ahhh joey nieuwe tandtjes joepppieee hier naar super gegaan , wat boodschappen gedaan , kwam een oude versleten man achter me ,mevrouw heb je mooie kindtje , hoe oud , zeg 11 maanden , zooo en heeft hij auto , ik denk huh , ja zeg ik zegt hij weetje dat auto rijdens ontzettend gevaarlijk is , jaarelijk gaan 1000,0000 mensen aan dood , in rusland is 100000 mensen aan dood deze jaar , echt super gevaarlijk zou hem niet aanleren , je ook niet , bedankt voor je tijd ,succec met boodschappen doen hahahahah oke ga nu eten , vis stikjes
Hey Meiden ik ben ff komen spieken kon het niet laten! Wat worden ze allemaal groot hey! Joyce meid gefeliciteerd! Nou zwaai zwaai!
Ik wil deze even met jullie delen. We zitten te eten en zomaar ineens begint Joya te schateren. Zie hier waarom......... http://www.youtube.com/watch?v=X4aqeJfrOeY Ons bad is vol, dus wij gaan lekker samen badderen. Joya heeft koorts van de prikjes, al zou je dat niet zeggen op het filmpje. Tot straks misschien nog.
ga zo joya filmpje kijken niemand vond de gevaarlijkauto verhaal apart : maar goed denk dat de man pychis probleem had met auto
Aahhhhhhhhhh stalker is er weeeeeeeeeeeer! mag ik iemand de toegang tot de winkel ook weigeren? haha Negeer m gewoon en mn collega helpt m maar......
Suus erg leuk filmpje! Wat ene lol he om een paar blokjes... Meesa, jawel hoor ik vond het wel wat vreemd, had ik dat neit gezegd in mijn reactie? Ik was het in ieder geval wel van plan om te schrijven, vergeten dnek ik Ik wilde dus schrijven "spoort die man wel?" Gewoon doen Sab, hem de toegang weigeren.
Ach Joya wat ben je toch een schatje! Superlief met die blokjes! Meesa haha denk het ook dat die man een probleem heeft, haha wat een vaag verhaal. Sab ja tuurlijk mag je dat Emi heeft andijviestamp met stukje saucijs gekregen, hihi, andijvie vond ze maar niets dat mikte ze eruit maar de worst vond ze erg lekker. Arme Joey hopelijk komen ze snel door. Emi leeft met je mee die heeft er ook last van.