Oh shit hee, net nu ik ook wil gaan slapen als Ymke erin gaat krijg ik bezoek... Nou ja, Rinaldo is om 5 uur thuis. Tot dan moet ik het maar volhouden
Je mag niet met schoenen in de speelruimtes komen. Je kunt de schoenen in de vakken zetten die in de garderobe staan.
Het is niet toegestaan eigen meegebrachte etens- en drinkwaren te nuttigen tijdens uw verblijf bij Ballorig. Elke Ballorig speelzaal heeft een prima restaurant met volop keuze. Dit geldt ook voor schoolreisjes en andere arrangementen. jaja dat zullen we nog wel eens zien! haha
oh leuk haha En idd dat zullen we nog wel eens zien haha, ik neem echt wel eigen drinken mee voor Romano en ook fruit
Er viel net iemand in slaap op mijn schoot, missie mislukt dus hahaha! Nou snel opruimen/schoonmaken hier!
en je hebt dr dus slapend in bed kunnen leggen= he mn vraagteken doet t niet! Faye heeft er weer aangezeten haha
denk het niet als Tim nu goed slaapt hoeft hij niet meer te slapen voor 16 uur en ik neem aan dat ze evt ook kinderstoelen hebben
Nee wij nemen geen wagen mee! En gvd ik mis een stuk kies! Lekker net voor de feestdagen grrrrrrrrr Heb nooit wat met mn tanden en nu meteen dit! Ik ga de was doen. We rijden rond kwart voor 1 weg