Nou hier slechtslapende mama ipv beeb. Ben wel 5 x wakker geworden vannacht van dat K weer! En Jesse sliep lekker door.. (papa ook overigens) ga zo nog maar uurtje tukken denk ik Lexie vervelend zeg misschien toch niet helemaal in haar velletje vanwege de prikjes. Rox sterkte met joey zielig als ze niet kunnen poepen. Stoere Enzo zeg! Roxy bijzonder he! Dan is het jullie ook snel gelukt haha. Wij hebben het in januari besloten toen was het meteen raak maar na een week miskraam en toen de volgende maand niks en begin april was ik zwanger
ja inderdaad, was wel fijn hoor! maar wel zielig, enzo werd echt knalrood bij het tweede prikje, totdat ie weer even een huil uithaalde toen kwam er weer lucht in zijn longentjes en kreeg weer kleur. Maar toen ik hem weer mocht aankleden was alles alweer vergeten.
nou ga maar weer naar sportschool ben wel 5 cm kwijt in mijn taille sinds 1 maart.. dus heeft wel zin alleen nu die kilo's nog... tot later papa en Jesse snurken alweer....
Zeker stoere Enzo! Ja Rox zat daar gisteren nog aan te denken vorig jaar waren we nog geen eens zwanger! Dat is minder Berna! Missme sterkte!
Pffftt wat een nacht en dat kwam niet doordat getwijfel over de wipper Madammeke besloot om 2 uur mama wakker te babbelen en om eten te gaan zeuren. Doet ze anders pas later. Afijn schone luier flesje boertje en weer in bed, toen ging ze nog uitgebreid aan het plafond zitten vertellen wat ze allemaal gedaan had. Om 6 uur kwam ze weer, heb het gerekt tot 7 uur maar zelf natuurlijk niet kunnen slapen dat uurtje. Hele schema in de war, dus vandaag 6 x 150 ipv 5 x 180. Voordeel is wel dat ik al weken probeer haar in 7, 11, 15, 19, 23 schema te krijgen. Wie weet gaat dat nu wel lukken. Maar rond 9 uur weer wakker en roepen, ik haar gewassen en aangekleed en in box, jengelen, dus weer in bed en nu is ze boos. Ze krijgt toch echt pas om 11 uur eten het is wel goed met madam. Berna, sport ze! Ik heb pijn in mijn kuiten van al die trappen gisteren dus ook mijn workout weer gehad Vorig jaar 26 april wisten we het zeker, kadootje voor Jan want die was de 25ste jarig. Nu denk ik alweer aan de beste tijd voor nr 2. Rox, sterkte met de verstopte Joey. Vivian beterschap. Dat K weer ook de laatste tijd, wat nou lente. En eh op dit moment denk ik dat ik een hoes wil voor mijn voedingskussen zodat dat een poefje wordt en een goedkope wipper om eerst maar te proberen of ze het leuk vindt. Maar goed dat denk ik nu, vanmiddag even Jan vragen wat hij vindt en dan snel beslissen, dat heeft gisteren bij de kinderstoel ook geholpen
Ik denk dat het heerst alle slecht slapende beebjes hahaha Missfrodo de 2e Moet er even niet aan denken hahaha Heb overgens wel gedroomd dat iemand van dit forum de 2e gaat krijgen! Waar je allemaal wel niet mee bezig bent he!
Wij wisten vorig jaar op 29 april dat ik zwanger was. We waren al aan het 'proberen' vanaf september, maar ik was in december al eens zwanger geworden maar dan een miskraam op 9 weken. Echt bijzonder he dat onze beebjes een jaar geleden nog niet bestonden.
Geldbesparende tip: Met een waskussenhoes lukt het ook! (de orginele hoezen zijn ook nog niet goedkoop)
ik wist vorig jaar op 22 april dat ik zwanger was, we waren op kraamvisite op aruba haha Sept gestopt met de pil, maandje afgewacht daarna echt ervoor gegaan. Ik denk trouwens dat ik al eerder zwanger ben geweest, was 4 dagen overtijd maar te druk bezig met verbouwen enz dat ik geen tijd had een test te doen en ik wordt op een ochtend wakker met verschrikkelijke krampen en was ineens mega ongesteld! (denk miskraam toen maar ja dat is toch niet meer te achterhalen) Op aruba is inmiddels nr3 al geboren ! De middelste (waar wij voor op kraamvisite waren) is op 15 feb 1 jaar geworden en op 25 feb is nr 3 geboren! (moet er niet aan denken, dan zou ik nu weer zwanger zijn!)
Vivian, dacht van de zomer maar weer eens te proberen, weet niet op welke termijn je droomde? Citroentje dat past toch helemaal niet zo'n waskussenhoesje? Had ze bij KidzImpulz gezien voor 24 euro. Kom straks nog even spammen met leuke foto's!
Poeh joh moet er ook niet aan denken aan nog een 2e voorlopig..wil ook nog wel een kindje met angelo maar ik wacht nog ff een jaar of 2 Maar missfrodo ik wacht dan met spanning je goeie nieuws af! hihi zo hier zijn ze weer met een karretje aan t rijden, dus ik doe stiekum tussendoor ff hier spieken haha alles staat klaar dus ze kunnen zo inladen
ik testte pas 16 mei posi, en had het zo graag op moederdag aan mijn moeder willen vertellen maar toen was t nega. heb gewoon een hele lange cyclus.. Ben er nog steeds niet over uit, mirena of nuva. wil pas een 2e als Joey richting school gaat maar wil wel weten hoelang het duurt eer je weer "schoon"bent van de hormonen
Oei Rox goeie vraag, weet niet hoe dat zit met Mirena en met die ring. Met Implanon ben je wel meteen vruchtbaar als het eruit gaat.
zo hehe, daar ben ik weer! Een beetje brak van gisteravond, maar heerlijk gekletst en gegeten! Ik vond het heerlijk om mijn collega's weer lekker informeel te spreken! Af en toe wel moeilijk, bijvoorbeeld om te horen dat mijn invaller toch het vreemde type blijkt te zijn die ik al dacht dat ze was. Ze heeft mij voor mijn verlof een keer in kwaad daglicht gezet waar ik toen stuk van was, nu hoorde ik gisteren dat ze dat bij andere collega's ook heeft gedaan en dat ze nu wel zeker weten dat ik toen gelijk had! Aan de ene kant fijn, maar het haalt ook weer naar boven hoe moeilijk die tijd was toen ik nog zwanger was en zoveel pijn had. Ik hoorde ook steeds hoe fijn ze het vonden dat het weer goed met me gaat en dat ik weer zo vrolijk ben, tjsa dat ik was ik voor mijn verlof natuurlijk niet altijd! Het zal wel even moeilijk worden om straks weer te beginnen, omdat mijn invaller voor 3 dagen blijft tot de zomervakantie. Ik ga er maar niet te moeilijk over doen en gewoon mijn uren draaien. Heb wel besloten dat ik naar de leerlingen heel open wil zijn. Voor mijn verlof was het niet altijd leuk, en dat zullen zij ongetwijfeld gemerkt hebben. Nu voel ik me weer top, maar heb nog wel last van hormonen. Ik hoorde ook dat mijn invaller de leerlingen omkoopt en nu een behoorlijke band heeft met een aantal dames. Ik had/heb ook een goede band met ze en niet op basis van omkoperij, maar het zal even knokken worden! Ik heb wel echt zin om te gaan werken, dus daar ligt het niet aan Ik mag waarschijnlijk ook op dinsdag gaan werken wat ik graag wil, alleen was mijn invaller ziek en daar hebben ze nog niet mee overlegd. Ik verwacht niet dat zij dat niet wil, want in die dingen is ze wel heel loyaal. Roxy, dat is even schrikken van mike zijn baas! Is het behandelbaar? Esther, ik vind de bloom ook gaaf! Maar wij gaan voor de stokke. De eerste hapjes doen we gewoon op schoot. Wij hebben een doomoo en bevalt super! Ik ga geen wipper kopen, niet nodig hoor! Berna, ik gebruik de difrax M, maar de voeding van Ymke is ook hartstikke dik met 4 scheppen nutriton! Lefbekkie, hij groeit idd heel goed! Hebben jullie ook al uitslag van de onderzoeken? Juni, denkt de arts aan reflux dan? Phoe ik hoop dat het aanslaat! MArieke, leuk! Ik heb daar mijn trouwjurk gekocht, heel goede herinneringen aan, zucht! Anita, ook al de prikjes gehad! Gelukkig heeft hij er geen last van! Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik 1 van de jongesten babies heb, ik zat altijd in het midden met mijn zwangerschap maar was natuurlijk 2 weken overtijd... Ik was van plan om naar de markt te gaan, maar dat ga ik niet meer redden. Het is ook K weer, dus ik blijf mooi binnen! Ymke slaapt nog steeds die slaapkom. Ik ga haar zo maar wakker maken, want ze moet straks toch echt de fles!
hi meiden hier was prikje ook super goed gegaan , lekker veel slapen weinig gehuil enzo welke maat kleren hebben jullie kids , ik moet maat 50 en veel van 56 gaan opruimen allemaal klein , de mouwen en broeken en strak hahaha zo grappig dat zo snel uitgegroeid zijn , hier past dus maat 62 percies goed ik moet ook niet aan denken om nog een kindtje te krijgen zo snel , ik denk zelfs om helemaal niet meer , heb al dochter van 5 jaar en we hebben bewust gekozen voor niet snel achter mekaar , en ben erg blij mee dat nu weer een baby hebben en andere al 5 is ,maar nu vind ik 2 wel heel mooi en genoeg maar goed ben nog 26 wie weet over 10 jaar denk ik wel anders over jullie maken het wel aantrekkelijk hoor de ring spiraal ,ik ben altijd bang voor dingen die niet ken dus altijd al pil maar denk toch om zo iets te doen vind pil helemaal niks maar ja ben bang dat ik straks blijf bloeden en pijn hebben met nieuwe dingen als ring of spiraal ofzo moelijk hoor selmen is toch best verkouden , je merkt er weinig aan want hij is verder best vrolijk en lief maar als hij slaapt klinkt hij als varkentje de neusje vol en slijm en blaasjes uit zijn mond , gisteren water gegeven toen heeft hij gelijk overgegeven , dat heeft hij altijd als water geef dan geeft hij gelijk over , hebben die van jullie ook?