zo weltruste allemaal! Romano ligt lekker te dromen van morgen Oh jee mariek wat schrikken zeg bah! zielig he San gefelicteerd met je tante worden! en je man zijn vaste contract! Is leuk ja eens centraler met zijn allen afspreken! lijkt me ook leuk! Ik moet ook werken 2 januari sab
Valerie: Luc gaat ook mee Ik kijk nog even of ik er 2e jan ook bij ben, denk het wel maar is een lastige tijd voor ons vandaar.
ff vanuit mn warme bedje hihi. Ja camera ligt klaar hoor. En we sturen mike en luc wel ff naar 1 of andere ballen bak vinden ze vast niet erg haha. Of miss is er ook een friet tent haha.
goodmorning! Tis wel vroeg nog voor ons, maar meneer had honger! Nou we duiken ons bedje lekker weer in!
Mogg hier heeft Demi me uit laten slapen tot half 8 jippie! Ook weleens lekker. Nou de dames die gaan meeten veel plezier vandaag en idd we kijken uit naar de foto's
Goedemorgen! Hier ook half 8! En Faye heeft net een peuterontbijt op, bambix 12 maanden. En of het daar door komt weet ik niet, maar bakje ging weer eens ouderwets leeg! Nu ik ff ontbijten