Nog iets gemist? Met Amber ging het gisteren super op het kdv, ze heeft zelfs geslapen! En al een vriendinnetje gemaakt ze zaten samen op de grond aan elkaar te plukken Pffff wel een vermoeiende tijd nu zeg, Amber wil echt overal aan zitten, in kijken enz. Blijf achter haar aan hobbelen. Straks boodschappies doen en dan naar mijn vriendinnetje toe, gezellig samen met Ambertje. FIjne dag allemaal!
haha ook meteen alle foto's maar bekeken? Ja dat bier was hilarisch hoor! Er zat spa rood in en dat plopt lekker! Bij de laatste gingen de beugels tegen het plafond! Ymke heeft een smeerzooi gemaakt van het brood eten! Gelukkig hebben we een levende stofzuiger en heb ik nooit zoveel last van troep op de grond
vergeet helemaal te zeggen: San wat een mooie kerstkaart! Wat een pittig kereltje is Timo geworden zeg!
hoi meiden veel pleizer met meeting hier 2 kleine meiden aan het spelen , gezellig , het lekkers makkelijke dingen in huis gehaald voor vanavond selmen was weer eff wennen aan mij vriendin , het is zelfde vriendin altijd dat hij steeds van moet huilen maar viel dus gelukkig wel mee , niet te lang gehuild
Even heel ego; We zijn sinds een week van de Losec af! Het gaat zelfs zo goed dat we nog maar 2 schepjes Nutriton op 150 cc sap gebruiken! Zelfs het toetje gaat goed zonder Nutriton! Na een week ben ik overtuigd en durf ik het hier te plaatsen!
Zo tis meteen rustig hier! Ik krijg mn zusje maar niet weg haha. ze is mijn nieuwe wii spel aan het spelen. Ymke ligt inmiddels lekker te tukken, gaat goed vandaag met slapen! Rox wat fijn joh. Het gaat hier ook erg goed. Drinken doet ze al helemaal zonder nutriton. Ik ga vanavond de laatste fles ook zonder proberen. Alleen de pap 's ochtends wil er wel eens uitkomen en sporadisch een voeding. Door fruit doe ik het nog wel, jij?
ah wat goed dat joey weer goed reageer op die dingen nou stokbrood , taztziki ,hummes,werps,kipfile vullen met mon chou vinden ze ook zo lekker net heeft vriendinnetje selmen eff laten vallen auwwwww ,ging wel eff huilen hoor , nu moeten ze voorzichter doen,vriendinnetje schrok van arme meisie
klinkt lekker Meesa! Gup, hier gaat de pap minder goed. fruit gaat perfect! We zijn schepje voor schepje aan het afbouwen. Want als ik ineens alles zonder doe vind Joey het vreemd! Aah Selmen! Kusje op je neus
oo wat fijn dat het zo goed gaat truus en gup! Ja eindelijk stapelt Jesse de blokken op elkaar ipv alles slopen! echt leuk om te zien! Zat net toch ff in oei ik groei te lezen ik vond hem zo eenkennig deze week en hij hing enorm aan mijn benen de hele week JEsse is gecorrigeerd 51 weken en ja hoor de 13maanden sprong voelen ze met 51 weken aankomen... jee het is allemaal wel erg toevallig moet ik zeggen
Hm ik was er ook al bang voor ja..... En dacht t ook gelezen te hebben laatste keer met de 11 maanden sprong
T was super bij Ballorig! Vooral Mike en Luc vermaakten zich met huizen bouwen haha Faye is zo slapend uit de auto in bed gegaan en slaapt nog ff lekker. Ff foto's in pc zetten
Ja echt wel! Wij gaan er zeker vaker naar toe! Papa en mama vonden het nl ook erg leuk in de ballenbak haha Ga nu ff eten dan verder met foto's