijd voor hier gevonden ;)

Dozen in de kamer zijn gedaan :)
    Op een paar na maar die zijn wel uitgezocht en kunnen zodra er een kast is zo de kast in.
    Volgende project is de trapkast.....
    Jan is bezig ons oude huis te strippen want woensdagochtend moeten we dat opleveren en dan zijn we daar ook vanaf en kunnen we beide onze energie hier kwijt.

Vanmiddag ff met Emi naar de Action geweest, oa een douchegordijn gescoord en grote echt grote slabbers. Hele leuke ook nog ;)

Eh ZP verhuizen...wat betekent dat voor ons? Wordt het topic meeverhuisd of...? En wat wordt het nieuwe adres of verhuiizen ze van server? Heb dat allemaal niet gevolgd.

Gup lastige situatie hoor wat dat slapen betreft, wij hebben het de eerste tijd met Emi thuis gehad, uiteindelijk bleek dat ze KMA had en daardoor zo onzettend huilde en slecht/kort sliep en vanafg toen ging het beter. Ze sliepo toen op een aankleedkussen tussen onze kussens in, zo kregen we alledrie tenminste nog iets van slaap.
    Heb haar toen ook wel in zo'n draagdoek gehad maar daar moet ik met haar huidige gewicht ook niet aan denken.
    Enige advies dat ik je kan geven is je gevoel volgen maar dat doe je al volgens mij.

Berna vergeet het steeds maar vind het zo leuk dat Jesse naar Emi's foto zwaait ;)

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    pff moeilijk hoor Maaike maar hier in de buurt ook gezin dat hun zoontje een nacht heeft laten huilen (bedje stond een verdieping lager voor deze actie) idd de nacht erop al een heel stuk korter en sindsdien slaapt hij goed.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier kan het ook niet hoor hij slaapt gewoon niet wil in zijn eigen bed en als ie ligt dan trekt aan mijn haar steekt zijn vinger in mijn neus en ogen trekt aan Marks oren of klimt gewoon het bed uit!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

esther,
    ZP krijgt een nieuwe layout
    adres blijft hetzelfde
    banners en onderschriften gaan verloren
    foto's uit albums gaan niet mee

Deel Deze Pagina