ja de papa's vooral he bij de blokken! hahaha nee was heel leuk! zal eens kijken of ik iets kan uploaden al! En meiden ik denk dat jullie veel meer leuke foto's hebben dan ik willen jullie ze naar me mailen?
wij hadden eerst 6,50 betaald die man vroeg niet naar leeftijd, toen kwam sabina en die had niks betaald want faye was 11 maanden, toen hebben we ons geld terug gehad, volwassene waren zoiezo gratis
Rox wat fijn dat Joey zo goed zonder medicijn kan en dat de nutriton ook al bijna afgebouwd is. Heerlijk zeg dat ze daar toch overheen groeien. Meesa wat is hummes? Arme Selmen, dikke kus! Demi en Damani 11 mnd vandaag! Geweldige foto's die kinderstoelen zo op een rij!
ben ik nou gek of kloppen de berichten op de homepagina van onze yahoogroep niet? Ik heb een kerstkaart verstuurt via de yahoogroep, maar omdat ie neit bij mij binnen komt dacht ik, ik zal ff kijken op de groepsite. Maar ik zie daar onder de laatste activiteiten alleen engelstalige mailtjes staan? Heel vaag.
zooo leuke foto's dames mooi kindtjes lexie hummes is een dip saus van kikkerweten .citroen en olijfolie enzo gemaakt ,komt uit egypte maar verkrijgbaar bij ah erg lekker met stokbrood zo selmen heeft heel goed vermaakt 2 dames die hem eten en toetje gaven vond hij erg leuk , de meid zegt dat ze echt verliefd op selmen is , en rekende net hoeveel leeftijd verschil tussen hun zitten 6 jaar acht kan makkelijk toch
http://faye.bananateam.nl/thumbnails.ph ... stup&cat=0 Veel kijk plezier Valerie ik maak wel een cd en stuur die wel weer op!