Jawel, hij spuugt bijna niets meer! Daardoor is hij een stuk rustiger geworden. Alleen nu heeft hij, of een sprongetje of een soort regeldag (weet niet of dat ook voor flessen baby's geldt namelijk) Want hij komt om de 2 uur of hij slaapt ineens 3,5 uur achter elkaar! En vuistjes sabbelen doet hij nu heel veel, misschien toch regeldagen?
Owh en volgens mijn weegschaal moet hij nu boven de 5 kilo zitten en is ie dus al meer dan een kilo aangkomen sinds het c.b. vorige maand...... Maar dat weet ik volgende week pas zeker! Hij lijkt in ieder geval lood te wegen!
Oh nou dat is heel mooi toch dan? goed hoor, en zou kunnen ja regeldaggie...gelukkig he? heb je meer rust nu, kan je wat meer genieten van hem!
He pagina 300 al gehaald dames! Knap gedaan hoor. Tjee ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan om een overlijdensverzekering af te sluiten. Wij hebben die zelf niet omdat er veel geld vrijkomt uit de hypotheek als 1 van ons komt te overlijden, dus was niet verstandig om daarvoor een verzekering af te sluiten. Maar als Sten komt te overlijden (wat ik net als jullie overigens niet hoop mee te maken) gebeurt dat natuurlijk niet. Maar eens even met Edwin over babbelen. Tjee wat fijn Lexie dat ze zo weinig last heeft van de prikjes. Hopelijk blijft dat zo.... Anita hoe ging het met Enzo, en na de prikjes natuurlijk? Ik vond het ook verschrikkelijk hoor hoe ze Sten zat te pijnigen! De domoo of de wipper..... Nou ik vind de doomoo ook geweldig, maar echt te duur. Sten zit wel eens in de wipper en dat vindt ie prima, maar ligt liever in de box Guppie, al nieuws? Juni, hopelijk helpt eerst de Zantac... Nou ik ga... tot morgen! Lekker slapen allemaal (hoop ik)! Liefs Marije
Ja ik g er ook zo vandoor, flesje maken, en daarna mn mandje in! Maar eerst...................................... Dat al onze kindjes door mogen slapen vannacht, amen!!! Zo dan Valerie? Haha weltrusten meiden, tot morgen!
Goedemorgen! Het is hier een ziekenboeg... Ik Luna en de andere kleine zijn allemaal niet lekker, allemaal verkouden enz... bah. Gelukkig is Luna welheel vrolijk kan het me niet voorstellen eigelijk met zo'n snotterneusje...
goedemorgen, hier een rampennacht! Ben niet veel hier te vinden vandaag, huisje poetsen en een dinnetje van dit forum komt langs!
O Bah, vervelend Vivian en dan is het ook nog eens niet bepaald lekker weer nu he? Daar kan het ook nog van komen, die schommelingen in het weer. Nou, gewoon lekker kalmpjes aan doen en beterschap!
Oei meid, dat klinkt niet leuk! Ik hoop dat je toch nog een plezierige dag hebt straks, gezllig hoor, visite!
hahahah gaat lukken Marlou. maar Joey kon niet poepen echt zielig dus heeft hij mama lekker wakker gehouden
Hier ook een vervelende nacht. Ze ging om 8 uur op bed (meestal slapat ze dan iig door tot een uur of 3) toen kwam ze om 12 uur weer, toen om 3 uur, toen om 5 uur en toen hebben we haar bij ons in bed gelegd en sliep ze tot half 8. Pfff ik hoop maar niet dat ze heir een gewoonte van gaat maken. Het zal vast nog methet sprongetje te maken hebben, of ze heeft naar gedroomd van het prikkie (dromen die kleintjes eigenlijk al?) Anita hoe is het met Enzo gegaan? Missfrodo twijfelkont, heeft het nachtje erover slapen geholpen?
Ik zit net op MP te kijken MissFrodo, maar ook daar vragen ze er nog best veel voor vind ik! (voor de Doomoo seat bedoel ik danhe)
Nou veel slecht slapende beebjes dus. Ik leg Luna ook wel is naast me als ze slecht slaapt, moet zeggen dat dat altijd helpt! Volgens mij dromen de beebjes al hoor... denk ik?
Goedemorgen dames, Missfrodo, ben je er al uit wat het wordt? Marieke, de bruidstuin! wat leuk daar kwam mijn jurk ook vandaan, is een mooie zaak hoor! Juni, ik hoop dat de Zantac aanslaat bij Hazel. Vivian, iedereen snotterig! hier ook hoor, bleh.... Roxy, fijne dag vandaag. Lexie, oei een mindere nacht dus. Nou Enzo heeft zich heel keurig gedragen met zijn prikjes, wel even huilen bij het zetten maar na 10 seconden was het alweer over. Ik heb hem na 4 uurtjes getemperatuurd en hij was gewoon 36,9, had er geen last van. Om 23.30 in bedje gelegd na zijn fles en hij heeft geslapen tot 8.00 uur. Wow, goed he! Hij was 4240 gram en 55 cm (dus 6 cm gegroeid in 4 weken), ze zei ook dat ie al erg veel kletste en lachte voor zijn leeftijd, dat doen ze eigenlijk pas bij 3 maanden zoveel! Voor de rest was alles prima!
vivian: beterschap! Guppie: ja ben ook benieuwd of je je werk nog gesproken hebt Rox: Leuk! veel plezier hoor! en dat is zielig dat ie niet kon poepen! Anita: Viel het mee met de prikjes? hoe gaat het met Enzo? Lexie: kan goed he door de prikjes komen dat ze een beetje van slag is? hopelijk gaat het vanavond weer beter! Wat een *&%^$# weer! en ik ga verhuizen zo.. angelo is een maat van hem gaan halen en ze gaan straks romano zijn kamer en de box etc etc over brengen, maar dan moet het wel ff stoppen met regenen!
Nou Mamalou, bij ons heeft het wel geholpen. Hazel sliep voor half 11 en werd pas om kwart voor 7 wakker. Iets na 7 sliep ze weer en nu slaapt ze nog. Heerlijk! Vandaag ga ik de Zantac halen. Hopelijk wil ze het innemen. Wij hebben ook de wipstoel van babybjorn. Hazel zit er vaak in tegenwoordig, doet ze soms liever dan de box omdat ze ons dan beter kan observeren. Vivian, troost je, hier ook allemaal verkouden. Ik heb vooral veel keelpijn. Veel beterschap!
Meiden, precies een jaar geleden besloten Mike en ik voor een beepje te gaan....Onvoorstelbaar gewoon dat Joey er is!