ooo arme Maritje zeg! Marieke hoe is het met haar? Jesse is lui.. tot 9 uur uitgeslapen half 10 er weer in en slaapt nu nog... die hoeft vanmiddag niet meer te slapen neem ik aan.. hele schema in de war.. dan maar meteen brood als ie wakker wordt krijgt ie vanmiddag wel fruit haha
Oh lekker Jesse, neem het er maar van nu het weekend is Weet iemand waar ik simpele blanke lak kan kopen? Ik wil Ymke een bloempot laten beschilderen en dan aflakken met een mooie buitenplant voor oma's verjaardag! Maar waar koop ik nou die stomme lak? (liefst spuitbus)
Hallootjes! Nou, het enige wat nog herinnerd aan de klap is een wondje op haar kin. Ben gisteravond nog wel ff gaan checken of ze niet suffig ofzo was, maar ging weer prima. Gelukkig maar, pfffff! Ladies, heel veel plezier in Ballorig en flink spammen he, vind dat altijd zo leuk alle foto's en filmpjes hier! Geen idee Guppie, een bouwmarkt? Wel een heel leuk idee btw 8) Ik wilde vandaag proberen Marit alleen 's middags te laten slapen, omdat haar 2e slaapje de laatste paar dagen niet meer wil. Maar ze was net zo moe, dat ze ligt al weer te ronken dat kleine meiske.
De dichtsbijzijnde ikea is de jouw Brenda Niet echt om de hoek... Maar jullie denken bouwmarkt? Ga ik daar eens kijken! Ik vind zo'n cadeau als buitenpot wel leuk, kan niet echt misstaan toch? Ach, oma zal er vast blij mee zijn!
wij rijden weg als Tim wakker is. Gelukkig Marieke dat het alleen een wondje op de kin is. Maaike ik denk ook gewoon bij een bouwmarkt ofzo en idd leuk idee!
bij bouwmarkt ja! Wij deden dat ook vaak maken met clienten op mn werk. En wat ook leuk is een glazen pot bv van de pindakaas beschilderen en ook van die lak erop spuiten en dan een waxinelichtje erin!
http://www.thomasakempis.nl/vakken/tec/ ... cal03.html Zeker weten bouwmarkt dus! Die hebben we hier wel Ik wil er wel echt iets van maken voor mn moeder, omdat ze ook oppast. Maar ze wil er nooit iets voor hebben.
ik ga afsluiten en boven een beetje rommelen en kijken of zo wakker wordt. Tot straks in Ballorig! De rest ook fijne dag!