Esther: gaan we indoor bbqen, oftewel de grill op tafel! Sab: zie het al voor me: eerst oefenen en dan spelen, dit is... hahaha
Jee 4 pakketten! Veel man! San gefeliciteerd met de vaste baan van je vriend/man! En van harte dat je tante wordt, leuk!
ik bewaar de zalm netjes voor Faye dr verjaardag En de rest van de pakketten ook maar haha Oh nou als je in brabant op kraamvisite moet, dan horen we t wel, minimeeting! haha
is goed, we gaan meestal in brabant op vakantie of bij de fam langs, misschien kunnen we tzt wat combineren? ze zijn allemaal in juli/aug jarig, dus mooi weer (gaan we lekker zalmsalade eten )
Ah Faye dr dvd is klaar! Dus de babysite wordt weer opgeschoond. Nu gaan we netjes alles per maand proberen bij te houden (albums) dus morgen ff alles eraf gooien. Nu naar bed! Tim, Joya en Romano tot morgen! Truste allemaal!
als je een beetje op orde bent of uit de chaos wil, bel of mal maar dan maken we een grilldate! Emi kan boven mooi tukken in het kampeerbed.
ik ga mijn tas inpakken voor morgen en ga erop tijd in, beetje mijn wallen hopelijk laten verdwijnen! truste alvast!
Haai haai! Ohhh ben me toch geschrokken vanavond Marit stond vrolijk op de bank te slaan met haar oom, heb het nog gefilmd, ik draai me om en een klap! Verloor ze haar evenwicht, klapt ze met haar hoofd op de rand van de tafel. Ging zo snel, keihard huilen, dus ik pak haar, jank natuurlijk mee, zit er allemaal bloed op m'n schouder Denk haar lipje, maar gelukkig kon ik haar zo troosten en na een paar gekke bekken was het weer goed, maar mennnnn, wat trek ik dat slecht zeg! Pffff! Hoe dan ook, verder is het hier gezellie met m'n broertje, lekker kanen, dus maar ff flink sporten dit weekend, hahaha! Tnx voor de kaart San En de complimentjes hier natuurlijk, voel me wel trots hoor, mijn creaties die verstuurd worden Leuk filmpje van Joya! Leuke foto's van het 'zusje' van Marit, oftewel Emi Sab, wat leuk dat je ze afdrukt allemaal 8) Ik ga verder glijen hier, hahaha! En dat borsthaar, mmmm, jammmmm juist!
esther: het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat wij hier al geregeld wat plannen, dus als je kijkt naar een datum dan reserveer ik die voor jullie! Jeetje Marieke dat was schrikken, ik zou daar ook van schrikken pff als timo al huilt omdat hij zich stoot reageer ik nogal mutserig zeg maar. Marieke: succes met glijen hahaha en de complimentjes verwijs ik naar jou hoor En nu ben ik echt weg..........
Oei Marieke jeetje kan me voorstellen dat je dat slecht trekt hoor, brr moet er ook ff niet aan denken. Emi viel tijd terug met haar hoofd tegen de box nou wat hadden het toen ook ff niet meer. Vaak hebben de kids er minder last van dan wij. Knuf van Marit haar zus hoor San zo'n drukke agenda Maar zal binnenkort ff op Jan's nieuwe rooster speuren voor een dag. Vannacht mijn eerste nacht zonder Jan in het nieuwe huis, wel raar nu toch.
Truste Lex, ik ga ook mijn mandje in. Morgen werken maar ben morgenavond wel ff online denk ik zo. Slaap lekker allemaal!
Maar eh inloggen en je gebruikersnaam enzo gaan wel gewoon zoals nu dan? Dan kan ik mijn banner er later weer invoegen toch? Enne avatar blijft die behouden?
zo marit dat is zielig zeg , wowo zou ook van schrikken , dikke kus voor haar nou morgen komt dinnetje van vriendin hier logeren , zou dochter naar hun gaat , maar moeders heeft gebeld en ze giga druk heeft en morgen naar stad moet , om kleintjes niet teleur te stellen komt ze lekker hier logeren ook leuk ,de meid is ook gek op selmen , heb ik 2 kleint moedertjes hier