Ja maar op de babydump site staan ze niet en die paar andere zaken die een online iets hebben hebben ook niet dat ding.
hmm zo ver had ik nog niet gekeken. Zag wel dat ze hier in tilburg een 2 winkels hebben die ze blijken te verkopen maar er staat ook een winkel bij die al een tijdje niet meer bestaat. (hoe betrouwbaar dus?)
alleen bij olie wat geen badolie is kan het schadelijk zijn voor de longen maar dan moet het denk ik wel heel veel zijn.. geen zorgen maken! Pff wat een weer zeg net hond uitgelaten brrrrrrrr
Ik ben met Hazel naar de dokter geweest voor het spugen. Ze moet nu Zantac (in poedervorm) nemen. Als dat niet helpt mag ik van de dokter al beginnen met vaste voeding, groentepapjes, geen fruitpapjes. De kans op allergie vergroot dan wel dus het zou beter zijn als het niet nodig is, maar als het spugen blijft zal ik het toch maar doen. Veel herkenning bij de dokter, die ook twee onrustige kinderen heeft gehad.
bij twijfel allebei haha nee geintje ik kan je niet helpen.. Juni ik hoop dat de ZAntac helpt! Waarom groentehap eigenlijk tegen spugen?
Groentehap is dikker en komt dus minder snel omhoog denk ik Twijfel over de Doomoo of Doomoo lookalike omdat ik zie dat ze ook heel veel aangeboden worden op Marktplaats en tja toch best prijzig dus misschien toch een wipstoel maar die vind ik zo lelijk en dan weet ik dus ook nog eens niet waar ik op moet letten. Moet misschien maar gewoon nachtje over gaan slapen.
haha succes missfrodo! ik heb een wipstoel, vind ie lekker dus is prima...via internet gekocht voor een tientje..vind ze er heel leuk uit zien die zakken, maar ben blij met mijn wipstoel, er zijn toch ook wel wipstoelen die er wel leuk uit zien? maar miss moet je er idd een nachtje over slapen