Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo hehe, heb de trapkast leeggehaald en opgeruimd en toen nog de dweil door de tent heen gehaald.
    Nu lekker pilsje en bakje nootjes en als dat op is naar bedje en hopen dat Emi deze nacht gewoon blijft slapen.

Meesa vervelend dat geheim, je kunt er helemaal niets mee. Zou het ook echt niet willen weten hoor van vrienden.

Guppie ik ga je topic ff zoeken.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja het is fijn te lezen dat er meer mensen zo over denken. Heb ook pb reakties gehad van mensen die ik wel hoog heb zitten (voor zover dat kan op een forum). Dus ik heb er wel vertrouwen in!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo veel reactie sheb je gup!
    Hoe gaat het vanavond dan? als ze wakker wordt neem je haar nog in bed?

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Volgens mij is het zeker het proberen waard Maaike.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja, woensdag gaan we pas beginnen. Vanaf dan hebben we allebei vrij en kan 1 van ons uitslapen. De ander mag oordoppen in ;)

6. Niet meer actief

Brenda en Lexie, nog leuke kerstkaarten trouwens!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    en je weet heel zeker dat het niets medisch is?

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Guppie zit nu verder te lezen en wat Julia zegt op de eerste blz is wat wij als tip kregen van de wijkverpleegkundige. Komt uit dat boekje van regelmaat en inbakeren, hier heeft dat wel geholpen. Wij gebruikten trouwens een kookwekker ;)
    Wel erg vind ik dan dat het uiteindelijk toch een pijnhuil was bij Emi vanwege de KMA wat we toen nog niet wisten maar ze werd er wel rusitger van van die duidelijkheid.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bij jesse hebben we het ook toegepast ja je zult het niet geloven maar ook Jesse had moeite met slapen in eigen bedje in het begin en wij hadden dus ook de 10 minuten regel en dat werkte wel goed

10. Niet meer actief

sterkte en succes alvast guppie! idd veel reacties

Ik ga naar bed! hopen dat er hier ook 1 NIET wakker word vannacht maar lekker doorslaapt....

tot morgen!

11. Niet meer actief

Hier laat ik hem ook wel eens huilen inderdaad, 10 minuten is de grens maar die haalt ie nooit!
    Maar ik ben wel makkelijk in "laten huilen".

De situatie van Guppie kunnen we echt niet vergelijken.
    Ik hoop dat er snel een oplossing voor jullie komt hoor. Of dat de tips werken!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zat ff oude berichten terug te lezen en moest erg lachen om een bericht van guppie dat rinaldo zong slaap kindje slaap buiten loopt een schaap en die lijkt op mama hahahaha

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    we hebben het zondag voor het eerst sinds nou 9 maanden ofzo gehad dat ie echt zo overstuur was en niet wilde slapen. Had echt met die verjaardag te maken toen en toen vond ik het zielig en ben ik veel bij hem geweest. Uiteindelijk was de oplossing toch laten huilen want dat had ie nodig om te verwerken.. maar van Ymke is wel een stuk heftiger inderdaad ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen maar ondanks alle onderzoeken hoor ik toch vaak dat die "harde"methode wel werkt....

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Slaap lekker Val!

Gup vergeet ik steeds te melden maar ik las laatst in een of ander tijdschrift een artikel van een beroemde nederlandse die haar kinderen bij haar in bed liet slapen. Ze hadden een megabed en sliepen daar met 2 kinderen in. Dochters waren iets van 8 ofzo inmiddels maar zij zei ach ze worden het vanzelf zat en het is wel gezellig met zijn allen. De oudste sliep inmiddels af en toe op haar eigen kamer maar ze lieten de keuze aan de kinderen.
    Als ik het artikel vind kan ik het wel naar je sturen als je wilt.

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha Berna jij vind altijd van die leuke anekdotes terug ;)
    Vind op zich de Ria Blom aanpak goed al heb ik wel het idee dat sommige daar wel erg star mee omgaan maar denk dat het principe zeker werkt.

16. Niet meer actief

Zo Esther, 8 jaar vind ik eigenlijk al wel oud hoor voor nog in bed, behalve in het weekend 's ochtends ofzo, nog ff tussen papa en mama in, maar altijd! pfff moet er niet aan denken...

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Balen dat er geen wijn in huis is, vind bier toch veel minder lekker. Maar goed vind dat ik het ff verdiend heb ;)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    de R'en hebben hier enorm goed gewerkt maar of het aan de methode of aan het kind ligt weet ik natuurlijk ook niet...

19. Niet meer actief

getsie, bier! dat vind ik echt vies.
    (en dat moet je "leren" drinken, vind ik onzin ;))

Maar esther, jij heb hem wel verdiend hoor! :)

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb al heerlijk aan de rose en stokbrood met kruidenboter gezeten.. mjammie
    staat trouwens nog een glas naast me nu haha

Deel Deze Pagina