Ooooh das lekker! Wil ik NU ook doen maar ja er ligt er weer 1 te slapen..... Tja ze mogen officieel wel in DIE ballenbak he haha
Wat heerlijk Peggy! Wat kun je dat dan toch missen he als het niet kan om wat voor reden dan ook. Heerlijk dat het weer lekker in eigen huis kan.
fijn peggy! meiden have fun vandaag! Hier heeft Jesse lekker tot 9 uur geslapen kon ik ook ff bijtanken.. hij ligt er nu weer in wilde nog ff natukken.. is vaak nog een uurtje dat ie lekker ligt en knuffelt met zijn beertje Mark is lekker broodjes halen
goeiemorgen! Oh lekker peggy dan ruik je lekker fris straks haha nee grapje das echt lekker idd in je eigen huis weer! gelukkig maar Romano is vannacht van kwart voor 5 tot kwart over 6 wakker geweest eerst was het babbelen en spelen maar toen was het gillen, na een paar keer hem terug hebben gelegd dacht ik zoek het maar uit Maar 10 min. later sliep ie...tot 9 uur vanmorgen..gek kind..denk niet dat ie nog gaat slapen voor wij weg gaan, maar dat geeft niet dan slaapt ie een uurtje in de auto, zet hem straks nog wel ff in zijn bed, want ik moet ook douchen
Mogguh! Meiden veel plezier vandaag in ballorig! Ben echt kapot, gisteren om half 8 op de bank in slaap gevallen. Om half 11 heeft Rinaldo me naar bed geschopt en daarna ben ik niet meer wakker geweest. Ik ga er vanavond nog maar een keer vroeg in! Ymke is dit keer niet moe na muziek op schoot, dus ik ga weer proberen haar pas na de boterham op bed te leggen. Doe ik het brood eten wel om half 12 haha, maar dan leert ze vast dat ze daarna moet slapen! Ga ff bijlezen!
Wij zitten ff op de site van Ballorig te kijken en er staat nergens dat t tot 1 jaar gratis is. Ouders wel gratis maar kinderen 6,50.... Dacht toch echt dat t ergens stond tijdje geleden.
Anita ik weet zo niet uit mijn hoofd wat wij gaan betalen, maar ik weet wel dat het boven het wettelijk maximum is. Volgens mij gewoon hetzelfde, het ukkie is toch niet anders per locatie? Mirella das hier al weken zo. Verlatingsangst idd. Wij blijven erbij tot ze slaapt. Soms is dat 5 minuten, soms is dat een half uur. Oh Esther dat ziet er bijzonder uit zeg! En Emi in dat mandje, cute! Ach arme Marit en arme Marieke! Gaat het nu weer een beetje met haar?
gebruikersnaam en ww blijft idd hetzelfde, denk wel dat je avatar opnieuw moet. Maar dat is ook geen drama toch?
He Truus zie nu da tje pendels wel onder je naam staan! En hoe is het met de andere dames die dat gingen laten doen....
Ja anders vergeet ik het weer Sab! Hier nog steeds een koortsige Joey. Sneu he? Veel plezier vandaag in Ballorig meiden!
Klopt, zolang haar naam er niet bij staat vind ze het goed hihi. Anders is ze heel de dag aan het pendelen
Yes Faye slaapt! Nu hopen dat ze het even vol houdt van komt t vanmiddag helemaal goed! Ik ga ff wat doen hier want moet morgen werken bah bah