Anita ik ook niet hoor maar wilde alleen aangeven dat ik dat had gelezen en tja er is als je het zelf ok vind ook best iets voor te zeggen. Vond het al, maar goed toen had ik zelf geen kindje nog, idioot dat de vader van het gezin waar ik als nanny werkte vaak in een van de bedjes van de kids sliep omdat die bij mama wilde slapen. Vind dat nog steeds maf want daar was het een ander geval maar kan me in Guppie haar verhaal wel voorstellen dat je het doet zodat je nog een beetje slaap krijgt.
Wij zien het ook bij vrienden die kleine van 5 ligt er nog steeds en de kleine van 2 nu ook steeds vaker.. dat wilde we echt koste wat het kost voorkomen dus Jesse heeft 2 dagen op onze kamer gelegen en toen hop naar zijn eigen kamer waar die eke nacht slaapt.. en daar zijn ook wel eens huilsessies over heen gegaan maar nooit langer dan een uur gelukkig. Ben wel benieuwd hoe lang de adem van Ymke is bedoel ikniet rot Gup maar ze heeft een sterk karakter vandaar dat ik erg benieuwd ben wie uiteindelijk aan het kortste eind trekt....
Lekker berna rose met stokbroodje. Haha Anita dat heb ik nou nog nooit gehoord, bier leren drinken das toch alleen met wijn? Ach heb voor het leven al genoeg bier naarbinnen gestouwd en vind er nu niets meer aan. Voordat jullie gaan denken dat ik een alcolist ben (volgens mij schrijf je dat niet zo maar goed). Ik heb in een funpub in Spanje gewerkt en tja dan drink je mee met de gasten vandaar. Heb nu na 1 biertje meer dan genoeg maar kon in die tijd makkelijk een krat soldaat maken zonder probleem. Moet daar nu trouwens echt niet meer aan denken bah.
Arme Jesse al zo snel op zijn eigen kamertje Emi heeft wel een aardige tijd op onze kamer geslapen in haar wiegje maar na een tijdje vonden we het wel tijd voor haar eigen kamer en daar heeft ze vanaf toen geslapen. Vannacht had ik haar even in ons bed gelegd, ze was helemaal de weg kwijt arme ding, maar heb haar na paar minuutjes weer terug gebracht. Was bang dat ik in slaap zou vallen en zij uit bed.
haha ja dat zeg ik wij zijn daar best wel beetje hard in.. ik was net bevallen 3 dagen later lag Jesse overdag in zijn bedje en ik wilde gaan slapen voor mijn nodige rust kwam de kraamverzorgster .. :ik hoor Jesse huilen zal ik hem eruit halen en mee naar beneden nemen? Ik: Nee hij ligt er net in laat hem nog maar ff hoor Nah dat gezicht van haar hahaha (maar ik ben verder heel lief voor hem hoor echt!)
Oh Berna Emi vind dat nu ze 1 is ze meer met Jesse mag afspreken dus misschien moeten we wat regelen voor als de 2de niet lukt?
Brenda, het kan nog erger hoor! hahaha... Ik was net bevallen van Enzo en de 2e nacht had ie krampjes en bleef hij huilen, toen heb ik gevraagd of ie op de babykamer mocht slapen , want ik was zelf doodmoe :-k Maar de volgende ochtend was ik wel boos, dat ze hem niet terugbrachten, ik janken, hoezo kraamtranen !
Haha ach ladies ik lag heerlijk in het ziekenhuis en Emi werd snachts gewoon verzorgd terwijl ik sliep
jazeker! maar we gaan vooralsnog wel uit van de 2e! dat vertel ik Jesse namelijk wel; zeg maar dag tegen Emi, die gaat ook lekker slapen, binnenkort zie je haar weer
Couv heeft voordelen hoor Och wat ben ik toch een slechte mama maar zal Emi zeggen dat schoonmama een kenau is
Ja Esther, Enzo werd ook wel verzorgd, maar ik wou graag naar huis en deed dus veel zelf (achteraf, een beetje teveel) in mijn kraamweek heb ik te weinig gerust, en toen ik alleen was, kon ik nog maar 1 ding, slapen!
Haha das wel weer lief dan Hoor af en toe wat geluid door de babyfoon, hopelijk blijft het daarbij....
ben wel erg benieuwd hoe het straks bij een volgende zou zijn, de zwangerschap, de bevalling, de kraamweken, of je net zoveel van een volgend kindje kan houden als van deze.. etc etc.