ja, is een lang end ja en hij is nu pas 10,5 maanden hahaha. val pb je me je email, krijg je een leuk kerstkaartje van ons.
Joepie, mooi kaartje zeg! thanx! Brenda, hier moet je ook luiers en melkpoeder meegeven, ik geef alleen nog luiers mee! Tis gewoon een duur KDV! Ruben kijken! yammie, alleen heeft hij wel erg veel borsthaar zag ik in de clip van 'lekker gewoon gebleven', vind ik wel een afknapper, dus hij mag zijn shirt aanhouden .
hahaha ja dat borsthaar...ach ik hou er wel van ik geef geen luiers mee die hebben ze op het kdv, dat scheelde bijna niks qua prijs is goed san!
Grr heb nog geen tv, is soms best vervelend eigenlijk. Moet maar snel aan de gang met snoertjes Leuke kaart Timo, dank je wel! Hi Viv! Nog in het oude huis, mama helpen met inrichtingsideetjes:
Dit was zo lachen, ze was heel lief aan het spelen met de vaatdoekjes in het mandje en ineens had ze het mandje er helemaal uitgetrokken en was ze er zelf ingeklommen.
Gafe inrichting Missfrodo! Wow super die achterkant hoe noem je dat nou? Foto behang of zo? Zoiest wil ik in de slaapkamer mijn ouders hebben dat ook staat zo gaaf!