mocht ik iem vergeten zijn die graag ook een mooie kerstkaart wil van onze kanjer pb me maar. Goed nieuws: ik mag het nu vertellen: ik word in juli tante! en manlief heeft een vast contract!
pfff ik ben bekaf, gisteren was weer veel te gezellig en veel te laat, heb maar 3,5 uur geslapen, vanmidddag wezen borrelen en morgen om 7.45 gaan we al op pad, tas zo maar even pakken...
Ziet er mooi uit Esther! Ben ff Faye dr site op dvd aan t zetten, nog 8 min en dan ga ik mn bedje in, al van half 4 wakker!
ok ik haal het geloof ik door elkaar, is zeker van brabant te ver rijden voor jullie? peggy ging geloof ik wel op 2 jan?
ik druk trouwens de kaartjes die we via mail enzo krijgen af op mn werk en hang ze erbij. Doe iedere dag een rondje met Faye. Wie is dat? En wie is dat? Verplicht de kindjes leren kennen haha
geweldig! Timo en ik kijken via hyves en hier de filmpjes, zit ie te grijnzen en terug te kletsen, echt grappig! Misschien in het voorjaar (eerst beter weer graag) kijken voor een centrale plek voor een ieder?
ach is niet echt een stalker maar een klant die mij nogal leuk vind. Maar een vies mannetje is het! Oh ja Mike kwam gister thuis met 4! kerstpakketten! Echt groooooot! En in 1 daarvan zat 1 kilo zalm Net ff bij de visboer gevraagd of we dat kunnen invriezen, zoveel krijg ik niet op haha
Ja Viv das fotobehang. Op de rest van de inrichting mogen jullie nog ff wachten want ik wil het pas posten als het af is zeg maar. San leuk gefeliciteerd! En je mannetje ook, fijn vast contract! Het is dat het wat koud is nu anders zou ik zeggen dat verdiend een BBQ avondje
lekker zalm! We gaan trouwens in juli op kraamvisite in brabant, nichtje of neefje komt eraan! Wel gruwelijk verwend hoor leuk zeg! Irri he van die opdringerige types....