Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Hier ook een wipper, Nikita vind het idd ook niks. Vind de doomoo erg leuk maar ook erg duur.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse vindt het heerlijk in de wipper haha

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoe is het gegaan vandaag met Nikita?

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

meiden, ik kan het allemaal niet bij houden hoor
    sorry...

ben heel veel met andere dingen bezig en weinig achter de pc...
    komt misschien wel weer...
    maar weet dat ik jullie niet vergeet hoor.

Missme, ga jij verhuizen trouwens?

ik gebruik trouwens gewoon avent spenen, de 123 en 1 met een groter gat.

de wipstoel vind tycho wel leuk...in de box ook wel.

liefs anita

5. Niet meer actief

Juni, ik stop met werken! En of je in een isolement komt ligt aan jezelf natuurlijk. Ik ga lekker weg, naar m'n ouders, schoonouders, vriendinnen etc. etc. Dus van een isolement zal hier geen sprake zijn :D

Ik heb ook difraxflessen met de s kers speen. De 123 standenspeen merkten we geen verschil met drinken.

Guppie, Marit drinkt al weer een stuk beter, nog niet als vanouds in 10 minuten, maar dat was ook wel erg snel.

Ben lekker met de bus naar het centrum geweest en even naar het uitzendbureau om te vertellen dat mijn contract niet verlengd hoeft te worden! Ha, nu is het officieel! Daarna even de stad in, maar wat een *&%#%$ weer! gauw weer naar huis dus!
    Nu ligt marit te huilen, ga haar maar eens toespreken ;)

6. Samama

Samama Niet meer actief

Beter.. gelukkig! Ze ligt al bijna de hele dag te slapen ( behalve met de voeding natuurlijk ;) ) Ze was zo moe dat arme kind! Vanmorgen werdt ze ook pas rond 07.30 uur wakker na haar laatste fles van 23.00 uur. Er kon net zelfs weer een lach vanaf tegen mama!

Heb net even tegen Adriaan vertelt over de Doomoo seat, hij wilde er wel naar kijken zei ie. Haha heb ik weer goed gedaan!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahaha kijken of kopen?

Lekker dat ze heeft bijgeslapen hoor!

Joey komt de hele dag al eerder voor de fles, maar als ik een grotere fles maakt heeft hij krampen. JBPM krijgt hij al zoveel van dat ik niet nogm eer ga ophogen. nou, dan maar eerder de fles!

8. Samama

Samama Niet meer actief

Nou ik hoop.. kijken kijken kopen! hahaha

Ach Rox, dat hebben we hier ook wel es, dat ze eerder komt voor de fles. Dan maar eerder idd!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou hier gaat het goed met Demi. HEt lijkt erop dat ze geen last van de prikjes heeft.
    Ze huilt zelfs minder dan ze gister deed. (gister was het om krampjes en het sprongetje) Vandaag lijkt het veel beter te gaan ondanks de prikjes.
    Hoe wonderbaarlijk ;)

Ow en hier ook de kersenspeen s en de Sfles ook gewone flesjes trouwens van Difrax.

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hoi meiden, even snel berichtje want ga de kleine op bed leggen. Onderzoeken gingen goed, Micha lachte naar alle zusters, infuus inbrengen was even naar maar toen het klaar was lachte hij alles bij elkaar.
    Hij was enorm gegroeid! 63 cm en 6180 gram gaat goed dus! Nu maar weer wachten opde uitslag! Ik kom morgen wel weer ff buurten!
    Fijne avond!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Esther: nooit van gehoord ze zien er idd wel leuk uit, de beebs moeten alleen al meer kunnen zitten denk ik dus niet vanaf geboorte te gebruiken maar als ik het zo zie denk ik dat Tim er al goed in zou kunnen zitten, ik verwacht Emi dus ook wel. Ik zet hem nl nu ook al eens in een voedingskussen waar ik een waskussenhoes omheen heb gedaan (beetje hetzelfde idee maar dan met een deuk in het midden......is het nog te volgen?)

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lefbekkie, zo flinke boy enne hopelijk is de uitslag goed!

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    de sit&joy heeft het meeste weg van de doomoo en geeft de meeste steun denk ik

die van kidz impuls heb je alleen maar een bovenstukje met riempje dus als emi groter is zit dat riempje altijd in de weg.

De laatste is de doomoo
    toch?

Ik zou de sit&joy doen denk ik, zelfde als doomoo behalve de prijs. de MARA is meer echt een zitzak.

Handig dat je de linken doorgeeft, zit er ook aan te denken zoiets te kopen......

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ojee breng ik je in de verleiding ;)

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  18. Niet meer actief

Ik vind die sit&joy ook de leukste missfrodo! en de goedkoopste :D

En jah anita1975: ik ga morgen helemaal over, ga bij mijn vriend wonen

Lefbekkie: fijn dat het zo goed is gegaan, ben benieuwd naar de uitslagen!

Romano heeft wat badwater binnen gekregen volgens mij...kan dat kwaad?

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    volgens mij gewoon bij babydump, je kunt op de site nl winkel zoeken die quax verkoopt

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hangtv ervan af wat er in het badwater zat, als er een babyprodukt in zat is het geen probleem. Tenminste neem niet aan dat hij liters gedronken heeft.

Deel Deze Pagina